Klinkt donderdag na de SWEEP op de 500m wel anders!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:56 schreef Strani het volgende:
Zijn het nu weer de slechtste spelen ooit of hebben we nog wat marge na gisteren?
Hoe dan ook klopt deze regel echt van geen kant want ze rijden eigenlijk al op de tweede plaats door de US val.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je moet echt standaard op positie 1 rijden.
In BMX kennen ze dat systeem dat je doorgaat als iemand tegen je aan rijdt niet eens volgens mijn. Ik ken dat alleen van shorttrack.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik als dagjesmens snap echt deze discussie niet. Dit is volgens de regels zij die Cees dus wat is het probleem? In andere sporten is dit ook doorgaans gewoon pech.
Ik zie nu zelfs users er posten die ik nooit op gevoel voor humor heb kunnen betrappen. En waarschijnlijk serieus zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:56 schreef Strani het volgende:
Zijn het nu weer de slechtste spelen ooit of hebben we nog wat marge na gisteren?
Laat staan in de voor Nederland dramatisch verlopen spelen van Olympia 704 BC.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die mensen waren in 1984 nog niet geboren.
Toen werden we gered door een Belg.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
1992 was ook niet bepaald een feest
Over vier jaar gewoon helemaal niet meer gaan als Team NL.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Allerslechtste Spelen ooit, met afstand!
Menos was toen uitstekend.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat staan in de voor Nederland dramatisch verlopen spelen van Olympia 704 BC.
Het is dan toch in de VS dus dan kunnen we mooi doen alsof het een boycot is, win-winquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Over vier jaar gewoon helemaal niet meer gaan als Team NL.
Toen werden we bij het touwtrekken ook wel enorm genaaid.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat staan in de voor Nederland dramatisch verlopen spelen van Olympia 704 BC.
arme Huizinga, met het schaatsen in eigen landquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Over vier jaar gewoon helemaal niet meer gaan als Team NL.
Frankrijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is dan toch in de VS dus dan kunnen we mooi doen alsof het een boycot is, win-win
Winterspelen is in Frankrijk, in 2034 pas Salt Lakequote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is dan toch in de VS dus dan kunnen we mooi doen alsof het een boycot is, win-win
In Frankrijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doelde op de Winterspelen. Maar dit is natuurlijk zo slecht, dat dit ook wel gevolgen mag hebben voor de Zomerspelen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:00 schreef Strani het volgende:
[..]
De regels zijn duidelijk. Handschoenen aan is niet helemaal naakt zijn en dat had de bondscoach moeten weten.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen werden we bij het touwtrekken ook wel enorm genaaid.
Verloren talent.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:00 schreef franklop het volgende:
[..]
arme Huizinga, met het schaatsen in eigen land
mogelijk
Is Frankrijk dan al niet ingenomen door of Putin of Trump?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Winterspelen is in Frankrijk, in 2034 pas Salt Lake
Er blijft een dorpje dapper weerstand bieden en daar gaan we de Spelen houden.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is Frankrijk dan al niet ingenomen door of Putin of Trump?
President Putin van Frankrijk past dan weer wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is Frankrijk dan al niet ingenomen door of Putin of Trump?
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |