Dat zal waarschijnlijk wel top 25 worden. Er zullen er toch wel minimaal 3 zijn die de finish niet halen in de tweed run.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:35 schreef zorro28 het volgende:
Ijslander ging lekker in de tweede run, die wint mooi wat plaatsjes nog
Claro, que somos los mejoresquote:Op maandag 16 februari 2026 13:48 schreef Redefine het volgende:
Spanjaard aan de leiding. Jawel @:Strani
Normaal gesproken wel ja.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:49 schreef Felagund het volgende:
Is dit een ander parcours dan in de eerste run?
Dat lijkt mij ook, maar bij de slalom vind ik het lastig om te zien.quote:
Die eerste run was sowieso lastig om te zien.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, maar bij de slalom vind ik het lastig om te zien.
Dat ook ja.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die eerste run was sowieso lastig om te zien.
Ja. Wachten tot Kristofferson tenzij er iemand eerder schroeit.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:54 schreef zorro28 het volgende:
Het nadeel van zulke grote verschillen na de eerste run is dat het lang duurt voordat het een beetje spannend wordt.
Kaf is al van de koren gescheidenquote:Op maandag 16 februari 2026 14:03 schreef zorro28 het volgende:
Zoveel DNFs in de eerste run, en tot nu toe nog geen één in de tweede
Alle prutsers zijn er al uitgefilterd!quote:Op maandag 16 februari 2026 14:03 schreef zorro28 het volgende:
Zoveel DNFs in de eerste run, en tot nu toe nog geen één in de tweede
quote:Op maandag 16 februari 2026 14:03 schreef franklop het volgende:
Mannen na vandaag al klaar met het toernooi. Is ook al best vroeg allemaal.
Geluk natuurlijk met geen uitstel van evenementen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |