Dit jaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:19 schreef kilon het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dit had ik niet verwacht. Niet genoeg, maar toch een zeer goede rit hoor
Gezien de laatste ronde van 30.9 had er niet veel meer ingezeten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:20 schreef Redefine het volgende:
Sterk gereden door Bergsma. Al ga je toch wel denken dat die eerder had moeten versnellen. Mogelijk dat die teveel gefocused was op Ghiotto die slechter reed dan die dacht.
Hahahaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:20 schreef Shreyas het volgende:
Wat slecht zeg, wat teleurstellend. Ineens ging hij weer dertigers rijden en was het klaar. Onnozele strategie om zo traag te beginnen als je het niet waar kan maken in de laatste rondes.
Aan de laatste paar rondes te zien denk ik dat hij alles er wel zo'n beetje uitgehaald heeft.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:20 schreef Redefine het volgende:
Sterk gereden door Bergsma. Al ga je toch wel denken dat die eerder had moeten versnellen. Mogelijk dat die teveel gefocused was op Ghiotto die slechter reed dan die dacht.
Ziedend.quote:
Dit gaat Jillert straks zeggenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:20 schreef Redefine het volgende:
Daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gezien de laatste ronde van 30.9 had er niet veel meer ingezeten.
Hij rijdt zich kapot, dit was het maximalequote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:20 schreef Redefine het volgende:
Klinkt logisch idd, die ging op een hoopquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:20 schreef Redefine het volgende:
Hij hield het niet vol, dus dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:20 schreef Redefine het volgende:
Ach nee. Wel, mja. Voor een kans op brons had ie zeker nu bovenaan moeten staan.quote:
13.05quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:22 schreef vaarsuvius het volgende:
Bloemers gaat 12:57 ofzo rijden, je las het hier eerst
Wel genoeg voor een 40-er, maar niet genoeg voor medaille.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:19 schreef kilon het volgende:
Eerlijk is eerlijk, dit had ik niet verwacht. Niet genoeg, maar toch een zeer goede rit hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |