Alpine skiing at the 2026 Winter Olympics will be held at the Stelvio Ski Centre (men's) in Bormio and the Tofane Alpine Skiing Centre (women's) in Cortina d'Ampezzo.quote:7 February 11:30 Men's downhill
8 February 11:30 Women's downhill
9 February 10:30 14:00 Men's team combined
10 February 10:30 14:00 Women's team combined
11 February 11:30 Men's super-G
12 February 11:30 Women's super-G
14 February 10:00 13:30 Men's giant slalom
15 February 10:00 13:30 Women's giant slalom
16 February 10:00 13:30 Men's slalom
18 February 10:00 13:30 Women's slalom
Odermad.quote:
Verkeerd gepiekt.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
En user heywoodu mist dit gewoon allen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat was het dragen van een plastic vuilniszak bij openingsceremonie wel waard
Wel het Braziliaanse vlaggetje op de mutsquote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:31 schreef Marcoss het volgende:
Die vader ziet er uit zoals je een Noor voor je ziet
Dat wordt een medaille voor Llop.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was toch wel historisch allen. Deze dag levert voorlopig wel.
Mwah, dat wordt een Flopquote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wordt een medaille voor Llop.
Liiv heeft misschien nog een kansjequote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wordt een medaille voor Llop.
Biatlonquote:
Ah leukquote:
Het enige juiste antwoord. Nog wel even het slot van het veldrijden meepakken.quote:
Nog kunnen kijken?quote:
Oh ja dat bestaat ook nog na het WKquote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het enige juiste antwoord. Nog wel even het slot van het veldrijden meepakken.
Estland heeft wel goede herinneringen aan een OS in Italiëquote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Liiv heeft misschien nog een kansje
Weten inmiddels wel dat ze kan schreeuwen jaquote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:34 schreef heywoodu het volgende:
Bruna kwam in haar eentje boven 18000 man in Antholz uit![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:34 schreef heywoodu het volgende:
Bruna kwam in haar eentje boven 18000 man in Antholz uit![]()
![]()
Had de Zwitserse coach de poortjes in run 1 gestoken en de Noorse in run 2 ofzo?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:39 schreef wimderon het volgende:
Ik vind het wel tijd worden dat de AI de poortjes gaat steken in plaats van de coaches van landen.
Eerste nog niet. Wel de eerste wintermedaille voor een Letse vrouw (buiten mixed om).quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er nog andere landen die hun eerste wintermedaille kunnen pakken deze Spelen?
SLO in 1, SUI in 2.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had de Zwitserse coach de poortjes in run 1 gestoken en de Noorse in run 2 ofzo?
Sloveen 1e, Zwitser 2r run, geloof ikquote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had de Zwitserse coach de poortjes in run 1 gestoken en de Noorse in run 2 ofzo?
Georgië en @Albanusquote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er nog andere landen die hun eerste wintermedaille kunnen pakken deze Spelen?
Georgië had ik wel op de radar ja. Albanië niet, waar?quote:
Lara Colturi.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Georgië had ik wel op de radar ja. Albanië niet, waar?
Hup Laraquote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Colturi natuurlijk, die draaide dit seizoen wel aardig. Lijkt me wel een brug te ver voor haar.
Mwah, 4x podium World Cup (en 1x 8e en 3x DNF) dit seizoen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Colturi natuurlijk, die draaide dit seizoen wel aardig. Lijkt me wel een brug te ver voor haar.
Zeker! Bruna’s olympische telefoon heeft onbeperkt data en verbinding was goed. Op haar Instagram staat volgens mij een filmpje van haar geschreeuw.quote:
Ayolt mist een heel klein beetje zelfkennis. Een heel klein beetje maar.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Ayolt die zich afvraagt of de Braziliaanse journalisten wel objectieve journalisten zijn.
Filmpje nog niet teruggevonden in Bruna's stories helaasquote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker! Bruna’s olympische telefoon heeft onbeperkt data en verbinding was goed. Op haar Instagram staat volgens mij een filmpje van haar geschreeuw.
Ik heb vandaag überhaupt alleen Femke Kokquote:Op zondag 15 februari 2026 10:04 schreef Zorro het volgende:
Ik heb hier niemand in mijn godenteam, dus niemand is bij voorbaat kansloos
Ik heb Femke uiteraard, en Nika Prevc op de grote schans vrouwen vandaag.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb vandaag überhaupt alleen Femke Kok
Oja die heb ik ook. Sterkte aan die twee voor het verwerken alvast.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb Femke uiteraard, en Nika Prevc op de grote schans vrouwen vandaag.
Neen. Alleen 2x brons in Parijs, verder nooit een PLAKquote:Op zondag 15 februari 2026 10:23 schreef Szura het volgende:
Albanië, hebben die al een OS-medaille in de winter?
Nog 2 skiesters.quote:
Alles mooi kort op elkaar ja.quote:
Denk over 20 minuten ofzoquote:
Altijd tegen Arnaud?quote:
Ook in die van mij, dat is vragen om problemen ja.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ze de slalom niet wint is ook een gegeven, daar zit ze in mijn godenteam.
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 15 februari 2026 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan ben je dus niet de snelste.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:13 schreef Zorro het volgende:
6e als je de op dat moment snelste bent, tja.
Gezien de huidige vorm en het vertrouwen zal dat ook niks worden ook al is dat haar beste nummer.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van de tot dan toe gestarten Hansquote:
Skiing in the name ofquote:Op zondag 15 februari 2026 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Shiffrin zal nu wel lekker meeschreeuwen met RATM.
Het zat ook heel dicht op elkaar.quote:
Zelfde niveau als bij het team. Toen de 15e tijd.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:15 schreef Zorro het volgende:
Ook maar de 11e tijd van deze run, houdt niet over
Nee, dan krijgen ze allebei een medaille.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:18 schreef Redefine het volgende:
Ah we gaan misschien weer naar een gedeelde medaille.
Hebben ze geen reserve medailles dan?quote:Op zondag 15 februari 2026 14:18 schreef Redefine het volgende:
Ah we gaan misschien weer naar een gedeelde medaille.
Met de kwaliteit van de medailles zijn ze vast wel door midden te breken.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dan krijgen ze allebei een medaille.
Nee geld is op.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hebben ze geen reserve medailles dan?
Leuk dat Noorwegen weer eens een medalje haalt.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou de eerste 2 medaljes zijn uitgedeeld.
Maar Stjernesund is wel een dotjequote:Op zondag 15 februari 2026 14:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leuk dat Noorwegen weer eens een medalje haalt.
Dan moet Brignone onder de druk bezwijken.quote:
Coach legt er nog even wat extra druk op 'Let's keep the gold!'quote:Op zondag 15 februari 2026 14:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan moet Brignone onder de druk bezwijken.
Doen ze welquote:Op zondag 15 februari 2026 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snel maar gezapt naar de mof, aangezien ik niet ga gokken dat de NOS het uitzendt
Je had gewoon op NOS kunnen kijken.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snel maar gezapt naar de mof, aangezien ik niet ga gokken dat de NOS het uitzendt
? Ze heeft gewonnen.quote:
Ja zie editquote:
Volkomen logisch, er is niemand op de derde plaats geëindigd.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat een debiel iets is dat toch ook, bij gedeeld zilver geen brons![]()
.
Dat lijkt me volkomen logischquote:Op zondag 15 februari 2026 14:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat een debiel iets is dat toch ook, bij gedeeld zilver geen brons![]()
.
Ja ik zat ook te kijken ... Wat doen ze nou ...quote:Op zondag 15 februari 2026 14:27 schreef Zorro het volgende:
Dit is een grotere faal dan Malinin
Eurosport, bedoel ik dan natuurlijk
Er zijn er 3 beter dan jij, dan ben je toch vierdes?quote:
NOS zond het ook gewoon uitquote:
Ik begrijp dat onbegrip ook nooit zo.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn er 3 beter dan jij, dan ben je toch vierdes?
Er zijn er twee met de tweede tijd, één met de derde tijd…quote:Op zondag 15 februari 2026 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn er 3 beter dan jij, dan ben je toch vierdes?
Ik heb de snowboardcross op mijn hoofdscherm staan, met commentaar. Op tweede scherm gebruik ik dan sowieso HBO Max.quote:
Ik heb geen HBO Max nu (@Starflyer is elders)quote:Op zondag 15 februari 2026 14:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb de snowboardcross op mijn hoofdscherm staan, met commentaar. Op tweede scherm gebruik ik dan sowieso HBO Max.
Hij wil je de login gegevens niet geven?quote:Op zondag 15 februari 2026 14:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen HBO Max nu (@:Starflyer is elders)
Niet om gevraagd. Hij is normaal degene die veel meer sport kijkt dan ik. Ik had ook niet verwacht dat ik vandaag zoveel OWS zou kijken, maar kennelijk heeft hij me aangestokenquote:Op zondag 15 februari 2026 14:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij wil je de login gegevens niet geven?
Als iedereen dezelfde tijd skiet op 1 na, zou diegene dan zilver verdienen dus?quote:Op zondag 15 februari 2026 14:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Er zijn er twee met de tweede tijd, één met de derde tijd…
Ik stem voor: compleet idioot dit. Ik dacht nog even "een kleine reclame break voor de ultieme run". Maar het duurde maar en duurde maar en ineens kwam de leader voor het snowboarden in beeld! Wat een achterlijke keuze van de regie.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:26 schreef Zorro het volgende:
Snel naar de NOS gegaan.
Dit is toch wel DE FAAL van deze OS
Wel best of the rest.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als iedereen dezelfde tijd skiet op 1 na, zou diegene dan zilver verdienen dus?
Ja.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als iedereen dezelfde tijd skiet op 1 na, zou diegene dan zilver verdienen dus?
Je wint geen zilver voor de tweede tijd. Je wint zilver voor de tweede PLAATS.quote:
Je wint helemaal geen zilver, je verliest goudquote:Op zondag 15 februari 2026 14:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je wint geen zilver voor de tweede tijd. Je wint zilver voor de tweede PLAATS.
Dat is wat anders.
Niet als je tegen Klaebo moetquote:Op zondag 15 februari 2026 14:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je wint helemaal geen zilver, je verliest goud
Daar is wel wat voor te zeggen eigenlijk ja.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je wint geen zilver voor de tweede tijd. Je wint zilver voor de tweede PLAATS.
Dat is wat anders.
Camerabeeld bedriegt.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:05 schreef Felagund het volgende:
Waarom staan er soms meerdere paaltjes van dezelfde kleur? Mag je dan kiezen?
Gewaagde voorspelling.quote:
Zal vast wel koken van woede en is helemaal gaar.quote:
Bij de reuzeslalom won ook de eerste starter van de eerste run!quote:Op maandag 16 februari 2026 10:09 schreef Redefine het volgende:
McGrath lijkt wel echt geschroeid te hebben. En dat voor de starter.
Geldt voor iedereen. Meillard nog redelijk dichtbij met +0.59quote:
Zou wel leuk zijn voor Noorwegen als ze een keertje goud winnen op deze spelen.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij de reuzeslalom won ook de eerste starter van de eerste run!
Het is ook wel inmiddels alweer meer dan twaalf uur geleden ja.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn voor Noorwegen als ze een keertje goud winnen op deze spelen.
Of anders Italie, dat is ook nog niet gebeurd (vandaag)!quote:Op maandag 16 februari 2026 10:14 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn voor Noorwegen als ze een keertje goud winnen op deze spelen.
Of Zwitserland, die hebben ook al lang niks meer gewonnen bij het skiën.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of anders Italie, dat is ook nog niet gebeurd (vandaag)!
De geode wax is naar de loopskiërs gegaan.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:15 schreef Felagund het volgende:
Fransen hebben stroop onder hun ski's gestopt?
Braathen heeft al een medaille!quote:
Ah, in mijn geval is het dan goed dat Belgie blijft falen.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja maar ik had Brazilie als land dat 1 medaille wint
Vooralsnog is de kans voor Marchant er nog steeds.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, in mijn geval is het dan goed dat Belgie blijft falen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |