Je had gewoon op NOS kunnen kijken.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snel maar gezapt naar de mof, aangezien ik niet ga gokken dat de NOS het uitzendt
? Ze heeft gewonnen.quote:
Ja zie editquote:
Volkomen logisch, er is niemand op de derde plaats geëindigd.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat een debiel iets is dat toch ook, bij gedeeld zilver geen brons![]()
.
Dat lijkt me volkomen logischquote:Op zondag 15 februari 2026 14:28 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat een debiel iets is dat toch ook, bij gedeeld zilver geen brons![]()
.
Ja ik zat ook te kijken ... Wat doen ze nou ...quote:Op zondag 15 februari 2026 14:27 schreef Zorro het volgende:
Dit is een grotere faal dan Malinin
Eurosport, bedoel ik dan natuurlijk
Er zijn er 3 beter dan jij, dan ben je toch vierdes?quote:
NOS zond het ook gewoon uitquote:
Ik begrijp dat onbegrip ook nooit zo.quote:Op zondag 15 februari 2026 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn er 3 beter dan jij, dan ben je toch vierdes?
Er zijn er twee met de tweede tijd, één met de derde tijd…quote:Op zondag 15 februari 2026 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn er 3 beter dan jij, dan ben je toch vierdes?
Ik heb de snowboardcross op mijn hoofdscherm staan, met commentaar. Op tweede scherm gebruik ik dan sowieso HBO Max.quote:
Ik heb geen HBO Max nu (@Starflyer is elders)quote:Op zondag 15 februari 2026 14:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb de snowboardcross op mijn hoofdscherm staan, met commentaar. Op tweede scherm gebruik ik dan sowieso HBO Max.
Hij wil je de login gegevens niet geven?quote:Op zondag 15 februari 2026 14:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen HBO Max nu (@:Starflyer is elders)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |