Dat klopt volgens mij ook.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:26 schreef Em31 het volgende:
Voelt steeds weer alsof ze maar wat doet
Het kan echt nog elke plek van 1 tot 4 worden denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Goede race van beiden. Lijkt mij in ieder geval wel een medaille voor Conijn.
Dat was deze rit sowieso.quote:
Zo deelt ze haar race altijd in.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Toch gewoon slecht ingedeeld?
Dit doet ze altijd...gekmakend.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Toch gewoon slecht ingedeeld?
quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit die Noorse met dat mooie sierlijke handje?
Inderdaad, Conijn gaat nu sprintend uitrijden.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:27 schreef Toby56 het volgende:
Ik snap niet goed waarom/waardoor het in die laatste anderhalve ronde in 1 keer zoveel sneller kan.
Hersman heeft wel gelijk: zonder Tas brengt Conijn dit niet op.
Ze moeten eens kijken bij die biatlonners en langlaufers. Die weten wat tot het uiterste gaan is.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:27 schreef Toby56 het volgende:
Ik snap niet goed waarom/waardoor het in die laatste anderhalve ronde in 1 keer zoveel sneller kan.
Hersman heeft wel gelijk: zonder Tas brengt Conijn dit niet op.
Normaal gesproken versnelt ze een of twee rondes eerderquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo deelt ze haar race altijd in.
So die Amerikaanse!quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze moeten eens kijken bij die biatlonners en langlaufers. Die weten wat tot het uiterste gaan is.
Hangt puur van Weidemann af. Sablikova is ziek geweest, die gaat daar niet onder...quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Goede race van beiden. Lijkt mij in ieder geval wel een medaille voor Conijn.
Ja, alleen denk ik dat je techniek, timing en lichaamshouding heelhouden bij het schaatsen wat moeilijker isquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze moeten eens kijken bij die biatlonners en langlaufers. Die weten wat tot het uiterste gaan is.
Gun het haar ook wel, nadat ze op de 3km verloren heeft.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:29 schreef Em31 het volgende:
Liever goud voor Wiklund dan weer Lollo
Eens.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:29 schreef Em31 het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/digginscollapseindex/
Nou ja, dat was ook het mooie aan wat Leerdam zei, dat ze de rest van haar leven had om bij te komen van haar rit. De dood of de gladiolen. 't Is wel een andere inspanning, maar het geeft wel haar mentaliteit aan.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gun ze het beiden wel. Objectief sport kijken is het beste voor het hart.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:29 schreef Em31 het volgende:
Je gaat ook gewoon eerder op je plaat bij vermoeidheid dan in het langlaufenquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, alleen denk ik dat je techniek, timing en lichaamshouding heelhouden bij het schaatsen wat moeilijker is
en een misslagquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:35 schreef Felagund het volgende:
Ploffende Wiklund, je verwacht het niet.
Heel sneu, maar dan ben je mentaal ook niet sterk genoeg helaasquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:35 schreef Felagund het volgende:
Ploffende Wiklund, je verwacht het niet.
Ragne en Merel samen op het podium is wel mooi. Maar Ragne had wel een titel verdiend.quote:
Nee hoor, vind het nog steeds een hele enge manquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:35 schreef superniger het volgende:
Wat zijn de Jillert haters opeens stil.
Ja, dat was het gevolg, dat gebeurt haar ook wel vaker in de slotronde.quote:
We gunnen het zowel Merel als Ragne.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ragne en Merel samen op het podium is wel mooi. Maar Ragne had wel een titel verdiend.
Wel een trauma voor het leven als Lollobrigida hier niet onderdoor gaat.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van het ploffen.
Daarom!quote:
Mwah, vond het zeker geen dq waardquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:36 schreef TheVulture het volgende:
De Belgen gaan nog wel een protest doen gok ik op die wissel van Conijn
Lijkt me ook.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:37 schreef tompsv18 het volgende:
PR van Lollo is slechts 6.51. We gaan gewoon goud pakken.
Je ziet haar in die eennalaatste ronde al slechter beginnen te schaatsen, gewoon een soort druk die ze pas voelt als ze er bijna is ofzoquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:36 schreef Toby56 het volgende:
Dat moet toch iets mentaals zijn bij Ragne. Zou die bel dan inderdaad een (negatief) alarmsignaal voor haar zijn?
Voor Tas ook als ze net vierde wordt.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel een trauma voor het leven als Lollobrigida hier niet onderdoor gaat.
Tas heeft hier wel pech met twee er zo vlak voor.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:36 schreef Redefine het volgende:
Als Lollo geen goud wint dan hoop ik dat ze vierde wordt. Tas verdient wel een medaille.
Altijd tegen @franklop?quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:37 schreef AllesKaputt het volgende:
Superspreader Sablikova gaat even iedereen aansteken.
Ja. En dat ze Conijn heeft wakker geschud.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tas heeft hier wel pech met twee er zo vlak voor.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:38 schreef Toby56 het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die deze 5k voor dames maar een saaie afstand vinden?
Dat heeft ze wel vaker gedaan.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:39 schreef Felagund het volgende:
Heeft Sablikova ons voor de gek gehouden?
Kijk maar eens in het eerste topic van deze reeks.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:38 schreef Toby56 het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die deze 5k voor dames maar een saaie afstand vinden?
Nee, dat is al jaren geleden.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:38 schreef Toby56 het volgende:
Jaquote:
Die is ziek geweest.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:40 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wtf Sablikova, dit verwacht je ook niet tot nu toe...
Kan ie niet schaatsen?quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:40 schreef hhh38 het volgende:
Marchetto altijd vanachter de boarding
Jawel. Ze is ziek.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:40 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wtf Sablikova, dit verwacht je ook niet tot nu toe...
Voet stukquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:40 schreef hhh38 het volgende:
Blessa geweest.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:40 schreef hhh38 het volgende:
Die rijdt gewoon een prima tijd op dit ijs.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Conijn dit haalt voelt dit wel als een van de zwakste houden medailles ooit.
Houten medaille?quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Conijn dit haalt voelt dit wel als een van de zwakste houden medailles ooit.
neu, sinds de besten het in 6:45 doen duurt het niet zo lang en vind ik het altijd wel een mooie afstand met een paar rondjes hard erin, dan een paar rondjes verval en dan soms weer een versnelling (of een ineenstorting) duurt elke fase niet te lang.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:38 schreef Toby56 het volgende:
Zijn sowieso zwakke medailles, vallen al uit elkaar als je ernaar kijkt.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
quote:
Ijskonijn heeft die vanochtend weer opgeschreven.quote:
Merel vloog over de baanquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:43 schreef Szura het volgende:
Erik heeft ijskonijn al gebruikt, waar komt hij zo nog mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
lolquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:44 schreef Zorro het volgende:
Spannend doen terwijl je weet dat die rondjes 31 nooit gehaald gaan worden en het allang binnen is
Vorig jaar nog een WK medaillequote:Op donderdag 12 februari 2026 17:45 schreef Pino112 het volgende:
Sablikova een paar jaar te laat gestopt.
Ziekquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:45 schreef Pino112 het volgende:
Sablikova een paar jaar te laat gestopt.
In haar tas.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:45 schreef AgnesGru het volgende:
Waar heeft Conijn het laten liggen?
Op het ijs.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:45 schreef AgnesGru het volgende:
Waar heeft Conijn het laten liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |