Je focus is van Duitsland naar België geswitchedquote:Op maandag 16 februari 2026 14:40 schreef Columbiafan het volgende:
Buitengewoon knap wat Marchant hier doet, zeker gezien zijn voorgeschiedenis. Ook mooi na de gênante vertoning van Desmet daarnet.
Vroeg me al af waarom hij een rouwband om had.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 07:41 schreef Redefine het volgende:
Ik las dat de opa van McGrath was kort voor de opening van de spelen overleden. Daar had hij het sindsdien erg zwaar mee. En dat kwam er op dat moment uit.
Geen idee. Was ook al zo apart vorige week bij de dag pauze tussen beide 1000 meters van het schaatsen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom een random dag pauze tussen de heren en damesslalom?
Voor de leuk is het wel mooi als ze dat in een medaillepositie doetquote:Op woensdag 18 februari 2026 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zal Mikaela het al in deze run verpesten of pas de volgende?
Geboren Italiaanse.quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik volg deze sport toch te weinig... ik wist niet dat Albanie een goede skister had
Ah okquote:
De vraag is alleen nog voor hoelang. Colturi is gewoon geboren en getogen in Italië (dochter van). Schijnt dat ze weer voor Italië wil gaan uitkomen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik volg deze sport toch te weinig... ik wist niet dat Albanie een goede skister had
De tweede dus.quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zal Mikaela het al in deze run verpesten of pas de volgende?
Uitstekende run ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |