Claro, que somos los mejoresquote:Op maandag 16 februari 2026 13:48 schreef Redefine het volgende:
Spanjaard aan de leiding. Jawel @:Strani
Normaal gesproken wel ja.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:49 schreef Felagund het volgende:
Is dit een ander parcours dan in de eerste run?
Dat lijkt mij ook, maar bij de slalom vind ik het lastig om te zien.quote:
Die eerste run was sowieso lastig om te zien.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, maar bij de slalom vind ik het lastig om te zien.
Dat ook ja.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die eerste run was sowieso lastig om te zien.
Ja. Wachten tot Kristofferson tenzij er iemand eerder schroeit.quote:Op maandag 16 februari 2026 13:54 schreef zorro28 het volgende:
Het nadeel van zulke grote verschillen na de eerste run is dat het lang duurt voordat het een beetje spannend wordt.
Kaf is al van de koren gescheidenquote:Op maandag 16 februari 2026 14:03 schreef zorro28 het volgende:
Zoveel DNFs in de eerste run, en tot nu toe nog geen één in de tweede
Alle prutsers zijn er al uitgefilterd!quote:Op maandag 16 februari 2026 14:03 schreef zorro28 het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2026 14:03 schreef franklop het volgende:
Mannen na vandaag al klaar met het toernooi. Is ook al best vroeg allemaal.
Geluk natuurlijk met geen uitstel van evenementen.
Dat viel mij ook al op ja.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:03 schreef zorro28 het volgende:
Als de slalom van morgen doorgaat zoals gepland is er geen enkel evenement uitgesteld. Ik kan mij niet herinneren dat al eens eerder te hebben meegemaakt.quote:Op maandag 16 februari 2026 14:03 schreef franklop het volgende:
Mannen na vandaag al klaar met het toernooi. Is ook al best vroeg allemaal.
Geluk natuurlijk met geen uitstel van evenementen.
Ja dia Braaten die kan er echt niks van, complete prutserquote:Op maandag 16 februari 2026 14:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alle prutsers zijn er al uitgefilterd!
Staat woensdag op het programma zo te zienquote:Op maandag 16 februari 2026 14:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als de slalom van morgen doorgaat zoals gepland is er geen enkel evenement uitgesteld. Ik kan mij niet herinneren dat al eens eerder te hebben meegemaakt.
Die kan het beter op de reuzeslalom proberen, daar zitten de poortjes wat verder uit elkaar!quote:Op maandag 16 februari 2026 14:07 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja dia Braaten die kan er echt niks van, complete prutser
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |