Chinees blokkeerde hem natuurlijk weldegelijk. Bedenk eens dat je deze manoeuvre op de snelweg uit moet voeren en dat rechts in dit geval voorrang heeft.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:29 schreef Bugno3 het volgende:
Maar hij zat er gewoon nog achter toch? Die Chinees deed biet zoveel fout in mijn ogen.
Sonnekalb zou ook nog kunnen, maar dit is niet geweldig.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Medaille voor Liiv zou dan wel weer mooi zijn.
Ik zat meer te denken dat je juist uit boosheid en nóg meer motivatie (zover mogelijk) misschien nog wel beter kan rijden,quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Fysiek minder, geen rijwind en zo verder
Een Max Verstappentje doen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:33 schreef pietkanarie het volgende:
Ik zie ook nog wel voor me dat Wennemars overnieuw gaat rijden en uit pure woede de snelste tijd rijdt. Of in ieder geval een medaille.
Buiten naar binnen heeft voorrang.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:33 schreef Breekfast het volgende:
Kan iemand mij als leek uitleggen wat de regels bij het schaatsen zijn wat betreft elkaar kruisen?
Die heeft te vroeg gepiekt.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sonnekalb zou ook nog kunnen, maar dit is niet geweldig.
Serieus ja. Want ik kan me zo voorstellen dat je juist uit woede en frustratie wel eens bovenmenselijk kan gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |