Oh help, natuurlijk, onze groen-rode maffia is weer eens volledig wereldvreemd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:01 schreef tjoptjop het volgende:
De pro-pallie gekkies gaan ook protesteren
[ x ]
Handig tijdstip, kunnen ze daarna gelijk door naar de iftar op de Dam
Al besproken, al 100 xquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Het is bij sommige users wel droevig gesteld met de kennis van de grammatica.
die Palestijnse hoofddoekjes , kun je voortdurend gebruiken , handig welquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:01 schreef tjoptjop het volgende:
De pro-pallie gekkies gaan ook protesteren
[ x ]
Handig tijdstip, kunnen ze daarna gelijk door naar de iftar op de Dam
Ik zou het best mooi vinden als mensen als jij een lijfstraf zouden krijgen elke keer dat jullie het woord kolonialisme verkeerd gebruiken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:19 schreef bianconeri het volgende: Nog steeds het kleine MAGA groepje op FOK! dat elk koloniaal ingrijpen goed blijft praten. Bommen op landen gooien en alles slopen, ja joh helemaal top als Trump het zegt.
Ligt geheel aan de situatie.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:00 schreef xzaz het volgende:
Als je leider gedood moet worden door een externe macht moet je huilen niet gaan juichen.
Ze zijn tegenwoordig toch uitgerust met het SM-3 systeem?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:56 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maar de raket om dat ding dan zelf uit de lucht te schieten zit dan weer niet in het arsenaal
Zijn allemaal viesmad, reddit, twitter noem maar opquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh help, natuurlijk, onze groen-rode maffia is weer eens volledig wereldvreemd.
Ze hebben toch een aantal van die iconische toeristenhotels geraakt. Ik zou de gouden pot vol schijten in het hotel als ik daar zou slapen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:04 schreef SoldMayor het volgende:
[ x ]Burj al Arab geraakt door een drone.
https://x.com/i/status/2027867043102400606
Zo dan. Net geen Burj Khalifa maar dit is toch wel de 2e (en oudste) landmark van Dubai.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:04 schreef SoldMayor het volgende:
Ja gaan al beelden van rond. Veel toeristen daar die vast zaten al.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:08 schreef Beathoven het volgende:
Dubai international airport zou aangevallen zijn.
De riolering werkt daar niet dus een Indier moet dat morgen weer gaan zitten afvoeren voor 2 dollar per uur.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hebben toch een aantal van die iconische toeristenhotels geraakt. Ik zou de gouden pot vol schijten in het hotel als ik daar zou slapen.
Gelukkig heeft die Indiër daar veel ervaring mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De riolering werkt daar niet dus een Indier moet dat morgen weer gaan zitten afvoeren voor 2 dollar per uur.
Dat was het plan wel, maar weet niet of dat al rond is. Misschien heel recentelijk. Maar ik weet nog het nieuwsbericht dat de Nederlandse radar zo'n raket kon volgen en dan vanaf een Amerikaanse Arleigh Burke met die data dat ding echt werd neergeschoten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze zijn tegenwoordig toch uitgerust met het SM-3 systeem?Juist die BMD-interceptiecapaciteit is wat de Zevens vrij uniek maakt in Europa.
Iedereen mag straks op zijn graf stampen en hem toesprekenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:09 schreef TLC het volgende:
Wanneer houdt die khamenei nou zijn toespraak
Een like voor de aanvulling, niet zozeer voor het geveven.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja gaan al beelden van rond. Veel toeristen daar die vast zaten al.
Ach, op de USS Geralt of Rivia Gerald Ford werkt het ook nietquote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De riolering werkt daar niet dus een Indier moet dat morgen weer gaan zitten afvoeren voor 2 dollar per uur.
Dat is toch wel de Eiffeltoren van Dubai, zullen die leiders niet blij mee zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:04 schreef SoldMayor het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |