Hij hield het niet vol, dus dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:20 schreef Redefine het volgende:
Sterk gereden door Bergsma. Al ga je toch wel denken dat die eerder had moeten versnellen. Mogelijk dat die teveel gefocused was op Ghiotto die slechter reed dan die dacht.
Ach nee. Wel, mja. Voor een kans op brons had ie zeker nu bovenaan moeten staan.quote:
13.05quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:22 schreef vaarsuvius het volgende:
Bloemers gaat 12:57 ofzo rijden, je las het hier eerst
Wel genoeg voor een 40-er, maar niet genoeg voor medaille.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:19 schreef kilon het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dit had ik niet verwacht. Niet genoeg, maar toch een zeer goede rit hoor
Die Belg reed een oefenwedstrijd om later de massastart te winnen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:22 schreef Shreyas het volgende:
Een schrale troost: Beide Nederlanders staan wel boven die Belgische kneus.
Top 5 is al meer dan ik vooraf had verwacht. Voor beide Nederlanders.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:22 schreef Arizona het volgende:
Ik denk inderdaad geen podium voor Bergsma, maar alsnog een heel knappe prestatie.
Conijn heeft goud verspildquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Anders dan Conijn haalt Bergsma wel alles eruit wat erin zat inderdaad.
Mwah had een van de twee daar wel op ingeschat. Maar qua tijd wel sneller dan verwacht.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:24 schreef kilon het volgende:
[..]
Top 5 is al meer dan ik vooraf had verwacht. Voor beide Nederlanders.
Je kunt altijd dingen vinden die beter kunnen, zeker op onbekend terrein, maar itt Conijn liet hij geen bakken met tijd liggen. Zag er professioneel uit allemaal. Vakwerk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:21 schreef Toby56 het volgende:
Wat gaat Anema morgen zeggen?
"Als je 4 ronden voor het eind in 1 keer 29-ers gaat rijden, dan kan dat ook wel eerder."
Toe maar Jillert, zeg het!
Hmm normaal is @Redefine best sterk hoor, gewoon even een wat minder momentje.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:22 schreef Slobeend het volgende:
Je haalt de mokerdomme users er zo weer uit.
Oeh.quote:
Ik spiegel mij naar jouw niveau Straan, dan voel jij jezelf niet zo alleen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm normaal is @:redefine best sterk hoor, gewoon even een wat minder momentje.
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:25 schreef TheVulture het volgende:
We zetten een streep door TJ Flowers
Ja precies dit. Zat dicht op het theoretisch maximum (om het zo uit te drukken)quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Anders dan Conijn haalt Bergsma wel alles eruit wat erin zat inderdaad.
De dood of de gladiolenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:26 schreef Redefine het volgende:
Wat gaat de slotronde van Bloemen worden?
33.2quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:26 schreef Redefine het volgende:
Sablikova heeft tenminste nog een excuus.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:26 schreef DrMarten het volgende:
T.J. Flowers doet een Sablikovaatje als ie zo doorgaat. Stilletjes door de achterdeur naar buiten en het pensioen in.
Training voor de TP.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:25 schreef Felagund het volgende:
Bloemen maakt er ook een trainingsrit van?
34,4quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:26 schreef Redefine het volgende:
38.65quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:26 schreef Redefine het volgende:
Ik heb nog hoop.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:19 schreef Pedroso het volgende:
2e tijd, niets mis mee maar niet genoeg voor een medaille.
32.83quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:26 schreef Redefine het volgende:
Hoezo veranderd?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:27 schreef zorro28 het volgende:
Jilek is wel echt genaaid door de veranderde loting
Omdat Dawson vandaag besloot niet te gaan rijden.quote:
En gaat dan alles op de schop?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat Dawson vandaag besloot niet te gaan rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |