Iets na half 1 volgens mij.quote:
12.34quote:
Officieel 12.34.quote:
De zak geld bij China bleek nu weer groter.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ik dacht al, ik zag een Liu en de commentator had het over z'n broer maar het land klopte niet.
Advanced gaat normaal ten koste van een tijdsnelste jaquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:17 schreef TheVulture het volgende:
Oh Polen wordt genakt door die Adv van Frankrijk, dus toch maar 8 landen
Ik snap de keuze.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
De zak geld bij China bleek nu weer groter.
Ja. Jij stapt ook om de haverklap van Nederland naar Spanje en weer terug.quote:
Ach ja, als je rood en geel mixt krijg je oranje. Ik ben daar heel pragmatisch inquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Jij stapt ook om de haverklap van Nederland naar Spanje en weer terug.
Beginnen met Xandra?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:31 schreef TheVulture het volgende:
Start is nu wel heel belangrijk, je wil niet achter de Italianen komen te zitten met China in je nek
Daar lijkt het tot nu toe niet opquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel de moeilijkere heat. Altijd tegen ons.
Daar is die.quote:
Wat een matige bocht had hij zeg, gelijk 2 plekken kwijtquote:
Dat was tactisch niet handig en daarna een kutwissel, ja dom.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gewoon bewust op de rem. Dat kan echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |