Dat gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:18 schreef Arizona het volgende:
Ik hoop zo dat hij zijn pr rijdt, wat zou dat een mooie bekroning zijn!
Dit jaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:19 schreef kilon het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dit had ik niet verwacht. Niet genoeg, maar toch een zeer goede rit hoor
Gezien de laatste ronde van 30.9 had er niet veel meer ingezeten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:20 schreef Redefine het volgende:
Sterk gereden door Bergsma. Al ga je toch wel denken dat die eerder had moeten versnellen. Mogelijk dat die teveel gefocused was op Ghiotto die slechter reed dan die dacht.
Hahahaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:20 schreef Shreyas het volgende:
Wat slecht zeg, wat teleurstellend. Ineens ging hij weer dertigers rijden en was het klaar. Onnozele strategie om zo traag te beginnen als je het niet waar kan maken in de laatste rondes.
Aan de laatste paar rondes te zien denk ik dat hij alles er wel zo'n beetje uitgehaald heeft.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:20 schreef Redefine het volgende:
Sterk gereden door Bergsma. Al ga je toch wel denken dat die eerder had moeten versnellen. Mogelijk dat die teveel gefocused was op Ghiotto die slechter reed dan die dacht.
Ziedend.quote:
Dit gaat Jillert straks zeggenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:20 schreef Redefine het volgende:
Daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gezien de laatste ronde van 30.9 had er niet veel meer ingezeten.
Hij rijdt zich kapot, dit was het maximalequote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:20 schreef Redefine het volgende:
Klinkt logisch idd, die ging op een hoopquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:20 schreef Redefine het volgende:
Hij hield het niet vol, dus dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:20 schreef Redefine het volgende:
Ach nee. Wel, mja. Voor een kans op brons had ie zeker nu bovenaan moeten staan.quote:
13.05quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:22 schreef vaarsuvius het volgende:
Bloemers gaat 12:57 ofzo rijden, je las het hier eerst
Wel genoeg voor een 40-er, maar niet genoeg voor medaille.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:19 schreef kilon het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dit had ik niet verwacht. Niet genoeg, maar toch een zeer goede rit hoor
Die Belg reed een oefenwedstrijd om later de massastart te winnen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:22 schreef Shreyas het volgende:
Een schrale troost: Beide Nederlanders staan wel boven die Belgische kneus.
Top 5 is al meer dan ik vooraf had verwacht. Voor beide Nederlanders.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:22 schreef Arizona het volgende:
Ik denk inderdaad geen podium voor Bergsma, maar alsnog een heel knappe prestatie.
Conijn heeft goud verspildquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Anders dan Conijn haalt Bergsma wel alles eruit wat erin zat inderdaad.
Mwah had een van de twee daar wel op ingeschat. Maar qua tijd wel sneller dan verwacht.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:24 schreef kilon het volgende:
[..]
Top 5 is al meer dan ik vooraf had verwacht. Voor beide Nederlanders.
Je kunt altijd dingen vinden die beter kunnen, zeker op onbekend terrein, maar itt Conijn liet hij geen bakken met tijd liggen. Zag er professioneel uit allemaal. Vakwerk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:21 schreef Toby56 het volgende:
Wat gaat Anema morgen zeggen?
"Als je 4 ronden voor het eind in 1 keer 29-ers gaat rijden, dan kan dat ook wel eerder."
Toe maar Jillert, zeg het!
Hmm normaal is @Redefine best sterk hoor, gewoon even een wat minder momentje.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:22 schreef Slobeend het volgende:
Je haalt de mokerdomme users er zo weer uit.
Oeh.quote:
Ik spiegel mij naar jouw niveau Straan, dan voel jij jezelf niet zo alleen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm normaal is @:redefine best sterk hoor, gewoon even een wat minder momentje.
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:25 schreef TheVulture het volgende:
We zetten een streep door TJ Flowers
Ja precies dit. Zat dicht op het theoretisch maximum (om het zo uit te drukken)quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Anders dan Conijn haalt Bergsma wel alles eruit wat erin zat inderdaad.
De dood of de gladiolenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:26 schreef Redefine het volgende:
Wat gaat de slotronde van Bloemen worden?
33.2quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:26 schreef Redefine het volgende:
Sablikova heeft tenminste nog een excuus.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:26 schreef DrMarten het volgende:
T.J. Flowers doet een Sablikovaatje als ie zo doorgaat. Stilletjes door de achterdeur naar buiten en het pensioen in.
Training voor de TP.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:25 schreef Felagund het volgende:
Bloemen maakt er ook een trainingsrit van?
34,4quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:26 schreef Redefine het volgende:
38.65quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:26 schreef Redefine het volgende:
Ik heb nog hoop.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:19 schreef Pedroso het volgende:
2e tijd, niets mis mee maar niet genoeg voor een medaille.
32.83quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:26 schreef Redefine het volgende:
Hoezo veranderd?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:27 schreef zorro28 het volgende:
Jilek is wel echt genaaid door de veranderde loting
Omdat Dawson vandaag besloot niet te gaan rijden.quote:
En gaat dan alles op de schop?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat Dawson vandaag besloot niet te gaan rijden.
Ja, dan wordt alles doorgeschoven.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:28 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
En gaat dan alles op de schop?
Thorup tegen Jilek was ook geen succes gewordenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:28 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
En gaat dan alles op de schop?
Solidair met James van der Beek natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat Dawson vandaag besloot niet te gaan rijden.
12:34.56quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Solidair met James van der Beek natuurlijk.
Tim Krabbé vond hier wat van.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan Jilek die lijn ook zien eigenlijk?
Lijkt me ook een gekke plek om op FOK! te gaan zittenquote:
Je bent een kenner! Gaat nog sneller worden overigens, net boven de 12,30quote:
Hij moet niet voor de verkeerde Metodej gaan nee.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:31 schreef Sabata het volgende:
Hopelijk kiest Metodi straks de juiste baan als hij Ted lapt
Van rechte stuk naar rechte stuk?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"hij rijdt van bocht naar bocht"
Wat doen die anderen dan?
Rechtdoor naar school en kantoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hij kan hem een bos bloemen sturen als bedankje.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij gaat straks Ted Jan zien.
Wat een horror.
Hij reed er niet voor niets zo hard van wegquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij gaat straks Ted Jan zien.
Wat een horror.
Die rijden van bocht naar bocht, precies andersom dusquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mag jij dat zeggen?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rechtdoor naar school en kantoor.
Wij niet, Jilek wellicht wel.quote:
De commentator van Europsport bij de snowboardcross wel.quote:
Wij erkennen TJ ook niet, dus maakt het niet uit.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:33 schreef Eppie_NL het volgende:
Gun het Jilek en Bergsma zakt een plekje dat is ook mooi.
Zit ie al aan een glaasje Madeira?quote:
Gelukkig geen 33.45quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:35 schreef Redefine het volgende:
Bloemen eindigt nog gewoon met een 31.45. Leg het maar uit.
Misschien doelde die op het WK allround.quote:
Snap niet dat ze die andere niet sturen danquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:36 schreef Felagund het volgende:
"Dit is de 9e tijd ooit door een 19-jarige jongen uit Praag."
Snelle jongens daar in Praag.
Loubineau zou mij niet verbazen. Maar beiden zal helaas niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:35 schreef Arizona het volgende:
Ik zou het wel een stunt vinden als ze in de laatste rit ploffen en dat Jorrit brons heeft.
Maarja dat is wel een heel onrealiatisch scenario
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:36 schreef Felagund het volgende:
En dat dan zonder eigen schaatsbaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:36 schreef Felagund het volgende:
Ted Jan ook een honderste eraf hoop ik?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lap, gecorrigeerd naar 12:33.43
Flopshow
Hoe oud is hij dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:36 schreef Remco het volgende:
Die leeftijd van Bergsma blijven noemen, ze doen het er gewoon om.
Ik ben benieuwd of ze nog weten te vermelden dat Roglic ooit aan schansspringen deed.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe oud Jilek is?
En hoe oud Bergsma is?
En misschien weet ook iemand of Ghiotto ooit gestudeerd heeft?
Dat kan alleen als beide mannen in elkaar storten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:39 schreef Arizona het volgende:
Commentator die denkt dat Bergsma nog naar het podium kan
Die ging toch met een bootje varen?quote:
Als er een Sloveen mee had gedaan vandaag was dat vast vermeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze nog weten te vermelden dat Roglic ooit aan schansspringen deed.
Doet me een beetje denken aan Grodum.quote:
Zal toch ook gewoon kunnen? Zolang hij maar weer weg is wanneer de ceremonie begint.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:39 schreef Arizona het volgende:
Why not?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:39 schreef Arizona het volgende:
Die had toch ook zo'n Noors handje?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan Grodum.
Vooral de arm in de bochtquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Trillend armpjequote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die had toch ook zo'n Noors handje?
Qua tijden misschien wel, maar het is nu redelijk spannend.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:41 schreef Redefine het volgende:
De verwachtingen voor de 5 km en deze afstand waren enorm hoog, maar eigenlijk valt het nog best tegen. Of in deze rit zouden nog hele gekke dingen moeten gebeuren.
Die werd nog leuk nagedaan door.. Bukkoe. Of was het Pedersen?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alsnog wel spannend ja. Maar de verwachtingen waren gewoon wat te hoog.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Qua tijden misschien wel, maar het is nu redelijk spannend.
Ik kan er niks aan doen maar ik geloof dat ik zelden een Nederlandse sporter zo onprettig vond als Bob de Jong.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:42 schreef DrMarten het volgende:
Waar is Bob de Jong eigenlijk? Waarom doet die niet mee tussen de andere bejaarden?
Ik vind het niveau wel bizar. Er zijn jaren geweest dat je met 12.40 gewoon ruimschoots wonquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:41 schreef Redefine het volgende:
De verwachtingen voor de 5 km en deze afstand waren enorm hoog, maar eigenlijk valt het nog best tegen. Of in deze rit zouden nog hele gekke dingen moeten gebeuren.
Mevrouw van Zetten uit Tiel vraagt zich af..quote:
Jouw dag is volmaakt, gefeliciteerd.quote:
Ja klopt. Maar dat niveau is al een tijdje flink omhoog.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het niveau wel bizar. Er zijn jaren geweest dat je met 12.40 gewoon ruimschoots won
Danny Blind vindt dit leuk om te lezen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen maar ik geloof dat ik zelden een Nederlandse sporter zo onprettig vond als Bob de Jong.
Dat was toen N Göran Svensson zijn data nog niet had gedeeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het niveau wel bizar. Er zijn jaren geweest dat je met 12.40 gewoon ruimschoots won
De 14:28 van Heiden zou NOOIT meer verbeterd worden volgens Mart.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Met dank aan Nils Svenssonquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik snap t na de uitleg nog steeds nietquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:44 schreef Strani het volgende:
Stom eigenlijk, dat groene blokje moet op basis zijn van de beste eindtijd.
de uitleg maakt het er ook niet duidelijker op. Als je dit nog niet al wist, weet je het nu ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |