Zit ie al aan een glaasje Madeira?quote:
Gelukkig geen 33.45quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:35 schreef Redefine het volgende:
Bloemen eindigt nog gewoon met een 31.45. Leg het maar uit.
Misschien doelde die op het WK allround.quote:
Snap niet dat ze die andere niet sturen danquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:36 schreef Felagund het volgende:
"Dit is de 9e tijd ooit door een 19-jarige jongen uit Praag."
Snelle jongens daar in Praag.
Loubineau zou mij niet verbazen. Maar beiden zal helaas niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:35 schreef Arizona het volgende:
Ik zou het wel een stunt vinden als ze in de laatste rit ploffen en dat Jorrit brons heeft.
Maarja dat is wel een heel onrealiatisch scenario
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:36 schreef Felagund het volgende:
En dat dan zonder eigen schaatsbaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:36 schreef Felagund het volgende:
Ted Jan ook een honderste eraf hoop ik?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lap, gecorrigeerd naar 12:33.43
Flopshow
Hoe oud is hij dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:36 schreef Remco het volgende:
Die leeftijd van Bergsma blijven noemen, ze doen het er gewoon om.
Ik ben benieuwd of ze nog weten te vermelden dat Roglic ooit aan schansspringen deed.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe oud Jilek is?
En hoe oud Bergsma is?
En misschien weet ook iemand of Ghiotto ooit gestudeerd heeft?
Dat kan alleen als beide mannen in elkaar storten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:39 schreef Arizona het volgende:
Commentator die denkt dat Bergsma nog naar het podium kan
Die ging toch met een bootje varen?quote:
Als er een Sloveen mee had gedaan vandaag was dat vast vermeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze nog weten te vermelden dat Roglic ooit aan schansspringen deed.
Doet me een beetje denken aan Grodum.quote:
Zal toch ook gewoon kunnen? Zolang hij maar weer weg is wanneer de ceremonie begint.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:39 schreef Arizona het volgende:
Why not?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:39 schreef Arizona het volgende:
Die had toch ook zo'n Noors handje?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan Grodum.
Vooral de arm in de bochtquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Trillend armpjequote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die had toch ook zo'n Noors handje?
Qua tijden misschien wel, maar het is nu redelijk spannend.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:41 schreef Redefine het volgende:
De verwachtingen voor de 5 km en deze afstand waren enorm hoog, maar eigenlijk valt het nog best tegen. Of in deze rit zouden nog hele gekke dingen moeten gebeuren.
Die werd nog leuk nagedaan door.. Bukkoe. Of was het Pedersen?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alsnog wel spannend ja. Maar de verwachtingen waren gewoon wat te hoog.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Qua tijden misschien wel, maar het is nu redelijk spannend.
Ik kan er niks aan doen maar ik geloof dat ik zelden een Nederlandse sporter zo onprettig vond als Bob de Jong.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:42 schreef DrMarten het volgende:
Waar is Bob de Jong eigenlijk? Waarom doet die niet mee tussen de andere bejaarden?
Ik vind het niveau wel bizar. Er zijn jaren geweest dat je met 12.40 gewoon ruimschoots wonquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:41 schreef Redefine het volgende:
De verwachtingen voor de 5 km en deze afstand waren enorm hoog, maar eigenlijk valt het nog best tegen. Of in deze rit zouden nog hele gekke dingen moeten gebeuren.
Mevrouw van Zetten uit Tiel vraagt zich af..quote:
Jouw dag is volmaakt, gefeliciteerd.quote:
Ja klopt. Maar dat niveau is al een tijdje flink omhoog.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het niveau wel bizar. Er zijn jaren geweest dat je met 12.40 gewoon ruimschoots won
Danny Blind vindt dit leuk om te lezen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen maar ik geloof dat ik zelden een Nederlandse sporter zo onprettig vond als Bob de Jong.
Dat was toen N Göran Svensson zijn data nog niet had gedeeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het niveau wel bizar. Er zijn jaren geweest dat je met 12.40 gewoon ruimschoots won
De 14:28 van Heiden zou NOOIT meer verbeterd worden volgens Mart.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Met dank aan Nils Svenssonquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik snap t na de uitleg nog steeds nietquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:44 schreef Strani het volgende:
Stom eigenlijk, dat groene blokje moet op basis zijn van de beste eindtijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |