Moltzan zal wel balen, die is uiteindelijk nog 8e geworden.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:29 schreef franklop het volgende:
2e in de 2e run. Dus gewoon perfect gedaan
Idemquote:Op woensdag 18 februari 2026 14:29 schreef Felagund het volgende:
Altijd in haar geloofd, ze zat in mijn godenteam.
Vooral van haar eerste run, daar maakte ze echt twee gigantische fouten.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Moltzan zal wel balen, die is uiteindelijk nog 8e geworden.
Ja, dat bedoelde ik ook, schitterende 2e run waarin ze zelfs sneller was dan Shiffrin. Die had het haar nog lastig kunnen maken, als ze die in de 1e run die fouten niet had gemaakt.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vooral van haar eerste run, daar maakte ze echt twee gigantische fouten.
Zit ook wel in haar stijl opgesloten natuurlijk, als je zoveel risico neemt.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook, schitterende 2e run waarin ze zelfs sneller was dan Shiffrin. Die had het haar nog lastig kunnen maken, als ze die in de 1e run die fouten niet had gemaakt.
Dat wel natuurlijk, maar dat is wel altijd bij dit onderdeel.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zit ook wel in haar stijl opgesloten natuurlijk, als je zoveel risico neemt.
Toch heb ik het idee dat je tegenwoordig veel meer 'nette' skiërs ziet.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk, maar dat is wel altijd bij dit onderdeel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |