Hangt puur van Weidemann af. Sablikova is ziek geweest, die gaat daar niet onder...quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Goede race van beiden. Lijkt mij in ieder geval wel een medaille voor Conijn.
Ja, alleen denk ik dat je techniek, timing en lichaamshouding heelhouden bij het schaatsen wat moeilijker isquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze moeten eens kijken bij die biatlonners en langlaufers. Die weten wat tot het uiterste gaan is.
Gun het haar ook wel, nadat ze op de 3km verloren heeft.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:29 schreef Em31 het volgende:
Liever goud voor Wiklund dan weer Lollo
Eens.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:29 schreef Em31 het volgende:
quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/digginscollapseindex/
Nou ja, dat was ook het mooie aan wat Leerdam zei, dat ze de rest van haar leven had om bij te komen van haar rit. De dood of de gladiolen. 't Is wel een andere inspanning, maar het geeft wel haar mentaliteit aan.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze moeten eens kijken bij die biatlonners en langlaufers. Die weten wat tot het uiterste gaan is.
Gun ze het beiden wel. Objectief sport kijken is het beste voor het hart.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:29 schreef Em31 het volgende:
Je gaat ook gewoon eerder op je plaat bij vermoeidheid dan in het langlaufenquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, alleen denk ik dat je techniek, timing en lichaamshouding heelhouden bij het schaatsen wat moeilijker is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |