Niet om gevraagd. Hij is normaal degene die veel meer sport kijkt dan ik. Ik had ook niet verwacht dat ik vandaag zoveel OWS zou kijken, maar kennelijk heeft hij me aangestokenquote:Op zondag 15 februari 2026 14:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij wil je de login gegevens niet geven?
Als iedereen dezelfde tijd skiet op 1 na, zou diegene dan zilver verdienen dus?quote:Op zondag 15 februari 2026 14:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Er zijn er twee met de tweede tijd, één met de derde tijd…
Ik stem voor: compleet idioot dit. Ik dacht nog even "een kleine reclame break voor de ultieme run". Maar het duurde maar en duurde maar en ineens kwam de leader voor het snowboarden in beeld! Wat een achterlijke keuze van de regie.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:26 schreef Zorro het volgende:
Snel naar de NOS gegaan.
Dit is toch wel DE FAAL van deze OS
Wel best of the rest.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als iedereen dezelfde tijd skiet op 1 na, zou diegene dan zilver verdienen dus?
Ja.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als iedereen dezelfde tijd skiet op 1 na, zou diegene dan zilver verdienen dus?
Je wint geen zilver voor de tweede tijd. Je wint zilver voor de tweede PLAATS.quote:
Je wint helemaal geen zilver, je verliest goudquote:Op zondag 15 februari 2026 14:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je wint geen zilver voor de tweede tijd. Je wint zilver voor de tweede PLAATS.
Dat is wat anders.
Niet als je tegen Klaebo moetquote:Op zondag 15 februari 2026 14:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je wint helemaal geen zilver, je verliest goud
Daar is wel wat voor te zeggen eigenlijk ja.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je wint geen zilver voor de tweede tijd. Je wint zilver voor de tweede PLAATS.
Dat is wat anders.
Camerabeeld bedriegt.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:05 schreef Felagund het volgende:
Waarom staan er soms meerdere paaltjes van dezelfde kleur? Mag je dan kiezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |