Was daar een link? Of is Danny Blind zelf ook onprettig?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Danny Blind vindt dit leuk om te lezen.
Echo-o-oquote:
Scholletje is gladder dan het ijsquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Was daar een link? Of is Danny Blind zelf ook onprettig?
Ze kijken bij elk rondje naar de tijd van degene die op dát punt het snelste is en vergelijken daarmee. Maar dat is dus niet altijd degene die ook de beste eindtijd had.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik snap t na de uitleg nog steeds niet
Het is wel snelquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:45 schreef Redefine het volgende:
Een instorting van Eitrem was nou niet wat ik had verwacht.
Dat al helemaal ja.quote:
Volgens mijn heb ik Jilek op 1.quote:
Jorien Voorhuis.quote:
Ritsma tegen Sighel.quote:
Kimberley Bosquote:
Die zat in het begin. Allemaal Frank Dittrich strategiequote:
Dan wordt het problematisch.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:48 schreef Meridiaan het volgende:
Als de NOS gaat rekenen en juichen vind ik het spannend worden
Ik was volgens mij de enige die hem een kansje gafquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:50 schreef Redefine het volgende:
In de categorie zeer onverwachte medailles scoort die van Bersma wel heel erg hoog
En qua gunnen ookquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:50 schreef Redefine het volgende:
In de categorie zeer onverwachte medailles scoort die van Bersma wel heel erg hoog
franklopeffectquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:49 schreef AgnesGru het volgende:
Brons met een gouden randje!
@:franklop
Dat rekenen van Hersman kan echt niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:51 schreef wimderon het volgende:
Was nog even spannend of Loubineaud niet nog even een 27'er uit zijn tenen haalde.
Valt wel mee toch, er werd hier gepost dat hij waarschijnlijk 4/5e ging worden, tenzij dat schaatsers tegen gingen vallen. En dat laatste was het geval.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:50 schreef Zwansen het volgende:
Al die ‘experts’ hier die zeiden dat het niet genoeg was.
Ah een kennerquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was volgens mij de enige die hem een kansje gaf
quote:
Blijkbaar hoef ik alleen maar in Milaan te zijnquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb je nou al kaartjes voor het shorttrack morgen?
Het is carnaval, het is al oké als mensen weten in welk jaar we ons bevinden.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is morgen zaterdag mannen vd NOS
Hoe lang blijf je?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Blijkbaar hoef ik alleen maar in Milaan te zijn
Is dit niet het jaar dat Jorrit 40 is?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is carnaval, het is al oké als mensen weten in welk jaar we ons bevinden.
Samen met Van de Bunt en Huizinga. Dan kan Prins wel naar de Brienenoord.quote:
Instralen op afstand, het Jomanda-Fran-knok effectquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Blijkbaar hoef ik alleen maar in Milaan te zijn
Het is hem gegund.. (en ja mijn mening heb ik na al die jaren bijgedraaid).quote:
CNN heeft z'n programmering ervoor onderbrokenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:54 schreef Slobeend het volgende:
Ziet heel de wereld nu Martin en Herbert?
Voor een 40 jarige is dit goud.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:54 schreef Toby56 het volgende:
Jillert viert brons.![]()
Hij is zeker ze medicijnen vergeten!
Eigen camera mag ik toch hopenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:54 schreef Slobeend het volgende:
Ziet heel de wereld nu Martin en Herbert?
Nou en hoequote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Samen met Van de Bunt en Huizinga. Dan kan Prins wel naar de Brienenoord.
Zaterdag naar huis. Dus sweep op 500 ook confirmedquote:
Bergsma i.p.v. Huizinga vind ik dan wel weer leuk. Die zichzelf ziet als de belangrijkste schakel en dan niet meedoen.quote:
Ik vraag het me af.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Eigen camera mag ik toch hopen
Lijkt mij wel, ze hebben sowieso een eigen camera daar gezien eerder beelden deze Spelen.quote:
Tuurlijk, met Huizinga en Bosker hoop ik stiekem op een gigantische deceptie.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bergsma i.p.v. Huizinga vind ik dan wel weer leuk. Die zichzelf ziet als de belangrijkste schakel en dan niet meedoen.
Morgen geen stem meer,quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:55 schreef Remco het volgende:
Gaat Henry zijn stem volgende week zondag redden?
Dat viel wel mee toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:56 schreef Redefine het volgende:
Ah ja van dat goud in Sochi kon hij niet genieten doordat Kramer de klootzak moest uithangen.
Bergsma mag ik ook niet echt, maar toen was Kramer ook wel een next level paardenlul zegquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:56 schreef Redefine het volgende:
Ah ja van dat goud in Sochi kon hij niet genieten doordat Kramer de klootzak moest uithangen.
Ze hebben hem toen bewust buiten de TP gehouden (was niet alleen Kramer uiteraard).quote:
Kramer is dan ook wel heel vaak next level paardenlul geweest.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bergsma mag ik ook niet echt, maar toen was Kramer ook wel een next level paardenlul zeg
Ah, dat ja was wel zielig. Lag dat ook niet aan Koen Verweij?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hebben hem toen bewust buiten de TP gehouden (was niet alleen Kramer uiteraard).
Mja een blondepaardenstaartpetje voor Merel Conijn staat toch wat gek.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:58 schreef kilon het volgende:
Jillert heeft wel overduidelijk een favoriet.
Natuurlijk joh.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Voor een 40 jarige is dit goud.
Ik denk aan alledrie wel. Waarbij er weinig mensen minder sympathiek zijn dan Verweij natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, dat ja was wel zielig. Lag dat ook niet aan Koen Verweij?
Hij heeft nu al bijna geen stem meer.quote:
Jillek en Semirunniy die kennen we niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:00 schreef Remco het volgende:
Ze vergeten een klein beetje de hele uitslag mee te nemen.
Ja dit vind ik wel een klein beetje tequote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jillek en Semirunniy die kennen we niet.
Maar we mogen niet vd Bunt vergeten!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:01 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja dit vind ik wel een klein beetje te
Ik heb nog 1.5 jaar.quote:
Wel classic NOS. Een beetje zoals sporten waar een Amerikaanse ster aan meedoet, dan doet de rest er niet toe, ook al wint die.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:01 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja dit vind ik wel een klein beetje te
Erg jammer idd.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:01 schreef kilon het volgende:
Je kon ook stil zijn en luisteren wat in de tunnel werd gezegd...
Alleen jammer dat carnaval dit weekend al is.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt de Gullit-pruik van 2026.
Die kan doodleuk zeggen dat zijn team op punt staat. Groenwoud kan die altijd nog wel voor de bus gooien.quote:
Zondag trouwensquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Zaterdag naar huis. Dus sweep op 500 ook confirmed
Lijkt bijna alsof de NOS deze heeft bedacht en ze er nog 10.000 hebben liggen die ze nog moeten verkopen zo gepusht wordt hetquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit wordt de Gullit-pruik van 2026.
Zoveel meer keus zou je niet hebben denk ik in een dorp als Borne.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:03 schreef Remco het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Bergsma ooit naar Jumbo is gegaan.
De mol uithangen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:03 schreef Remco het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Bergsma ooit naar Jumbo is gegaan.
Had er dan wel een TeamNL band van gemaakt tenminstequote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt bijna alsof de NOS deze heeft bedacht en ze er nog 10.000 hebben liggen die ze nog moeten verkopen zo gepusht wordt het
Nou, dat worden dan vijf miljoen doodsbedreigingen vanuit Colombia voor Herbert.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:05 schreef Redefine het volgende:
Colombia of Cuba, bijna hetzelfde Herbert.
Ook nog wel wat vanuit Cuba.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, dat worden dan vijf miljoen doodsbedreigingen vanuit Colombia voor Herbert.
Dat is dan weer een brug te ver.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Mooiste medaille van de Spelen voor TeamNL
Nee dat was gisterenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Mag je vinden.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is dan weer een brug te ver.
Jutta, vanwege alle haters.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Net zoals jij het wel mag vindenquote:
Welke haters?quote:
Ze krijgen per woord betaald?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ongelofelijk, ze MOETEN en ZULLEN er doorheen lullen bij die huldiging. Ze zouden nog liever een telefoonboek voorlezen dan gewoon te zwijgen.
Semirunny ook wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:09 schreef Meridiaan het volgende:
Jilek ziet er nog uit als een echte puber
Wordt tijd dat er bij ze afgesloten wordt net zoals gisteren bij Joris.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ongelofelijk, ze MOETEN en ZULLEN er doorheen lullen bij die huldiging. Ze zouden nog liever een telefoonboek voorlezen dan gewoon te zwijgen.
Ja, dat is de 21e eeuwse mode zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Bergsma met zijn twee zoons.quote:
Bergsma kan inderdaad nog wel even mee.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:10 schreef kilon het volgende:
De toekomst van deze afstand zit wel goed met die jonkies.
Gelijkspel met die van Van 't Wout gister.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Nou jonkies....die Bergsma schijnt al 40 te zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:10 schreef kilon het volgende:
De toekomst van deze afstand zit wel goed met die jonkies.
Is Bergsma ouder dan die twee bij elkaar?quote:
Nee, Semirunny is al 23.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is Bergsma ouder dan die twee bij elkaar?
Je moet maar zo denken: de Poolse pers praat nu over niemand anders dan Semirruniy. Of 'Wladek', zoals hij daar doorgaans wordt genoemd. Klinkt goed Pools.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:14 schreef Bill_Hillie het volgende:
Knap van Jilek en mooi voor Bergsma. En verder werd dit zo'n melige bedoening dat ik het wel geloofde.
Nogmaals Knap hoor van Bergsma, maar nogal overdreven aandacht voor een bronzen plak als een tiener hier goud wint. En die Russische Pool wordt helemaal vergeten
EN dat is ook prima. Vlaggetjesvolk heb je overal natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken: de Poolse pers praat nu over niemand anders dan Semirruniy. Of 'Wladek', zoals hij daar doorgaans wordt genoemd. Klinkt goed Pools.
En de Tsjechen zullen de naam Bergsma ook hooguit 5 keer hebben genoemd.
Zo gaat dat nu eenmaal.
Fred Racké: "Valt Kees Verkerk nu weer?' Dat was de eerste keer dat er een R (van Rappel) in het beeld verscheen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, dat is de 21e eeuwse mode zullen we maar zeggen.
R.I.P. Fred Racké.
Ja, en deze commentatoren c.s. hebben al een lange geschiedenis met Bergsma.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dat is ook prima. Vlaggetjesvolk heb je overal natuurlijk
Nee, lol, dat was Bob Spaak.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:19 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Fred Racké: "Valt Kees Verkerk nu weer?' Dat was de eerste keer dat er een R (van Rappel) in het beeld verscheen.
Maakt niet uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:21 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ooh, dat heb ik dat steeds verkeerd in mijn geheugen gehad.
Dit is overdreven. Maar het had gekundquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Ik ben een ongelooflijke oude zak.
Ik heb Jaap Eden nog zien rijden.
Als Nederlanders vooral aandacht voor de Nederlander. Het is wat.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:14 schreef Bill_Hillie het volgende:
Knap van Jilek en mooi voor Bergsma. En verder werd dit zo'n melige bedoening dat ik het wel geloofde.
Nogmaals Knap hoor van Bergsma, maar nogal overdreven aandacht voor een bronzen plak als een tiener hier goud wint. En die Russische Pool wordt helemaal vergeten
Het boek 'Van Jaap Eden tot Ard Schenk' lees ik al vanaf mijn jeugd veel te vaak.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is overdreven. Maar het had gekund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |