Vooral de arm in de bochtquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan Grodum.
Trillend armpjequote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die had toch ook zo'n Noors handje?
Qua tijden misschien wel, maar het is nu redelijk spannend.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:41 schreef Redefine het volgende:
De verwachtingen voor de 5 km en deze afstand waren enorm hoog, maar eigenlijk valt het nog best tegen. Of in deze rit zouden nog hele gekke dingen moeten gebeuren.
Die werd nog leuk nagedaan door.. Bukkoe. Of was het Pedersen?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan Grodum.
Alsnog wel spannend ja. Maar de verwachtingen waren gewoon wat te hoog.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Qua tijden misschien wel, maar het is nu redelijk spannend.
Ik kan er niks aan doen maar ik geloof dat ik zelden een Nederlandse sporter zo onprettig vond als Bob de Jong.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:42 schreef DrMarten het volgende:
Waar is Bob de Jong eigenlijk? Waarom doet die niet mee tussen de andere bejaarden?
Ik vind het niveau wel bizar. Er zijn jaren geweest dat je met 12.40 gewoon ruimschoots wonquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:41 schreef Redefine het volgende:
De verwachtingen voor de 5 km en deze afstand waren enorm hoog, maar eigenlijk valt het nog best tegen. Of in deze rit zouden nog hele gekke dingen moeten gebeuren.
Mevrouw van Zetten uit Tiel vraagt zich af..quote:
Jouw dag is volmaakt, gefeliciteerd.quote:
Ja klopt. Maar dat niveau is al een tijdje flink omhoog.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het niveau wel bizar. Er zijn jaren geweest dat je met 12.40 gewoon ruimschoots won
Danny Blind vindt dit leuk om te lezen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen maar ik geloof dat ik zelden een Nederlandse sporter zo onprettig vond als Bob de Jong.
Dat was toen N Göran Svensson zijn data nog niet had gedeeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het niveau wel bizar. Er zijn jaren geweest dat je met 12.40 gewoon ruimschoots won
De 14:28 van Heiden zou NOOIT meer verbeterd worden volgens Mart.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Met dank aan Nils Svenssonquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik snap t na de uitleg nog steeds nietquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:44 schreef Strani het volgende:
Stom eigenlijk, dat groene blokje moet op basis zijn van de beste eindtijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |