abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220222129
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 18:59 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Aha iedereen is gek behalve jij...
Iedereen hier wel ja...

Ik heb zelden een domme media meegemaakt als de Nederlandse/Westerse media aangaande de Iran vs Amerika en Israel oorlog.. Of de rusland vs oekraine oorlog..

Het is normaal dat staten aan propaganda doen, maar journalisten moeten objectief verslag doen en niet de monden zijn van de staten in oorlog.
pi_220222134
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 19:02 schreef Janus1986II het volgende:

[..]
Serieus? Man, zelfs de NOS erkende dat het ziekenhuis waar Iran toen op mikte een coverup was voor een militaire commandopost..

De Israelische media had een paar jaar daarvoor nog de plannen ervoor bekend gemaakt..

Iran viel tijdens de 12 daagse oorlog juist veel militaire doelwitten aan. In tegenstelling tot de IDF, die nu ook een meisjesschool heeft geraakt met meer dan 50 doden tot gevolg.

Echt, mensen hier leven in een andere dimensie geloof ik..

Straks doen jullie ook nog alsof Iran deze aanvallen heeft uigelokt _O-

Zoals Starmer die in een toespraak de vergelding van Iran bestrafte in plaats van de aanvallen van Amerika en Israel.
Twee oorlogsmisdadigers die samen deze aanvallen hebben uitgedacht.
En hier doet de mensheid alsof het gaat om een prima actie _O-
Hoop dat ze hun grote leider levend vangen, kunnen we 'm zien hangen :)
Het is een schurken land onder leiding van moslimextremisten, hopelijk worden ze hard genoeg aangepakt en niet van dat halve werk.

Blijf lekker huilen over "MSM" berichtjes.
pi_220222138
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 19:03 schreef Anton91 het volgende:
[ x ]
Heey wanneer zeiden ze dat ook alweer eerder? O ja, tijdens de 12 daagse oorlog..

En na tien dagen vroegen ze Amerika "kunnen jullie een staakthetvuren uiot het vuur slepen voor ons, we zijn out of ammo"...

_O_
pi_220222143
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 18:55 schreef Janus1986II het volgende:

[..]
hahah, precies andersom dus...

Hussein was lid van de minderheid in Irak. Vandaar ook dat die minderheid door de "democratisch" gekozen leider de minderheid vervolgde en kapot maakte in Irak. Waardoor de voormalige generaals van Hussein uiteindelijk ISIS gingen leiden.
Hussein hoorde bij de Soennitische minderheid en vormde daarmee de regering.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 19:06:18 #231
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220222144
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 17:55 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als ik Iran was zou ik zo veel mogelijk dit soort dingen doen, of bijvoorbeeld die olie-installaties van SA platbombarderen en in de brand zetten. Zo veel mogelijk horizontale escalatie.
Verbaast me dat dat nog niet gebeurd is.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 28 februari 2026 @ 19:08:16 #232
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220222156
Israël en de VS gaan aardig los.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 28 februari 2026 @ 19:08:50 #233
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220222161
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 19:06 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Verbaast me dat dat nog niet gebeurd is.
Ze zullen het vast proberen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220222164
De straat van Hormuz dichtgooien.... :{
Groot fan van User Wotte
pi_220222167
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 19:08 schreef Perrin het volgende:
Israël en de VS gaan aardig los.

[ x ]
Hele bloedlijn uitwissen.
pi_220222185
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 19:04 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Hoop dat ze hun grote leider levend vangen, kunnen we 'm zien hangen :)
Het is een schurken land onder leiding van moslimextremisten, hopelijk worden ze hard genoeg aangepakt en niet van dat halve werk.

Blijf lekker huilen over "MSM" berichtjes.
Dat de Ayatollah een moslim is die volgens de sharia wil leven is bekend. Maar dat doen ze in SA ook. Niemand die daar om cared. Omdat SA vriendjes is met het Westen en gratis olie uitdeelt...

Daar gaat het al jaren/eeuwen om. Dat het Westen gratis of bijna gratis olie krijgt. De rest is mist om mensen op het verkeerde been te zetten..

En de protestacties tegen het regime gingen om de financiele catastrofe. welke komt door Amerika en zijn vriendjes die sancties tegen Iran hebben uitgevaardigd. Door Donald Trump trouwens, die de goede taken van Obama kapot heeft gemaakt uit jaloezie.. Dus niet vanwege het religieus extremisme.

Maar goed, trap er maar weer in..

Over 10 jaar krijgen jullie dan eindelijk door dat de oorlog tegen Iran onrechtmatig was, dat men loog dat men scheel zag, en dat men 100.000 doden op haar geweten heeft voor niks..

Regime change is overigens niet zo makkelijk, want ze hebben in hun hierarchie iets van 12 vervangers aangewezen voor het geval men 1 voor 1 gedood word. Die zullen niet allemaal op 1 plek zitten denk ik.
pi_220222194
twitter

Hmmm... die doet het waarschijnlijk niet meer.
pi_220222195
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 19:04 schreef Janus1986II het volgende:

[..]
Iedereen hier wel ja...

Ik heb zelden een domme media meegemaakt als de Nederlandse/Westerse media aangaande de Iran vs Amerika en Israel oorlog.. Of de rusland vs oekraine oorlog..

Het is normaal dat staten aan propaganda doen, maar journalisten moeten objectief verslag doen en niet de monden zijn van de staten in oorlog.
En dat doen ze nu niet?

Ik zie weinig hosanna verhalen in de media over deze stap.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220222200
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 19:11 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]

Druk bezig om de AI prompt op te stellen :')
pi_220222204
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 18:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Irak is overwegend Soennitisch, net als Hussein was.
Volgens wiki is het vrij verdeeld https://nl.wikipedia.org/wiki/Irak
pi_220222208
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 19:11 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]

Sorry hoor, maar dit is fake news.

ik heb net al een video gezien met zijn toespraak. Dus wat lult die Zionist precies?
pi_220222209
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 19:11 schreef Janus1986II het volgende:

[..]
Dat de Ayatollah een moslim is die volgens de sharia wil leven is bekend. Maar dat doen ze in SA ook. Niemand die daar om cared. Omdat SA vriendjes is met het Westen en gratis olie uitdeelt...

Daar gaat het al jaren/eeuwen om. Dat het Westen gratis of bijna gratis olie krijgt. De rest is mist om mensen op het verkeerde been te zetten..

En de protestacties tegen het regime gingen om de financiele catastrofe. welke komt door Amerika en zijn vriendjes die sancties tegen Iran hebben uitgevaardigd. Door Donald Trump trouwens, die de goede taken van Obama kapot heeft gemaakt uit jaloezie.. Dus niet vanwege het religieus extremisme.

Over 10 jaar krijgen jullie dan eindelijk door dat de oorlog tegen Iran onrechtmatig was, dat men loog dat men scheel zag, en dat men 100.000 doden op haar geweten heeft voor niks..

Regime change is overigens niet zo makkelijk, want ze hebben in hun hierarchie iets van 12 vervangers aangewezen voor het geval men 1 voor 1 gedood word. Die zullen niet allemaal op 1 plek zitten denk ik.
Janken
pi_220222217
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 19:05 schreef Janus1986II het volgende:

[..]
Heey wanneer zeiden ze dat ook alweer eerder? O ja, tijdens de 12 daagse oorlog..

En na tien dagen vroegen ze Amerika "kunnen jullie een staakthetvuren uiot het vuur slepen voor ons, we zijn out of ammo"...

_O_
Dat hadden ze toen toch ook? Geen enkel vliegtuig van Israël of de VS neergehaald.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_220222224
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 19:12 schreef Janus1986II het volgende:

[..]

ik heb net al een video gezien met zijn toespraak. Dus wat lult die Zionist precies?
Link die video eens dan. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220222225
quote:

[..]

Ah jij al wel.
  zaterdag 28 februari 2026 @ 19:14:49 #246
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220222231
quote:

[..]

Je zal het wel moeilijk hebben nu al je vriendjes worden afgemaakt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 28 februari 2026 @ 19:15:32 #247
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220222235
Dus dat was het, Israel wou dus de hele top van het land in een keer uitschakelen, met hulp van de VS die de militaire doelwitten voor zijn rekening nam.
Wat ik tot dus ver heb gezien is dat de President nog leeft maar verschillende generaals en leger leiding het loodje hebben gelegd, en dat het stulpje van Khamenei geraakt is.
Reuters berichte vanochtend dat hij gevlucht was, normaal zou deze leider wel via een twitter bericht of via een tv toespraak wel even de VS en israel veroordelen, maar toe nu toe nog helemaal niks.

:{

https://x.com/Khamenei_fa
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220222238
Overigens bereikt mij nu nieuws dat Saudi-Arabië zich er ook mee aan het bemoeien is. Die zeestraat afsluiten zal ze niet redden.

Was wel te verwachten dus ik heb alvast mijn auto vol gegooid deze ochtend.
pi_220222239
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 19:11 schreef Janus1986II het volgende:

[..]

Meet the former fashion blogger and shady doctor behind the ‘30,000 dead’ Iran psy-op

https://thegrayzone.com/2(...)-monarchist-doctors/

Western media whitewashes deadly riots in Iran, relying on US govt-funded regime change NGOs

https://thegrayzone.com/2(...)-govt-regime-change/

Mossad spurs Iran protests, says agents with demonstrators in Farsi message

https://www.jpost.com/middle-east/iran-news/article-881733

https://en.wikipedia.org/wiki/1953_Iranian_coup_d'%C3%A9tat
On 19 August 1953, Prime Minister of Iran Mohammad Mosaddegh was overthrown in a coup d'état that strengthened the rule of Mohammad Reza Pahlavi, the shah of Iran. It was instigated by the United Kingdom (MI6), under the name Operation Boot[5][6][7][8] and the United States (CIA), under the name TP-AJAX Project[9] or Operation Ajax. A key motive was to protect British oil interests in Iran after Mosaddegh nationalized the country's oil industry.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_220222241
quote:

[..]

Houd je mini-friemeltje uit de bek van de Ayatollahs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')