Dat klopt volgens mij ook.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:26 schreef Em31 het volgende:
Voelt steeds weer alsof ze maar wat doet
Het kan echt nog elke plek van 1 tot 4 worden denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Goede race van beiden. Lijkt mij in ieder geval wel een medaille voor Conijn.
Dat was deze rit sowieso.quote:
Zo deelt ze haar race altijd in.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Toch gewoon slecht ingedeeld?
Dit doet ze altijd...gekmakend.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Toch gewoon slecht ingedeeld?
quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:27 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit die Noorse met dat mooie sierlijke handje?
Inderdaad, Conijn gaat nu sprintend uitrijden.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:27 schreef Toby56 het volgende:
Ik snap niet goed waarom/waardoor het in die laatste anderhalve ronde in 1 keer zoveel sneller kan.
Hersman heeft wel gelijk: zonder Tas brengt Conijn dit niet op.
Ze moeten eens kijken bij die biatlonners en langlaufers. Die weten wat tot het uiterste gaan is.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:27 schreef Toby56 het volgende:
Ik snap niet goed waarom/waardoor het in die laatste anderhalve ronde in 1 keer zoveel sneller kan.
Hersman heeft wel gelijk: zonder Tas brengt Conijn dit niet op.
Normaal gesproken versnelt ze een of twee rondes eerderquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo deelt ze haar race altijd in.
So die Amerikaanse!quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze moeten eens kijken bij die biatlonners en langlaufers. Die weten wat tot het uiterste gaan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |