En dat is dus een heel ander verhaal, daar kun je geen fuck aan doen en sterkte aan iedereen op de vliegvelden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een Fokster @:MaJo zit momenteel vast daar op het vliegveld na een overstap uit Bangkok.
Of iig een vliegveld daar in de regio.
Janus, als het echt zou zijn zou dat wel nieuws zijn. Dit is gewoon een flut YouTube kanaal met opgenomen beelden die gedubbed zijn (en je weet niet eens of het een juiste vertaling is).quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
kan ook AI zijn, maar daar wil ik even vanaf zijn..
Want dat is moeilijk te verifieren vandaag de dag..
Er zijn ook Israelische media die zeiden dat het een vooraf opgenomen speech zou zijn. Maar zo ken ik er nog meer. Dan kan straks Satanyahu een speech geven en kan iedereen ook claimen dat het vooraf is opgenomen en dat de man al drie jaar dood is..
Hen dus niet uitnodigen voor Wie is de Molquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zoals vaker diep onder de indruk van de inlichtingendiensten van Israël en de VS.
Je zal hun vijand maar zijn, nergens om je te verbergen.
Gaan we deze dames missen???quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mensen die nu op verkansie in Doebai zijn verdienen het ook gewoon om een beetje klotsende oksels te krijgen.
Ja dat is wel klaar na 1 afleveringquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hen dus niet uitnodigen voor Wie is de Mol
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Er zijn ook Israelische media die zeiden dat het een vooraf opgenomen speech zou zijn. Maar zo ken ik er nog meer. Dan kan straks Satanyahu een speech geven en kan iedereen ook claimen dat het vooraf is opgenomen en dat de man al drie jaar dood is..
Jij gelooft ook alles he, wat er uit die bronnen komt?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zoals vaker diep onder de indruk van de inlichtingendiensten van Israël en de VS.
Nogal vreemd dat je reageert in een topic dat al dicht zit, maar des te vreemder is het dat je een uitleg een rant noemt. Ik motiveer waarom ik de uitspraak van Jetten onverstandig vind, maar bij jou mis ik de motivatie waarom je het een prima reactie van hem vindt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 18:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dan nog is het een prima reactie van Jetten
Keurt het niet, noemt Iran gierend kut en hoop dat er niet al teveel dooien vallen
Deze hele rant doet daar verder nieta af of aan
napoleon was er eenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zijn er ook niet joodse zionisten?
Op zaterdag 28 februari 2026 19:16 schreef Janus1986II het volgende:Fog of war hé. Denk dat we helemaal nog niet zo'n goed beeld hebben, ook Israel en de VS niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Dat is idd heel erg pech hebben jaquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En dat is dus een heel ander verhaal, daar kun je geen fuck aan doen en sterkte aan iedereen op de vliegvelden.
Tuurlijk, de christelijke zionisten. Die zijn nog erger..quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zijn er ook niet joodse zionisten?
Wat vond jij eigenlijk van de aanslagen van 7 oktober 2023?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:24 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Jij gelooft ook alles he, wat er uit die bronnen komt?
Stel dat de Ayatollah daar niet was, dan zou de man ook niet dood zijn? Is het wel?
Het enige wat de Mossad en de CIA kunnen doen is dood en verderf over de mensheid storten. En daar ben je dan van onder de indruk?
Echt, sinds 7 okyober 2023 is de mensheid gek geworden. Goed is slecht en slecht is goed.
Maar jij gelooft dat een of ander vaag YouTube kanaal dat Khamenei daar live zou zijn, laten we vooral kritisch zijn op alle bronnen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:24 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Jij gelooft ook alles he, wat er uit die bronnen komt?
Yup, alles staat en valt met informatie, de Mossad is daar al heel wat jaren de beste in, logisch ook gezien de positie van Israël daar, kunnen geen moment verslappen en dat doen ze dus ook niet. En ze hebben geduld, heel veel geduld.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:27 schreef StateOfMind het volgende:
Heel ik heb nu ook een 180 dagen Fok Pimp abo gekregen
Iemand is in een gulle bui.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:27 schreef StateOfMind het volgende:
Heel ik heb nu ook een 180 dagen Fok Pimp abo gekregen
Wie het ook is, er zijn er vandaag best veel uitgedeeldquote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:26 schreef Hathor het volgende:
Fokpimp account kado gekregen. Van wie het ook was...
Die vond ik erg. En ik heb later de beelden gezien zoals die waren. Ergste beelden die ik ooit heb gezien. Nog erger dan de horrorfilms die ik altijd kijk, omdat ik wist dat het echt was..quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat vond jij eigenlijk van de aanslagen van 7 oktober 2023?
Wil je misschien een zakdoekje?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 19:28 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Douw je pepermuntje in je hol, Russische drol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |