Volgens de NOS heren wel.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:29 schreef franklop het volgende:
Mag hij nou overnieuw eventueel,? Als hij 5e is bijv
Je rijdt toch niet 2x een duizend binnen dat tijdsbestek op je top.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien had hij beter direct moeten stoppen.
Na dit akkefietje logisch.quote:
Dat was gisteren al niet genoeg voor een medaille.quote:
Ja, maar wat heb je eraan? Gaat nooit meer zijn wat het had moeten zijn.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:29 schreef franklop het volgende:
Ja maar dat is kansloosquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:29 schreef franklop het volgende:
Verkeerde subforumquote:
Lijkt mij goed mogelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:29 schreef Idisrom het volgende:
Joep tegen Michalsky straks over drie kwartier?
*was hetquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:27 schreef koffieleuk het volgende:
boegeroep in het stadion leek het
Ehhquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:29 schreef Bugno3 het volgende:
Maar hij zat er gewoon nog achter toch? Die Chinees deed biet zoveel fout in mijn ogen.
quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:29 schreef Bugno3 het volgende:
Maar hij zat er gewoon nog achter toch? Die Chinees deed biet zoveel fout in mijn ogen.
Waarschijnlijk 20 min - half uur ofzo. Maar dat is bij lange na niet genoeg om nog zo'n race neer te zetten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:29 schreef opgebaarde het volgende:
Als hij wil overrijden. Hoeveel tijd krijg je dan?
Half uur misschien. Zal niet veel zijnquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:29 schreef opgebaarde het volgende:
Als hij wil overrijden. Hoeveel tijd krijg je dan?
Penalty!quote:
quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Erben de hal al verbouwd?
Waarom,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |