Ik vraag me af of dat filmpje echt is......quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:40 schreef theguyver het volgende:
[ x ]
geen idee of deze al gepost was!
Ziet eruit als een gamequote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:40 schreef theguyver het volgende:
[ x ]
geen idee of deze al gepost was!
Ja dit dusquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:41 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Is dat weer van die militaire game.
quote:
Zou fijn zijn als Mona weer even van zich laat horen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:44 schreef HowardRoark het volgende:
_!
Het zou me wel wat zijn als dit gewoon weer het geval is.
En de Westerse media (inclusief onze NOS) het ook weer direct overnemen.
Die zit op dit moment te klaverjassen met Assad in Moskou.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:34 schreef Frutsel het volgende:
[ x ]
Je wil je vijand ook niet slimmer maken dan dat ze al zijn natuurlijk
Ga er vanuit dat er twee Grand Prix weekenden niet door gaan. Een oorlog zoals deze is niet een kwestie van een paar weken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:26 schreef Anton91 het volgende:
[..]
4? Saudi, Bahrein, Qatar, Abu Dhabi?
Maar het is pas de eerste dag, misschien is het midden oosten tegen die tijd wel weer rustig en hebben we volgend jaar een grand prix in Iran erbij![]()
Dat de kans vele malen groter is omdat - rood gebied - oranje gebied.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:46 schreef butz0rs het volgende:
[..]
En wat maakt dit verhaal geloofwaardiger?
Irak is overwegend Soennitisch, net als Hussein was.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:35 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nou heb ik hier weinig verstand van maar Irak onder Saddam was toch relatief seculier qua bestuur, net als Iran onder de Sjah? Ook in Azerbeidzjan speelt het maar beperkt, al zijn die door de Sovjets hardhandig geseculariseerd.
Ik heb toen uren en uren radio en tv geluisterd over hoe onze kwaliteitsmedia het toch echt beter gingen doen op dit punt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]_!
Het zou me wel wat zijn als dit gewoon weer het geval is.
En de Westerse media (inclusief onze NOS) het ook weer direct overnemen.
Van een nobody-twitter account? Die een random foto van een raket condens-spoor postquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:49 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat de kans vele malen groter is omdat - rood gebied - oranje gebied.
[ x ]
Hahaha, ja Israel goed verdedigd...quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Israël is nogal goed verdedigd, dus misschien besteden ze hun vuurkracht liever hierop?
hahah, precies andersom dus...quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Irak is overwegend Soennitisch, net als Hussein was.
Jaquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:41 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Is dat weer van die militaire game.
Aha iedereen is gek behalve jij...quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:54 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Hahaha, ja Israel goed verdedigd...
als je de MSM volgt wel misschien ja. Die zijn al tijden niet geloofwaardig. Altijd maar israelische media citeren. En als nu Iran iets zegt dan is het "het niet objectief te verifieren". Met andere woorden "Israel zegt de waarheid, de tegenstand waarschijnlijk niet"...
Ik merk dat mensen op dit forum enkel fake news verhalen geloven..
Net als de oorlog in Oekraine.
Nouja gelukkig hebben we jou nu om ons wijzer te maken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:54 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Hahaha, ja Israel goed verdedigd...
als je de MSM volgt wel misschien ja. Die zijn al tijden niet geloofwaardig. Altijd maar israelische media citeren. En als nu Iran iets zegt dan is het "het niet objectief te verifieren". Met andere woorden "Israel zegt de waarheid, de tegenstand waarschijnlijk niet"...
Ik merk dat mensen op dit forum enkel fake news verhalen geloven..
Net als de oorlog in Oekraine.
Klinkt wel extreem effectief op dat aantal doden slechts zo weinig gewonden. Niet dat ik ook maar iets geloof wat uit Iran komt.quote:
Serieus? Man, zelfs de NOS erkende dat het ziekenhuis waar Iran toen op mikte een coverup was voor een militaire commandopost..quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar heeft het alle schijn van en in lijn met wat men ook in Israël deed vorig jaar: vol op burgers inzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |