Ja, dat was het gevolg, dat gebeurt haar ook wel vaker in de slotronde.quote:
We gunnen het zowel Merel als Ragne.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ragne en Merel samen op het podium is wel mooi. Maar Ragne had wel een titel verdiend.
Wel een trauma voor het leven als Lollobrigida hier niet onderdoor gaat.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van het ploffen.
Daarom!quote:
Mwah, vond het zeker geen dq waardquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:36 schreef TheVulture het volgende:
De Belgen gaan nog wel een protest doen gok ik op die wissel van Conijn
Lijkt me ook.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:37 schreef tompsv18 het volgende:
PR van Lollo is slechts 6.51. We gaan gewoon goud pakken.
Je ziet haar in die eennalaatste ronde al slechter beginnen te schaatsen, gewoon een soort druk die ze pas voelt als ze er bijna is ofzoquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:36 schreef Toby56 het volgende:
Dat moet toch iets mentaals zijn bij Ragne. Zou die bel dan inderdaad een (negatief) alarmsignaal voor haar zijn?
Voor Tas ook als ze net vierde wordt.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel een trauma voor het leven als Lollobrigida hier niet onderdoor gaat.
Tas heeft hier wel pech met twee er zo vlak voor.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:36 schreef Redefine het volgende:
Als Lollo geen goud wint dan hoop ik dat ze vierde wordt. Tas verdient wel een medaille.
Altijd tegen @franklop?quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:37 schreef AllesKaputt het volgende:
Superspreader Sablikova gaat even iedereen aansteken.
Ja. En dat ze Conijn heeft wakker geschud.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tas heeft hier wel pech met twee er zo vlak voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |