Pride Night in Seattle. Het zit Iran niet mee momenteel.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:28 schreef Goprolover het volgende:
[..]
Ik denk dat Khamenei Iran niet komt aan moedigen
Het grote probleem van Iran blijft de Sjiitische meerderheid. Die kennen en willen geen scheiding tussen kerk en staat. Een seculier bestuur is binnen de Islam al lastig, maar bij Sjiieten gewoonweg onbespreekbaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dan zitten er ineens Jehova’s aan de knoppen natuurlijk
En je hebt ook niet de knapste AI nodig om iets actueels in de richting te construeren. Bronmateriaal genoegquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:27 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Je kunt een rant tegen de VS en Israël natuurlijk prima eerder opnemen.
Bizar idd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Beelden van vliegende raketten en inwoners die erom juichen.
Zal wel afhangen van de uitslag van deze militaire operatie.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:26 schreef DrDentz het volgende:
Mag Iran nu nog wel naar het WK voetbal in de VS?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
En de juichaapjes hier maar feestvieren.
Absoluut krankzinnig inderdaad.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Beelden van vliegende raketten en inwoners die erom juichen.
Het is niet eens waarquote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker. Misdadig regime in Iran, maar jij wilt zeggen dat je daarom de acties van vandaag kunt goedpraten? Lijkt me sterk.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Trump heeft geeneens legitimatie van zijn eigen Congress. En de juichaapjes hier maar feestvieren.
Nou heb ik hier weinig verstand van maar Irak onder Saddam was toch relatief seculier qua bestuur, net als Iran onder de Sjah? Ook in Azerbeidzjan speelt het maar beperkt, al zijn die door de Sovjets hardhandig geseculariseerd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het grote probleem van Iran blijft de Sjiitische meerderheid. Die kennen en willen geen scheiding tussen kerk en staat. Een seculier bestuur is binnen de Islam al lastig, maar bij Sjiieten gewoonweg onbespreekbaar.
Daar lijkt het wel op. Israël is nogal goed verdedigd, dus misschien besteden ze hun vuurkracht liever hierop?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:36 schreef Momo het volgende:
Ik zie een aantal echte inslagen bij grote gebouwen in de golfstaten. Serieus spul en ook gericht op waar toeristen zijn?
Stonden ze in Baghdad ook na de val van Saddam, en toen was er ineens ISIS.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:02 schreef Cruzinats het volgende:
Iran is inmiddels een dead man walking.
Hun hele invloedsfeer is al gecompromitteerd of afgezet; gaza, assad, hezbollah en de houthi's. De oorlog is niet net begonnen, ze staan al met vier nul achter. Ik geef het nog een paar dagen en dan staat het volk feestend in de straten van de grote steden.
Daar heeft het alle schijn van en in lijn met wat men ook in Israël deed vorig jaar: vol op burgers inzetten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:36 schreef Momo het volgende:
Ik zie een aantal echte inslagen bij grote gebouwen in de golfstaten. Serieus spul en ook gericht op waar toeristen zijn?
Jep. Iran zou landen straffen die onderdak boden aan Amerikanen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:36 schreef Momo het volgende:
De antipathie tegen toeristen neemt wereldwijd toequote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:36 schreef Momo het volgende:
Is dat weer van die militaire game.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:40 schreef theguyver het volgende:
[ x ]
geen idee of deze al gepost was!
Dit is volgens mij nep hoor maar okey het zal.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:40 schreef theguyver het volgende:
[ x ]
geen idee of deze al gepost was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |