Ik vraag me af of dat filmpje echt is......quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:40 schreef theguyver het volgende:
[ x ]
geen idee of deze al gepost was!
Ziet eruit als een gamequote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:40 schreef theguyver het volgende:
[ x ]
geen idee of deze al gepost was!
Ja dit dusquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:41 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Is dat weer van die militaire game.
quote:
Zou fijn zijn als Mona weer even van zich laat horen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:44 schreef HowardRoark het volgende:
_!
Het zou me wel wat zijn als dit gewoon weer het geval is.
En de Westerse media (inclusief onze NOS) het ook weer direct overnemen.
Die zit op dit moment te klaverjassen met Assad in Moskou.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:34 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
Je wil je vijand ook niet slimmer maken dan dat ze al zijn natuurlijk
Ga er vanuit dat er twee Grand Prix weekenden niet door gaan. Een oorlog zoals deze is niet een kwestie van een paar weken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:26 schreef Anton91 het volgende:
[..]
4? Saudi, Bahrein, Qatar, Abu Dhabi?
Maar het is pas de eerste dag, misschien is het midden oosten tegen die tijd wel weer rustig en hebben we volgend jaar een grand prix in Iran erbij![]()
Dat de kans vele malen groter is omdat - rood gebied - oranje gebied.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:46 schreef butz0rs het volgende:
[..]
En wat maakt dit verhaal geloofwaardiger?
Irak is overwegend Soennitisch, net als Hussein was.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:35 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nou heb ik hier weinig verstand van maar Irak onder Saddam was toch relatief seculier qua bestuur, net als Iran onder de Sjah? Ook in Azerbeidzjan speelt het maar beperkt, al zijn die door de Sovjets hardhandig geseculariseerd.
Ik heb toen uren en uren radio en tv geluisterd over hoe onze kwaliteitsmedia het toch echt beter gingen doen op dit punt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]_!
Het zou me wel wat zijn als dit gewoon weer het geval is.
En de Westerse media (inclusief onze NOS) het ook weer direct overnemen.
Van een nobody-twitter account? Die een random foto van een raket condens-spoor postquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:49 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat de kans vele malen groter is omdat - rood gebied - oranje gebied.
[ x ]
Hahaha, ja Israel goed verdedigd...quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Israël is nogal goed verdedigd, dus misschien besteden ze hun vuurkracht liever hierop?
hahah, precies andersom dus...quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Irak is overwegend Soennitisch, net als Hussein was.
Jaquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:41 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Is dat weer van die militaire game.
Aha iedereen is gek behalve jij...quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:54 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Hahaha, ja Israel goed verdedigd...
als je de MSM volgt wel misschien ja. Die zijn al tijden niet geloofwaardig. Altijd maar israelische media citeren. En als nu Iran iets zegt dan is het "het niet objectief te verifieren". Met andere woorden "Israel zegt de waarheid, de tegenstand waarschijnlijk niet"...
Ik merk dat mensen op dit forum enkel fake news verhalen geloven..
Net als de oorlog in Oekraine.
Nouja gelukkig hebben we jou nu om ons wijzer te maken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:54 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Hahaha, ja Israel goed verdedigd...
als je de MSM volgt wel misschien ja. Die zijn al tijden niet geloofwaardig. Altijd maar israelische media citeren. En als nu Iran iets zegt dan is het "het niet objectief te verifieren". Met andere woorden "Israel zegt de waarheid, de tegenstand waarschijnlijk niet"...
Ik merk dat mensen op dit forum enkel fake news verhalen geloven..
Net als de oorlog in Oekraine.
Klinkt wel extreem effectief op dat aantal doden slechts zo weinig gewonden. Niet dat ik ook maar iets geloof wat uit Iran komt.quote:
Serieus? Man, zelfs de NOS erkende dat het ziekenhuis waar Iran toen op mikte een coverup was voor een militaire commandopost..quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar heeft het alle schijn van en in lijn met wat men ook in Israël deed vorig jaar: vol op burgers inzetten.
Iedereen hier wel ja...quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Aha iedereen is gek behalve jij...
Hoop dat ze hun grote leider levend vangen, kunnen we 'm zien hangenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:02 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Serieus? Man, zelfs de NOS erkende dat het ziekenhuis waar Iran toen op mikte een coverup was voor een militaire commandopost..
De Israelische media had een paar jaar daarvoor nog de plannen ervoor bekend gemaakt..
Iran viel tijdens de 12 daagse oorlog juist veel militaire doelwitten aan. In tegenstelling tot de IDF, die nu ook een meisjesschool heeft geraakt met meer dan 50 doden tot gevolg.
Echt, mensen hier leven in een andere dimensie geloof ik..
Straks doen jullie ook nog alsof Iran deze aanvallen heeft uigelokt![]()
Zoals Starmer die in een toespraak de vergelding van Iran bestrafte in plaats van de aanvallen van Amerika en Israel.
Twee oorlogsmisdadigers die samen deze aanvallen hebben uitgedacht.
En hier doet de mensheid alsof het gaat om een prima actie
Heey wanneer zeiden ze dat ook alweer eerder? O ja, tijdens de 12 daagse oorlog..quote:
Hussein hoorde bij de Soennitische minderheid en vormde daarmee de regering.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:55 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
hahah, precies andersom dus...
Hussein was lid van de minderheid in Irak. Vandaar ook dat die minderheid door de "democratisch" gekozen leider de minderheid vervolgde en kapot maakte in Irak. Waardoor de voormalige generaals van Hussein uiteindelijk ISIS gingen leiden.
Verbaast me dat dat nog niet gebeurd is.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 17:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als ik Iran was zou ik zo veel mogelijk dit soort dingen doen, of bijvoorbeeld die olie-installaties van SA platbombarderen en in de brand zetten. Zo veel mogelijk horizontale escalatie.
Ze zullen het vast proberen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Verbaast me dat dat nog niet gebeurd is.
Hele bloedlijn uitwissen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:08 schreef Perrin het volgende:
Israël en de VS gaan aardig los.
[ x ]
Dat de Ayatollah een moslim is die volgens de sharia wil leven is bekend. Maar dat doen ze in SA ook. Niemand die daar om cared. Omdat SA vriendjes is met het Westen en gratis olie uitdeelt...quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoop dat ze hun grote leider levend vangen, kunnen we 'm zien hangen
Het is een schurken land onder leiding van moslimextremisten, hopelijk worden ze hard genoeg aangepakt en niet van dat halve werk.
Blijf lekker huilen over "MSM" berichtjes.
En dat doen ze nu niet?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:04 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Iedereen hier wel ja...
Ik heb zelden een domme media meegemaakt als de Nederlandse/Westerse media aangaande de Iran vs Amerika en Israel oorlog.. Of de rusland vs oekraine oorlog..
Het is normaal dat staten aan propaganda doen, maar journalisten moeten objectief verslag doen en niet de monden zijn van de staten in oorlog.
Druk bezig om de AI prompt op te stellenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:11 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
Hmmm... die doet het waarschijnlijk niet meer.
Volgens wiki is het vrij verdeeld https://nl.wikipedia.org/wiki/Irakquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Irak is overwegend Soennitisch, net als Hussein was.
Sorry hoor, maar dit is fake news.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:11 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
Hmmm... die doet het waarschijnlijk niet meer.
Jankenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:11 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Dat de Ayatollah een moslim is die volgens de sharia wil leven is bekend. Maar dat doen ze in SA ook. Niemand die daar om cared. Omdat SA vriendjes is met het Westen en gratis olie uitdeelt...
Daar gaat het al jaren/eeuwen om. Dat het Westen gratis of bijna gratis olie krijgt. De rest is mist om mensen op het verkeerde been te zetten..
En de protestacties tegen het regime gingen om de financiele catastrofe. welke komt door Amerika en zijn vriendjes die sancties tegen Iran hebben uitgevaardigd. Door Donald Trump trouwens, die de goede taken van Obama kapot heeft gemaakt uit jaloezie.. Dus niet vanwege het religieus extremisme.
Maar goed, trap er maar weer in..
Over 10 jaar krijgen jullie dan eindelijk door dat de oorlog tegen Iran onrechtmatig was, dat men loog dat men scheel zag, en dat men 100.000 doden op haar geweten heeft voor niks..
Regime change is overigens niet zo makkelijk, want ze hebben in hun hierarchie iets van 12 vervangers aangewezen voor het geval men 1 voor 1 gedood word. Die zullen niet allemaal op 1 plek zitten denk ik.
Dat hadden ze toen toch ook? Geen enkel vliegtuig van Israël of de VS neergehaald.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:05 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Heey wanneer zeiden ze dat ook alweer eerder? O ja, tijdens de 12 daagse oorlog..
En na tien dagen vroegen ze Amerika "kunnen jullie een staakthetvuren uiot het vuur slepen voor ons, we zijn out of ammo"...
Link die video eens dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:12 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is fake news.
ik heb net al een video gezien met zijn toespraak. Dus wat lult die Zionist precies?
Ah jij al wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:12 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
ik heb net al een video gezien met zijn toespraak. Dus wat lult die Zionist precies?
Je zal het wel moeilijk hebben nu al je vriendjes worden afgemaakt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:12 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Meet the former fashion blogger and shady doctor behind the ‘30,000 dead’ Iran psy-opquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:11 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Dat de Ayatollah een moslim is die volgens de sharia wil leven is bekend. Maar dat doen ze in SA ook. Niemand die daar om cared. Omdat SA vriendjes is met het Westen en gratis olie uitdeelt...
Daar gaat het al jaren/eeuwen om. Dat het Westen gratis of bijna gratis olie krijgt. De rest is mist om mensen op het verkeerde been te zetten..
En de protestacties tegen het regime gingen om de financiele catastrofe. welke komt door Amerika en zijn vriendjes die sancties tegen Iran hebben uitgevaardigd. Door Donald Trump trouwens, die de goede taken van Obama kapot heeft gemaakt uit jaloezie.. Dus niet vanwege het religieus extremisme.
Maar goed, trap er maar weer in..
Over 10 jaar krijgen jullie dan eindelijk door dat de oorlog tegen Iran onrechtmatig was, dat men loog dat men scheel zag, en dat men 100.000 doden op haar geweten heeft voor niks..
Regime change is overigens niet zo makkelijk, want ze hebben in hun hierarchie iets van 12 vervangers aangewezen voor het geval men 1 voor 1 gedood word. Die zullen niet allemaal op 1 plek zitten denk ik.
Houd je mini-friemeltje uit de bek van de Ayatollahs.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:12 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Wanneer komen jullie er eens achter dat mensen doden helemaal niks uitmaakt in het MO en in Islamitische regimes/landen? Er worden al honderden jaren mensen geslacht daar en ze worden martelaren genoemd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:08 schreef Perrin het volgende:
Israël en de VS gaan aardig los.
[ x ]
Dit is niet niks. Als het dicht blijft zullen we het ook snel merken in oa Nederland; gas en olie prijs zal omhoog schietenquote:
quote:U.S. Central Command startte op 28 februari 2026 Operation Epic Fury op bevel van de Amerikaanse president.
Amerikaanse en partnerstrijdkrachten voerden gerichte aanvallen uit op strategische doelen van het Iraanse regime, waaronder faciliteiten van de Islamic Revolutionary Guard Corps, luchtverdediging en raket- en dronebases.
Na de eerste aanvalsgolf werden honderden Iraanse tegenaanvallen afgeslagen. Er zijn geen Amerikaanse slachtoffers gemeld. De operatie geldt als de grootste concentratie Amerikaanse militaire vuurkracht in de regio in een generatie.
Ach, ik tank toch altijd voor 50 euro.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:16 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Dit is niet niks. Als het dicht blijft zullen we het ook snel merken in oa Nederland; gas en olie prijs zal omhoog schieten
Die gaan we dus geen pimp abonnement gevenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:16 schreef Saekerhett het volgende:
Janus![]()
Komt gewoon een beetje stoken hier.
oh echt?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:12 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Nee, al die Iraniers gaan nu het juk van de islam van zich afwerpen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:16 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Wanneer komen jullie er eens achter dat mensen doden helemaal niks uitmaakt in het MO en in Islamitische regimes/landen? Er worden al honderden jaren mensen geslacht daar en ze worden martelaren genoemd.
Voor de situatie daar maakt het niks uit..
Dus "aardig los" is een subjectieve mening.
Er wonen 90 miljoen Iraniers. En die gaan zich nu allemaal rond hun leiders scharen.
Dit word een oorlog van vele maanden/jaren..
En toen deed men nog een plas, en alles bleef zoals het was.
Janus is de bedrijfspoedel van de Ayatollahs.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:16 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Wanneer komen jullie er eens achter dat mensen doden helemaal niks uitmaakt in het MO en in Islamitische regimes/landen? Er worden al honderden jaren mensen geslacht daar en ze worden martelaren genoemd.
Voor de situatie daar maakt het niks uit..
Dus "aardig los" is een subjectieve mening.
Er wonen 90 miljoen Iraniers. En die gaan zich nu allemaal rond hun leiders scharen.
Dit word een oorlog van vele maanden/jaren..
En toen deed men nog een plas, en alles bleef zoals het was.
Duidelijk een ayatrollahquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:16 schreef Saekerhett het volgende:
Janus![]()
Komt gewoon een beetje stoken hier.
Omdat jij een complotgekkie bent dat je reet aanbiedt aan Poetin.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:19 schreef Viesdik het volgende:
Waarom doen Joodse zionisten altijd zo hun enorme best om door iedereen gehaat te worden?
[ x ]
Je hebt een verkeerd beeld van mijquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:20 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Omdat jij een complotgekkie bent dat je reet aanbiedt aan Poetin.
Zoals vaker diep onder de indruk van de inlichtingendiensten van Israël en de VS.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:19 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]
Nou die is wel met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zo dood als een pier.
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Zijn er ook niet joodse zionisten?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:19 schreef Viesdik het volgende:
Waarom doen Joodse zionisten altijd zo hun enorme best om door iedereen gehaat te worden?
[ x ]
Jij likt het smegma van Poetin en de Ayatollahs om je eigen sausje hier te creëren.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:21 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Je hebt een verkeerd beeld van mij
Jaquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zijn er ook niet joodse zionisten?
Mensen die nu op verkansie in Doebai zijn verdienen het ook gewoon om een beetje klotsende oksels te krijgen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:21 schreef Momo het volgende:
Voor mensen die nu op vakantie zijn in Dubai of daar voor zaken zijn ook wel vervelend, je kan de komende dagen niet weg vliegen en er vallen drones op de stad...
Een Fokster @MaJo zit momenteel vast daar op het vliegveld na een overstap uit Bangkok.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:21 schreef Momo het volgende:
Voor mensen die nu op vakantie zijn in Dubai of daar voor zaken zijn ook wel vervelend, je kan de komende dagen niet weg vliegen en er vallen drones op de stad...
Ja dat is een spannend moment in haar leven.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een Fokster @:MaJo zit momenteel vast daar op het vliegveld na een overstap uit Bangkok.
Of iig een vliegveld daar in de regio.
Wil je een pepermuntje?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Jij likt het smegma van Poetin en de Ayatollahs om je eigen sausje hier te creëren.
En dat is dus een heel ander verhaal, daar kun je geen fuck aan doen en sterkte aan iedereen op de vliegvelden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een Fokster @:MaJo zit momenteel vast daar op het vliegveld na een overstap uit Bangkok.
Of iig een vliegveld daar in de regio.
Janus, als het echt zou zijn zou dat wel nieuws zijn. Dit is gewoon een flut YouTube kanaal met opgenomen beelden die gedubbed zijn (en je weet niet eens of het een juiste vertaling is).quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
kan ook AI zijn, maar daar wil ik even vanaf zijn..
Want dat is moeilijk te verifieren vandaag de dag..
Er zijn ook Israelische media die zeiden dat het een vooraf opgenomen speech zou zijn. Maar zo ken ik er nog meer. Dan kan straks Satanyahu een speech geven en kan iedereen ook claimen dat het vooraf is opgenomen en dat de man al drie jaar dood is..
Hen dus niet uitnodigen voor Wie is de Molquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zoals vaker diep onder de indruk van de inlichtingendiensten van Israël en de VS.
Je zal hun vijand maar zijn, nergens om je te verbergen.
Gaan we deze dames missen???quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mensen die nu op verkansie in Doebai zijn verdienen het ook gewoon om een beetje klotsende oksels te krijgen.
Ja dat is wel klaar na 1 afleveringquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hen dus niet uitnodigen voor Wie is de Mol
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Er zijn ook Israelische media die zeiden dat het een vooraf opgenomen speech zou zijn. Maar zo ken ik er nog meer. Dan kan straks Satanyahu een speech geven en kan iedereen ook claimen dat het vooraf is opgenomen en dat de man al drie jaar dood is..
Jij gelooft ook alles he, wat er uit die bronnen komt?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zoals vaker diep onder de indruk van de inlichtingendiensten van Israël en de VS.
Nogal vreemd dat je reageert in een topic dat al dicht zit, maar des te vreemder is het dat je een uitleg een rant noemt. Ik motiveer waarom ik de uitspraak van Jetten onverstandig vind, maar bij jou mis ik de motivatie waarom je het een prima reactie van hem vindt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dan nog is het een prima reactie van Jetten
Keurt het niet, noemt Iran gierend kut en hoop dat er niet al teveel dooien vallen
Deze hele rant doet daar verder nieta af of aan
napoleon was er eenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Op zaterdag 28 februari 2026 19:16 schreef Janus1986II het volgende:Fog of war hé. Denk dat we helemaal nog niet zo'n goed beeld hebben, ook Israel en de VS niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Dat is idd heel erg pech hebben jaquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En dat is dus een heel ander verhaal, daar kun je geen fuck aan doen en sterkte aan iedereen op de vliegvelden.
Tuurlijk, de christelijke zionisten. Die zijn nog erger..quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat vond jij eigenlijk van de aanslagen van 7 oktober 2023?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:24 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Jij gelooft ook alles he, wat er uit die bronnen komt?
Stel dat de Ayatollah daar niet was, dan zou de man ook niet dood zijn? Is het wel?
Het enige wat de Mossad en de CIA kunnen doen is dood en verderf over de mensheid storten. En daar ben je dan van onder de indruk?
Echt, sinds 7 okyober 2023 is de mensheid gek geworden. Goed is slecht en slecht is goed.
Maar jij gelooft dat een of ander vaag YouTube kanaal dat Khamenei daar live zou zijn, laten we vooral kritisch zijn op alle bronnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:24 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Jij gelooft ook alles he, wat er uit die bronnen komt?
Yup, alles staat en valt met informatie, de Mossad is daar al heel wat jaren de beste in, logisch ook gezien de positie van Israël daar, kunnen geen moment verslappen en dat doen ze dus ook niet. En ze hebben geduld, heel veel geduld.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:27 schreef StateOfMind het volgende:
Heel ik heb nu ook een 180 dagen Fok Pimp abo gekregen
Iemand is in een gulle bui.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:27 schreef StateOfMind het volgende:
Heel ik heb nu ook een 180 dagen Fok Pimp abo gekregen
Wie het ook is, er zijn er vandaag best veel uitgedeeldquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:26 schreef Hathor het volgende:
Fokpimp account kado gekregen. Van wie het ook was...
Die vond ik erg. En ik heb later de beelden gezien zoals die waren. Ergste beelden die ik ooit heb gezien. Nog erger dan de horrorfilms die ik altijd kijk, omdat ik wist dat het echt was..quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat vond jij eigenlijk van de aanslagen van 7 oktober 2023?
Wil je misschien een zakdoekje?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:28 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Douw je pepermuntje in je hol, Russische drol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |