500 is ook wel de saaiste afstand natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:42 schreef DeLuna het volgende:
Deze heats zijn wel wat spannender dan bij de vrouwen
Dat is ook het verschil tussen de 500/1000 meter.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:42 schreef DeLuna het volgende:
Deze heats zijn wel wat spannender dan bij de vrouwen
Geen idee, maar zeer mee eens. Ik kijk dit voortaan zeker niet meer op de NOS.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand wie de vrouwelijke co-commentator is op HBO/Eurosport? Die is ontzettend prettig om naar te luisteren
Avalon Aardoomquote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:44 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand wie de vrouwelijke co-commentator is op HBO/Eurosport? Die is ontzettend prettig om naar te luisteren
Die heeft zelf ook geshorttrackt toch?quote:
Ja.quote:
Zeker heel goed ook. Helaas een hartafwijkingquote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft zelf ook geshorttrackt toch?
11.59quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat zijn de mixed relay dingen?
Iets later denk ik wel, liepen volgens mij iets uitquote:
Ze werden beide schuldig gevondenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Oh die Brit die met de Canadees viel krijgt geen Advance
Die samen zetten met Harald de Man geeft wel vuurwerk hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:59 schreef Strani het volgende:
Jorien ter Mors lijkt me niet iemand waar je vaak echt mee kan lachen.
Atletiek doet de groetenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:05 schreef DeLuna het volgende:
3 kwartfinales.
Langlaufen 🤝 Shorttrack
Bij elkaar toch mooi 13 kwartfinales voor 3 evenementen!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:05 schreef DeLuna het volgende:
3 kwartfinales.
Langlaufen 🤝 Shorttrack
Noem het dan de een derdefinales.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:05 schreef DeLuna het volgende:
3 kwartfinales.
Langlaufen 🤝 Shorttrack
Maar dan zijn het de halve finales.quote:
De VS mazzelt.quote:
Die komen heel goed weg ja.quote:
Dan gaan er drie door.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Oh Amerika mazzelt, maar wellicht krijgt Japan een Advance
Wat een naam ook weerquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:12 schreef Felagund het volgende:
De Belgian Ice Bears gaan nog niet echt lekker.
Ja. Maar slechts eentje op de OS. En niet voor Hongarije.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Zijn die Hongaarse broers nog actief?
Ze zijn wel door!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:12 schreef Felagund het volgende:
De Belgian Ice Bears gaan nog niet echt lekker.
Precies. Dat koste NL nog een medaille in 2014.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:16 schreef TheVulture het volgende:
Krijgen we zometeen een halve finale met 5 landen, daar zit je liever toch niet in qua chaospotentie
Leuk voor ze!quote:
Ahh ik dacht al, ik zag een Liu en de commentator had het over z'n broer maar het land klopte niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Maar slechts eentje op de OS. En niet voor Hongarije.
Iets na half 1 volgens mij.quote:
12.34quote:
Officieel 12.34.quote:
De zak geld bij China bleek nu weer groter.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ik dacht al, ik zag een Liu en de commentator had het over z'n broer maar het land klopte niet.
Advanced gaat normaal ten koste van een tijdsnelste jaquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:17 schreef TheVulture het volgende:
Oh Polen wordt genakt door die Adv van Frankrijk, dus toch maar 8 landen
Ik snap de keuze.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
De zak geld bij China bleek nu weer groter.
Ja. Jij stapt ook om de haverklap van Nederland naar Spanje en weer terug.quote:
Ach ja, als je rood en geel mixt krijg je oranje. Ik ben daar heel pragmatisch inquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Jij stapt ook om de haverklap van Nederland naar Spanje en weer terug.
Beginnen met Xandra?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:31 schreef TheVulture het volgende:
Start is nu wel heel belangrijk, je wil niet achter de Italianen komen te zitten met China in je nek
Daar lijkt het tot nu toe niet opquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel de moeilijkere heat. Altijd tegen ons.
Daar is die.quote:
Wat een matige bocht had hij zeg, gelijk 2 plekken kwijtquote:
Dat was tactisch niet handig en daarna een kutwissel, ja dom.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gewoon bewust op de rem. Dat kan echt niet
Wel eigen schuld deze valquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was tactisch niet handig en daarna een kutwissel, ja dom.
Daar begon de ellende ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jens van t Wout kijkt altijd 90% van de tijd achterom en vertraagt dan. Dat heeft hem al zo veel kansen en medailles gekost.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat een matige bocht had hij zeg, gelijk 2 plekken kwijt
Dat was sowieso niet heel slim nee... je maakt er gewoon weer een wedstrijd vanquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Schuld van de druk van de prumjer liekquote:
Die overkwam dit juist in Peking.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit was Schulting niet overkomen
Als er iemand bekend stond om onnodige valpartijen in de relay...quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit was Schulting niet overkomen
Die had natuurlijk nooit onder die druk moeten staanquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:39 schreef Redefine het volgende:
Xandra net zoals Schulting vier jaar ervoor in de halve finale door eigen schuld onderuit.
Daar is het bij de relay juist heel vaak misgegaanquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Dit was onder Otter niet gebeurd
Dat zeker.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Die had natuurlijk nooit onder die druk moeten staan
Wat een bizarre move was dat, gewoon teringarrogantquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was sowieso niet heel slim nee... je maakt er gewoon weer een wedstrijd van
Neequote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:39 schreef -XOR- het volgende:
Dit is gewoon een zekere medaille door de plee spoelen.
Bij Ajax gaat inderdaad ook gewoon de trainer eruit omdat Sutalo er niks van kan.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit kan toch niet zonder gevolgen blijven voor de positie van de bondscoach.
Je bent een beetje on edgequote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zitten nog wat cheeto-kruimels op je shirt. En wat kwijl.
Lijkt mij wel jaquote:
quote:
Zegt degene die vindt dat de shorttrackers zich kapot moeten schamenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:42 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Je bent een beetje on edge
Dat wel, maar als je voorop ligt en je gaat bewust lopen vertragen roep je het onheil over jezelf afquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:42 schreef Strani het volgende:
Nou ik geef het ze te doen hoor, met al die chaos. En een foutje is zo gemaakt.
Ja er zijn natuurlijk foutjes gemaakt maar de reactie vind ik wat overdreven.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel, maar als je voorop ligt en je gaat bewust lopen vertragen roep je het onheil over jezelf af
Stoddard ondertussen
Belgie naar de finale
Otter is ook nooit weggestuurd ondanks driekwart keer falen bij de relays.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit kan toch niet zonder gevolgen blijven voor de positie van de bondscoach.
Het is niet echt de dag van Stoddard.quote:
Sorry dat het je zo raaktquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Zegt degene die vindt dat de shorttrackers zich kapot moeten schamen
Drie keer op een dag vallen is gewoon knap.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Ga de bruggen maar bewaken voor Stoddard
Nieuw WR, ja?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Drie keer op een dag vallen is gewoon knap.
Ik zou ook niet weten wat je hier als bondscoach aan kan doen? Als je de helft van de relays wint is je programma blijkbaar goed. En dat het er dan niet uit komt tijdens de Spelen door spanning of wat dan ook is vooral pech.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Otter is ook nooit weggestuurd ondanks driekwart keer falen bij de relays.
Ik waardeer je excuses.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:44 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Sorry dat het je zo raakt
Je moet alleen nu Jens op zijn sodemieter geven om zijn tactische keuzesquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat je hier als bondscoach aan kan doen? Als je de helft van de relays wint is je programma blijkbaar goed. En dat het er dan niet uit komt tijdens de Spelen door spanning of wat dan ook is vooral pech.
Inderdaad. De nabespreking zal niet heel gezellig worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet alleen nu Jens op zijn sodemieter geven om zijn tactische keuzes
Hoge score voor de uitvoering.quote:
Bondscoaches kun je na de selectie zelden nog wat verwijten.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat je hier als bondscoach aan kan doen? Als je de helft van de relays wint is je programma blijkbaar goed. En dat het er dan niet uit komt tijdens de Spelen door spanning of wat dan ook is vooral pech.
Dat is ONS toch wel eens overkomen?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt met de B-finale nog brons halen natuurlijk
Precies.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bondscoaches kun je na de selectie zelden nog wat verwijten.
Gras us groen.quote:
Inclusief WR toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is ONS toch wel eens overkomen?
Lagen niet in de top 2 toen ze onderuit werden gekegeld, dus pech.quote:
Die lagen derde toen ze viel. Jammer joh.quote:
2018quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Blijven staan en je pakt hier een medaillequote:
quote:
Dat is voor de Belgen best een overweging, gewoon 2 seconden erachter gaan rijdenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Blijven staan en je pakt hier een medaille
De dames in Korea in 2018quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook best onredelijk eigenlijk. Zo'n val ontneemt je ook de kans om nog iets aan die derde plek te doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die lagen derde toen ze viel. Jammer joh.
Klopt. Maar stel daar vier FOK!kers op en je wint gewoon goud met een voorsprong van dertig seconden.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:50 schreef alpeko het volgende:
Het is ook wel echt een lastig onderdeel... een foute wissel en je moet het maar zien op te lossen. En dan niet met risico als dit.
En terechtquote:
Gelachen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:52 schreef Hugo_Treger het volgende:
Een beginnersfout van die kleine blonde. Dit was Schulting niet overkomen.
Het is de fout van Jens, die zorgde ervoor dat Velzenboer in die positie terecht kwamquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:52 schreef Hugo_Treger het volgende:
Het gaat in de basis mis bij het selectiebeleid idd. Scouten ze überhaupt wel op FOK! ?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. Maar stel daar vier FOK!kers op en je wint gewoon goud met een voorsprong van dertig seconden.
Ik heb nog nooit een DM ontvangen van ze dus ik denk het nietquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:53 schreef alpeko het volgende:
[..]
Het gaat in de basis mis bij het selectiebeleid idd. Scouten ze überhaupt wel op FOK! ?
Maar het is schulting 4 jaar geleden juist wel overkomenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:52 schreef Hugo_Treger het volgende:
De rest buiten tijd.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. Maar stel daar vier FOK!kers op en je wint gewoon goud met een voorsprong van dertig seconden.
Die levert nog wel eens een medaille op anders!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:53 schreef Redefine het volgende:
Stompie gaat als niet sporter even zeggen dat ze de B-finale moeten rijden.
Je moet echt standaard op positie 1 rijden.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:54 schreef Faraday01 het volgende:
Korea wel echt gruwelijk genaaid hier
Voor 1 plek in de finale?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
De B-finale wordt nog lastig zat tegen Korea
Die mensen waren in 1984 nog niet geboren.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:56 schreef Strani het volgende:
Zijn het nu weer de slechtste spelen ooit of hebben we nog wat marge na gisteren?
Allerslechtste Spelen ooit, met afstand!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:56 schreef Strani het volgende:
Zijn het nu weer de slechtste spelen ooit of hebben we nog wat marge na gisteren?
Na elke medaille zijn het de beste Spelen ooit en na elke niet medaille (ongeacht of het realistisch was) zijn het de slechtste Spelen ooitquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:56 schreef Strani het volgende:
Ik als dagjesmens snap echt deze discussie niet. Dit is volgens de regels zij die Cees dus wat is het probleem? In andere sporten is dit ook doorgaans gewoon pech.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:54 schreef Faraday01 het volgende:
Korea wel echt gruwelijk genaaid hier
1992 was ook niet bepaald een feestquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mensen waren in 1984 nog niet geboren.
Klinkt donderdag na de SWEEP op de 500m wel anders!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:56 schreef Strani het volgende:
Hoe dan ook klopt deze regel echt van geen kant want ze rijden eigenlijk al op de tweede plaats door de US val.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je moet echt standaard op positie 1 rijden.
In BMX kennen ze dat systeem dat je doorgaat als iemand tegen je aan rijdt niet eens volgens mijn. Ik ken dat alleen van shorttrack.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik als dagjesmens snap echt deze discussie niet. Dit is volgens de regels zij die Cees dus wat is het probleem? In andere sporten is dit ook doorgaans gewoon pech.
Ik zie nu zelfs users er posten die ik nooit op gevoel voor humor heb kunnen betrappen. En waarschijnlijk serieus zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:56 schreef Strani het volgende:
Laat staan in de voor Nederland dramatisch verlopen spelen van Olympia 704 BC.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mensen waren in 1984 nog niet geboren.
Toen werden we gered door een Belg.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
1992 was ook niet bepaald een feest
Over vier jaar gewoon helemaal niet meer gaan als Team NL.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Allerslechtste Spelen ooit, met afstand!
Menos was toen uitstekend.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat staan in de voor Nederland dramatisch verlopen spelen van Olympia 704 BC.
Het is dan toch in de VS dus dan kunnen we mooi doen alsof het een boycot is, win-winquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Over vier jaar gewoon helemaal niet meer gaan als Team NL.
Toen werden we bij het touwtrekken ook wel enorm genaaid.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat staan in de voor Nederland dramatisch verlopen spelen van Olympia 704 BC.
arme Huizinga, met het schaatsen in eigen landquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Over vier jaar gewoon helemaal niet meer gaan als Team NL.
Frankrijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is dan toch in de VS dus dan kunnen we mooi doen alsof het een boycot is, win-win
Winterspelen is in Frankrijk, in 2034 pas Salt Lakequote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is dan toch in de VS dus dan kunnen we mooi doen alsof het een boycot is, win-win
In Frankrijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doelde op de Winterspelen. Maar dit is natuurlijk zo slecht, dat dit ook wel gevolgen mag hebben voor de Zomerspelen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:00 schreef Strani het volgende:
[..]
De regels zijn duidelijk. Handschoenen aan is niet helemaal naakt zijn en dat had de bondscoach moeten weten.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen werden we bij het touwtrekken ook wel enorm genaaid.
Verloren talent.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:00 schreef franklop het volgende:
[..]
arme Huizinga, met het schaatsen in eigen land
mogelijk
Is Frankrijk dan al niet ingenomen door of Putin of Trump?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Winterspelen is in Frankrijk, in 2034 pas Salt Lake
Er blijft een dorpje dapper weerstand bieden en daar gaan we de Spelen houden.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is Frankrijk dan al niet ingenomen door of Putin of Trump?
President Putin van Frankrijk past dan weer wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is Frankrijk dan al niet ingenomen door of Putin of Trump?
Ja.quote:
Die zijn zowat nog harder daarin.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:04 schreef TheVulture het volgende:
Op Eurosport precies dezelfde conclusie, Van 't Wout had niet mogen inhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |