Alpine skiing at the 2026 Winter Olympics will be held at the Stelvio Ski Centre (men's) in Bormio and the Tofane Alpine Skiing Centre (women's) in Cortina d'Ampezzo.quote:7 February 11:30 Men's downhill
8 February 11:30 Women's downhill
9 February 10:30 14:00 Men's team combined
10 February 10:30 14:00 Women's team combined
11 February 11:30 Men's super-G
12 February 11:30 Women's super-G
14 February 10:00 13:30 Men's giant slalom
15 February 10:00 13:30 Women's giant slalom
16 February 10:00 13:30 Men's slalom
18 February 10:00 13:30 Women's slalom
En dan is Amiez nog 1,7 seconden langzamer.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:19 schreef Felagund het volgende:
Strasser op een straatlengte achterstand.
Ik ben het er niet mee eens.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:20 schreef Felagund het volgende:
Het is echt een heel goede skier hoor!
Met deze hoeveelheden DNFs heeft iedereen die finished nog kansquote:Op maandag 16 februari 2026 10:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vooralsnog is de kans voor Marchant er nog steeds.
Brother from another mother.quote:
Vooral naar de biatletes!quote:Op maandag 16 februari 2026 10:27 schreef Redefine het volgende:
Ook bij Bulgarije is de goede wax volledig naar het loopskiën gegaan.
Dat is loopskiën met een geweer.quote:
Dat klopt, ik vermoed dat ze ook wat wax in het geweer hebben gestopt, want ze schieten ook met scherp.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is loopskiën met een geweer.
Dat ook ja.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat klopt, ik vermoed dat ze ook wat wax in het geweer hebben gestopt, want ze schieten ook met scherp.
Die van @Samuel Kan nu wel weer aan het werk.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:30 schreef Redefine het volgende:
Wiens Kolega komt er nu aan de start?
Ook wel logisch gezien een foutje al snel een DNF geeft.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:46 schreef Marcoss het volgende:
Slalom mannen heeft toch altijd een bizar hoog percentage uitvallers
Ja, maar heb het idee dat het bij de vrouwen minder isquote:Op maandag 16 februari 2026 10:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook wel logisch gezien een foutje al snel een DNF geeft.
Geen idee of dat ook echt zo is. Misschien meer agressieve skiërs bij de mannen.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar heb het idee dat het bij de vrouwen minder is
Dat is wel een mooie positie als je zo laag start ja.quote:
Snap ik wel. We zitten inmiddels bijna op de helft aan uitvallers waar dat lang nog 'maar' een derde was.quote:Op maandag 16 februari 2026 11:02 schreef zorro28 het volgende:
Die Ijslander is blij dat ie uberhaupt gefinished is![]()
Ik snap het ook zeker, ik vond het alleen grappig om te zienquote:Op maandag 16 februari 2026 11:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Snap ik wel. We zitten inmiddels bijna op de helft aan uitvallers waar dat lang nog 'maar' een derde was.
Was het ookquote:Op maandag 16 februari 2026 11:07 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik snap het ook zeker, ik vond het alleen grappig om te zien
Wel als ze allemaal zo'n fluor oranje helm hebbenquote:Op maandag 16 februari 2026 11:14 schreef Redefine het volgende:
Zijn de laatste deelnemers straks nog wel te zien? Zicht van de kamer wordt almaar slechter.
Kan een heel matige grap maken nu..quote:Op maandag 16 februari 2026 11:14 schreef Redefine het volgende:
Zijn de laatste deelnemers straks nog wel te zien? Zicht van de kamer wordt almaar slechter.
Weer eentje. Al is die bijna gedubbeld door McGrath.quote:
De commentator geeft ook mooi de omstandigheden weer 'Skier X zet ook een tijd neer' 'Zou knap zijn als ie finisht'quote:Op maandag 16 februari 2026 11:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weer eentje. Al is die bijna gedubbeld door McGrath.
Dat zal waarschijnlijk wel top 25 worden. Er zullen er toch wel minimaal 3 zijn die de finish niet halen in de tweed run.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:35 schreef zorro28 het volgende:
Ijslander ging lekker in de tweede run, die wint mooi wat plaatsjes nog
Claro, que somos los mejoresquote:Op maandag 16 februari 2026 13:48 schreef Redefine het volgende:
Spanjaard aan de leiding. Jawel @:Strani
Normaal gesproken wel ja.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:49 schreef Felagund het volgende:
Is dit een ander parcours dan in de eerste run?
Dat lijkt mij ook, maar bij de slalom vind ik het lastig om te zien.quote:
Die eerste run was sowieso lastig om te zien.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, maar bij de slalom vind ik het lastig om te zien.
Dat ook ja.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die eerste run was sowieso lastig om te zien.
Ja. Wachten tot Kristofferson tenzij er iemand eerder schroeit.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:54 schreef zorro28 het volgende:
Het nadeel van zulke grote verschillen na de eerste run is dat het lang duurt voordat het een beetje spannend wordt.
Kaf is al van de koren gescheidenquote:Op maandag 16 februari 2026 14:03 schreef zorro28 het volgende:
Zoveel DNFs in de eerste run, en tot nu toe nog geen één in de tweede
Alle prutsers zijn er al uitgefilterd!quote:Op maandag 16 februari 2026 14:03 schreef zorro28 het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2026 14:03 schreef franklop het volgende:
Mannen na vandaag al klaar met het toernooi. Is ook al best vroeg allemaal.
Geluk natuurlijk met geen uitstel van evenementen.
Dat viel mij ook al op ja.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:03 schreef zorro28 het volgende:
Als de slalom van morgen doorgaat zoals gepland is er geen enkel evenement uitgesteld. Ik kan mij niet herinneren dat al eens eerder te hebben meegemaakt.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:03 schreef franklop het volgende:
Mannen na vandaag al klaar met het toernooi. Is ook al best vroeg allemaal.
Geluk natuurlijk met geen uitstel van evenementen.
Ja dia Braaten die kan er echt niks van, complete prutserquote:Op maandag 16 februari 2026 14:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alle prutsers zijn er al uitgefilterd!
Staat woensdag op het programma zo te zienquote:Op maandag 16 februari 2026 14:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als de slalom van morgen doorgaat zoals gepland is er geen enkel evenement uitgesteld. Ik kan mij niet herinneren dat al eens eerder te hebben meegemaakt.
Die kan het beter op de reuzeslalom proberen, daar zitten de poortjes wat verder uit elkaar!quote:Op maandag 16 februari 2026 14:07 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja dia Braaten die kan er echt niks van, complete prutser
Ah ja het is woensdag. Dat was het overigens al, dus ook nog niet verzet.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Staat woensdag op het programma zo te zien
Deze week is het de meeste dagen wel een matig programma omdat veel sporten al (bijna) klaar zijn. En ze weten het elke keer wel voor elkaar te krijgen om op rustige dagen sporten tegelijkertijd te laten starten. Vandaag ook om 10.00 en 19.00 sporten die tegelijk beginnen.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matig programma wel morgen. Als je geen fan bent van Curling en Skispringen dan. Biatlon en schaatsen beginenn ook nog eens tegelijk
Terwijl het ski mountaineering nog moet beginnenquote:Op maandag 16 februari 2026 14:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze week is het de meeste dagen wel een matig programma omdat veel sporten al (bijna) klaar zijn. En ze weten het elke keer wel voor elkaar te krijgen om op rustige dagen sporten tegelijkertijd te laten starten. Vandaag ook om 10.00 en 19.00 sporten die tegelijk beginnen.
Klopt.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Terwijl het ski mountaineering nog moet beginnen
Is dat ook familie van?quote:
Vooruit dan toch maar Clementie voor deze grap.quote:
De broer van Mario.quote:
Toch maar 1 individuele PLAK minder dan Oostenrijk.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:16 schreef Szura het volgende:
De Fransen hebben niet veel nodig om het over vier jaar beter te doen
Ik zou het Marchant wel gunnen.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:19 schreef mitt het volgende:
We moeten toch niet hebben dat een Belgje dicht bij het podium komt of wel
Hij had iets van 1.6 seconden achterstand op zijn landgenoot.quote:
Beneden?quote:
Dan moet McGrath wel als een dweil zijn tweede run racen.quote:
Vandaag nog niks.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:22 schreef zorro28 het volgende:
Ja he, de Noren hebben al genoeg medailles
Nee, maar minimaal zesde is al knap.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:23 schreef Felagund het volgende:
Dit wordt hem niet ben ik bang voor Marchant.
MarAchant?quote:Op maandag 16 februari 2026 14:23 schreef Felagund het volgende:
Misschien een beetje marchanderen?quote:Op maandag 16 februari 2026 14:23 schreef Felagund het volgende:
Ja, dat wel natuurlijk, het zou zomaar ook 4e of zo kunnen worden.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, maar minimaal zesde is al knap.
Gevalletje medaille-inflatiequote:Op maandag 16 februari 2026 14:26 schreef Felagund het volgende:
Leuk, een Noor op een voorlopige medaillepositie!
Ze hebben al een medalje!quote:Op maandag 16 februari 2026 14:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De druk op Swings wordt opgevoerd
Dit is wel een normaal onderdeel.quote:
En Klaebo heeft 4 circusnummers gewonnen?quote:Op maandag 16 februari 2026 14:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is wel een normaal onderdeel.
Even snel als Gstretin in deze run.quote:
Zijn skistok zoeken.quote:
Hij liep daar voor wel de verkeerde kant op.quote:
Hij is ook nog wel even bezig!quote:Op maandag 16 februari 2026 14:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij liep daar voor wel de verkeerde kant op.
Komt mij wel goed uit toevalligquote:Op maandag 16 februari 2026 14:37 schreef Redefine het volgende:
En nu dan twee uur geen live sport. Knap gedaan van de programmamakers.
En Curling is ook bezig!quote:Op maandag 16 februari 2026 14:37 schreef Redefine het volgende:
Edit: natuurlijk nog de overige skiërs
Oh ja natuurlijk. Eigenlijk nog een heel druk programma.quote:
Je focus is van Duitsland naar België geswitchedquote:Op maandag 16 februari 2026 14:40 schreef Columbiafan het volgende:
Buitengewoon knap wat Marchant hier doet, zeker gezien zijn voorgeschiedenis. Ook mooi na de gênante vertoning van Desmet daarnet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |