Ah ja het is woensdag. Dat was het overigens al, dus ook nog niet verzet.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Staat woensdag op het programma zo te zien
Deze week is het de meeste dagen wel een matig programma omdat veel sporten al (bijna) klaar zijn. En ze weten het elke keer wel voor elkaar te krijgen om op rustige dagen sporten tegelijkertijd te laten starten. Vandaag ook om 10.00 en 19.00 sporten die tegelijk beginnen.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matig programma wel morgen. Als je geen fan bent van Curling en Skispringen dan. Biatlon en schaatsen beginenn ook nog eens tegelijk
Terwijl het ski mountaineering nog moet beginnenquote:Op maandag 16 februari 2026 14:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze week is het de meeste dagen wel een matig programma omdat veel sporten al (bijna) klaar zijn. En ze weten het elke keer wel voor elkaar te krijgen om op rustige dagen sporten tegelijkertijd te laten starten. Vandaag ook om 10.00 en 19.00 sporten die tegelijk beginnen.
Klopt.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Terwijl het ski mountaineering nog moet beginnen
Is dat ook familie van?quote:
Vooruit dan toch maar Clementie voor deze grap.quote:
De broer van Mario.quote:
Toch maar 1 individuele PLAK minder dan Oostenrijk.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:16 schreef Szura het volgende:
De Fransen hebben niet veel nodig om het over vier jaar beter te doen
Ik zou het Marchant wel gunnen.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:19 schreef mitt het volgende:
We moeten toch niet hebben dat een Belgje dicht bij het podium komt of wel
Hij had iets van 1.6 seconden achterstand op zijn landgenoot.quote:
Beneden?quote:
Dan moet McGrath wel als een dweil zijn tweede run racen.quote:
Vandaag nog niks.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:22 schreef zorro28 het volgende:
Ja he, de Noren hebben al genoeg medailles
Nee, maar minimaal zesde is al knap.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:23 schreef Felagund het volgende:
Dit wordt hem niet ben ik bang voor Marchant.
MarAchant?quote:Op maandag 16 februari 2026 14:23 schreef Felagund het volgende:
Misschien een beetje marchanderen?quote:Op maandag 16 februari 2026 14:23 schreef Felagund het volgende:
Ja, dat wel natuurlijk, het zou zomaar ook 4e of zo kunnen worden.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, maar minimaal zesde is al knap.
Gevalletje medaille-inflatiequote:Op maandag 16 februari 2026 14:26 schreef Felagund het volgende:
Leuk, een Noor op een voorlopige medaillepositie!
Ze hebben al een medalje!quote:Op maandag 16 februari 2026 14:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De druk op Swings wordt opgevoerd
Dit is wel een normaal onderdeel.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |