Tennet lolquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tenet even de Chinees gebeld om te zeggen dat ze die sambal in hun reet mogen douwen
Dat is hopeloos ja.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:34 schreef wimderon het volgende:
Over 20 minuten al, zonder luchtcirculatie, dat kan toch nooit sneller gaan.
DAT ZAL ZE LERENquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tenet even de Chinees gebeld om te zeggen dat ze die sambal in hun reet mogen douwen
Ja dat dacht ik ook gelijkquote:
dat is hierboven net al gedaanquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:33 schreef Breekfast het volgende:
Kan iemand mij als leek uitleggen wat de regels bij het schaatsen zijn wat betreft elkaar kruisen?
Telt de snelste rit straks of alleen de tweede?quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wennemars gaat het nogmaals proberen.
stukje anticiperen had hem goed gedaan ja.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:35 schreef Hugo_Treger het volgende:
Mijn observatie na bestudering van de herhaling: de Aziaat doet weinig fout. Hij geeft Joep geen volledig vrij baan, maar van serieuze hinder is geen sprake.
Ik vind Joep een stuk minder onsympathiek dan Urben.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:35 schreef Caland het volgende:
De walgelijke familie Wennemars gaat het opnieuw proberen, zonder Chinees
Hij botst er tegen aan maar nee geen serieuze hinder.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:35 schreef Hugo_Treger het volgende:
Mijn observatie na bestudering van de herhaling: de Aziaat doet weinig fout. Hij geeft Joep geen volledig vrij baan, maar van serieuze hinder is geen sprake.
Heb jij een boom in je oog?quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:35 schreef Hugo_Treger het volgende:
Gast gaat veel te traag man.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:35 schreef Hugo_Treger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |