Dat denk ik ook, want hij ging als een mallequote:Op woensdag 11 februari 2026 19:28 schreef Redefine het volgende:
Dit zal hem zo een medaille kosten.
Zo principieel ben ik dan ook weer niet.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:28 schreef -XOR- het volgende:
Ik ben woedend en eet de komende maand geen Chinees meer.
Jaquote:
Die tijd nog eigen rijden nadat dat gebeurd...quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:28 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, want hij ging als een malle
Volgens de NOS heren wel.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:29 schreef franklop het volgende:
Mag hij nou overnieuw eventueel,? Als hij 5e is bijv
Je rijdt toch niet 2x een duizend binnen dat tijdsbestek op je top.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien had hij beter direct moeten stoppen.
Na dit akkefietje logisch.quote:
Dat was gisteren al niet genoeg voor een medaille.quote:
Ja, maar wat heb je eraan? Gaat nooit meer zijn wat het had moeten zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:29 schreef franklop het volgende:
Ja maar dat is kansloosquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:29 schreef franklop het volgende:
Verkeerde subforumquote:
Lijkt mij goed mogelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:29 schreef Idisrom het volgende:
Joep tegen Michalsky straks over drie kwartier?
*was hetquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:27 schreef koffieleuk het volgende:
boegeroep in het stadion leek het
Ehhquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:29 schreef Bugno3 het volgende:
Maar hij zat er gewoon nog achter toch? Die Chinees deed biet zoveel fout in mijn ogen.
quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:29 schreef Bugno3 het volgende:
Maar hij zat er gewoon nog achter toch? Die Chinees deed biet zoveel fout in mijn ogen.
Waarschijnlijk 20 min - half uur ofzo. Maar dat is bij lange na niet genoeg om nog zo'n race neer te zetten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:29 schreef opgebaarde het volgende:
Als hij wil overrijden. Hoeveel tijd krijg je dan?
Half uur misschien. Zal niet veel zijnquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:29 schreef opgebaarde het volgende:
Als hij wil overrijden. Hoeveel tijd krijg je dan?
Penalty!quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Erben de hal al verbouwd?
Waarom,quote:
Jinx dus.quote:
Normaal wordt dat nu Stolz - Zurek - De Boo/Liiv jaquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:31 schreef H.Vviv het volgende:
Ning gaat geen podium pakken, daar is de tijd te matig voor.
Nee, zijn tijd is gewoon genoteerd. Hij heeft niets verkeerd gedaan. Hij mag echter wel opnieuw.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:31 schreef butz0rs het volgende:
Wordt hij nu DSQ omdat hij de chinees aanraakte?
Tactisch gekozen door Jetten met Sjoerdsmaquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:31 schreef Szura het volgende:
Verklaar vanavond nog de oorlog aan China, Schoof!
Maar even een serieus antwoord voor het geval je de regel niet kent. Op de kruising moet degene die uit de binnenbocht komt altijd voorrang geven aan degene die uit de buitenbocht komt, als ze dicht bij elkaar in de buurt uitkomen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:29 schreef Bugno3 het volgende:
Over 2 weken is Jetten premierquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:31 schreef Szura het volgende:
Verklaar vanavond nog de oorlog aan China, Schoof!
Medaille voor Liiv zou dan wel weer mooi zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Normaal wordt dat nu Stolz - Zurek - De Boo/Liiv ja
Chinees blokkeerde hem natuurlijk weldegelijk. Bedenk eens dat je deze manoeuvre op de snelweg uit moet voeren en dat rechts in dit geval voorrang heeft.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:29 schreef Bugno3 het volgende:
Sonnekalb zou ook nog kunnen, maar dit is niet geweldig.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Medaille voor Liiv zou dan wel weer mooi zijn.
Ik zat meer te denken dat je juist uit boosheid en nóg meer motivatie (zover mogelijk) misschien nog wel beter kan rijden,quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Fysiek minder, geen rijwind en zo verder
Een Max Verstappentje doen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:33 schreef pietkanarie het volgende:
Ik zie ook nog wel voor me dat Wennemars overnieuw gaat rijden en uit pure woede de snelste tijd rijdt. Of in ieder geval een medaille.
Buiten naar binnen heeft voorrang.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:33 schreef Breekfast het volgende:
Kan iemand mij als leek uitleggen wat de regels bij het schaatsen zijn wat betreft elkaar kruisen?
Die heeft te vroeg gepiekt.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sonnekalb zou ook nog kunnen, maar dit is niet geweldig.
Serieus ja. Want ik kan me zo voorstellen dat je juist uit woede en frustratie wel eens bovenmenselijk kan gaan.quote:
Tennet lolquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tenet even de Chinees gebeld om te zeggen dat ze die sambal in hun reet mogen douwen
Dat is hopeloos ja.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:34 schreef wimderon het volgende:
Over 20 minuten al, zonder luchtcirculatie, dat kan toch nooit sneller gaan.
DAT ZAL ZE LERENquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tenet even de Chinees gebeld om te zeggen dat ze die sambal in hun reet mogen douwen
Ja dat dacht ik ook gelijkquote:
dat is hierboven net al gedaanquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:33 schreef Breekfast het volgende:
Kan iemand mij als leek uitleggen wat de regels bij het schaatsen zijn wat betreft elkaar kruisen?
Telt de snelste rit straks of alleen de tweede?quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wennemars gaat het nogmaals proberen.
stukje anticiperen had hem goed gedaan ja.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:35 schreef Hugo_Treger het volgende:
Mijn observatie na bestudering van de herhaling: de Aziaat doet weinig fout. Hij geeft Joep geen volledig vrij baan, maar van serieuze hinder is geen sprake.
Ik vind Joep een stuk minder onsympathiek dan Urben.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:35 schreef Caland het volgende:
De walgelijke familie Wennemars gaat het opnieuw proberen, zonder Chinees
Hij botst er tegen aan maar nee geen serieuze hinder.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:35 schreef Hugo_Treger het volgende:
Mijn observatie na bestudering van de herhaling: de Aziaat doet weinig fout. Hij geeft Joep geen volledig vrij baan, maar van serieuze hinder is geen sprake.
Heb jij een boom in je oog?quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:35 schreef Hugo_Treger het volgende:
Gast gaat veel te traag man.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:35 schreef Hugo_Treger het volgende:
Hij geeft geen voorrang.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:35 schreef Hugo_Treger het volgende:
8 tellen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:37 schreef OmniRocket het volgende:
Hoeveel zou Wennemars verloren zijn door de chinees?
De Boo is natuurlijk ook wel echt een sprinter en Stolz niet specifiek.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:37 schreef Meridiaan het volgende:
De Boo lijkt Wel stil Te vallen zo naast Stolz
Ongeveer een secondequote:Op woensdag 11 februari 2026 19:37 schreef OmniRocket het volgende:
1.31squote:Op woensdag 11 februari 2026 19:37 schreef OmniRocket het volgende:
Ik zeg 7-8 tiendenquote:
Straks misschien wel op pure woede.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:37 schreef JopieKlaassen het volgende:
Hier was Wennemars sowieso niet onder gegaan.
Neuh maar brons was wel realistischquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:37 schreef JopieKlaassen het volgende:
Hier was Wennemars sowieso niet onder gegaan.
Mwah, de Boo heeft een vrij gangbaar verval. Stolz is een klasse apart.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Of Stolz paced gewoon beter.
Amerikaanse doping is beter.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:38 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Of Stolz paced gewoon beter.
Blame de Chinees!quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:38 schreef Em31 het volgende:
Wel matig dat iedereen straks moet wachten voor je het kan vieren
is het nog steeds welquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neuh maar brons was wel realistisch
Ach.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:39 schreef Szura het volgende:
Cees Nooteboom heeft uit woede gelijk maar z’n laatste adem uitgeblazen
Maar het is op ijsquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:39 schreef Meridiaan het volgende:
Lekker laatste ritje zo (op papier)
Weten ze eindelijk wat de skiërs ervaren.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:38 schreef Em31 het volgende:
Wel matig dat iedereen straks moet wachten voor je het kan vieren
Die is er niet meer, maar gaat op sprint sowieso niemand voor Stolz eindigen dus met zilver moet je maar genoegen nemen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:39 schreef Poepz0r het volgende:
Zilver eerste verliezer. Ook naar de losersvlucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |