Georgië en @Albanusquote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er nog andere landen die hun eerste wintermedaille kunnen pakken deze Spelen?
Georgië had ik wel op de radar ja. Albanië niet, waar?quote:
Lara Colturi.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Georgië had ik wel op de radar ja. Albanië niet, waar?
Hup Laraquote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Colturi natuurlijk, die draaide dit seizoen wel aardig. Lijkt me wel een brug te ver voor haar.
Mwah, 4x podium World Cup (en 1x 8e en 3x DNF) dit seizoen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Colturi natuurlijk, die draaide dit seizoen wel aardig. Lijkt me wel een brug te ver voor haar.
Zeker! Bruna’s olympische telefoon heeft onbeperkt data en verbinding was goed. Op haar Instagram staat volgens mij een filmpje van haar geschreeuw.quote:
Ayolt mist een heel klein beetje zelfkennis. Een heel klein beetje maar.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Ayolt die zich afvraagt of de Braziliaanse journalisten wel objectieve journalisten zijn.
Filmpje nog niet teruggevonden in Bruna's stories helaasquote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker! Bruna’s olympische telefoon heeft onbeperkt data en verbinding was goed. Op haar Instagram staat volgens mij een filmpje van haar geschreeuw.
Ik heb vandaag überhaupt alleen Femke Kokquote:Op zondag 15 februari 2026 10:04 schreef Zorro het volgende:
Ik heb hier niemand in mijn godenteam, dus niemand is bij voorbaat kansloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |