Lijkt mij wel, ze hebben sowieso een eigen camera daar gezien eerder beelden deze Spelen.quote:
Tuurlijk, met Huizinga en Bosker hoop ik stiekem op een gigantische deceptie.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bergsma i.p.v. Huizinga vind ik dan wel weer leuk. Die zichzelf ziet als de belangrijkste schakel en dan niet meedoen.
Morgen geen stem meer,quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:55 schreef Remco het volgende:
Gaat Henry zijn stem volgende week zondag redden?
Dat viel wel mee toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:56 schreef Redefine het volgende:
Ah ja van dat goud in Sochi kon hij niet genieten doordat Kramer de klootzak moest uithangen.
Bergsma mag ik ook niet echt, maar toen was Kramer ook wel een next level paardenlul zegquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:56 schreef Redefine het volgende:
Ah ja van dat goud in Sochi kon hij niet genieten doordat Kramer de klootzak moest uithangen.
Ze hebben hem toen bewust buiten de TP gehouden (was niet alleen Kramer uiteraard).quote:
Kramer is dan ook wel heel vaak next level paardenlul geweest.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bergsma mag ik ook niet echt, maar toen was Kramer ook wel een next level paardenlul zeg
Ah, dat ja was wel zielig. Lag dat ook niet aan Koen Verweij?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hebben hem toen bewust buiten de TP gehouden (was niet alleen Kramer uiteraard).
Mja een blondepaardenstaartpetje voor Merel Conijn staat toch wat gek.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:58 schreef kilon het volgende:
Jillert heeft wel overduidelijk een favoriet.
Natuurlijk joh.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Voor een 40 jarige is dit goud.
Ik denk aan alledrie wel. Waarbij er weinig mensen minder sympathiek zijn dan Verweij natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, dat ja was wel zielig. Lag dat ook niet aan Koen Verweij?
Hij heeft nu al bijna geen stem meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |