Zegt degene die vindt dat de shorttrackers zich kapot moeten schamenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:42 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Je bent een beetje on edge
Dat wel, maar als je voorop ligt en je gaat bewust lopen vertragen roep je het onheil over jezelf afquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:42 schreef Strani het volgende:
Nou ik geef het ze te doen hoor, met al die chaos. En een foutje is zo gemaakt.
Ja er zijn natuurlijk foutjes gemaakt maar de reactie vind ik wat overdreven.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel, maar als je voorop ligt en je gaat bewust lopen vertragen roep je het onheil over jezelf af
Stoddard ondertussen
Belgie naar de finale
Otter is ook nooit weggestuurd ondanks driekwart keer falen bij de relays.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit kan toch niet zonder gevolgen blijven voor de positie van de bondscoach.
Het is niet echt de dag van Stoddard.quote:
Sorry dat het je zo raaktquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Zegt degene die vindt dat de shorttrackers zich kapot moeten schamen
Drie keer op een dag vallen is gewoon knap.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Ga de bruggen maar bewaken voor Stoddard
Nieuw WR, ja?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Drie keer op een dag vallen is gewoon knap.
Ik zou ook niet weten wat je hier als bondscoach aan kan doen? Als je de helft van de relays wint is je programma blijkbaar goed. En dat het er dan niet uit komt tijdens de Spelen door spanning of wat dan ook is vooral pech.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Otter is ook nooit weggestuurd ondanks driekwart keer falen bij de relays.
Ik waardeer je excuses.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:44 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Sorry dat het je zo raakt
Je moet alleen nu Jens op zijn sodemieter geven om zijn tactische keuzesquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat je hier als bondscoach aan kan doen? Als je de helft van de relays wint is je programma blijkbaar goed. En dat het er dan niet uit komt tijdens de Spelen door spanning of wat dan ook is vooral pech.
Inderdaad. De nabespreking zal niet heel gezellig worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet alleen nu Jens op zijn sodemieter geven om zijn tactische keuzes
Hoge score voor de uitvoering.quote:
Bondscoaches kun je na de selectie zelden nog wat verwijten.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat je hier als bondscoach aan kan doen? Als je de helft van de relays wint is je programma blijkbaar goed. En dat het er dan niet uit komt tijdens de Spelen door spanning of wat dan ook is vooral pech.
Dat is ONS toch wel eens overkomen?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt met de B-finale nog brons halen natuurlijk
Precies.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bondscoaches kun je na de selectie zelden nog wat verwijten.
Gras us groen.quote:
Inclusief WR toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is ONS toch wel eens overkomen?
Lagen niet in de top 2 toen ze onderuit werden gekegeld, dus pech.quote:
Die lagen derde toen ze viel. Jammer joh.quote:
2018quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Blijven staan en je pakt hier een medaillequote:
quote:
Dat is voor de Belgen best een overweging, gewoon 2 seconden erachter gaan rijdenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Blijven staan en je pakt hier een medaille
De dames in Korea in 2018quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook best onredelijk eigenlijk. Zo'n val ontneemt je ook de kans om nog iets aan die derde plek te doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die lagen derde toen ze viel. Jammer joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |