SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 I BOWE Brittany USA
O KOK Femke NED
14 I YAMADA Rio JPN
O LAMARCHE Beatrice CAN
15 I TAKAGI Miho JPN
O LEERDAM Jutta NED
POLLWhat can change the nature of a man?
Ik op 4quote:Op maandag 9 februari 2026 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Kok wel op 1 in de prono, misschien was dat zo gek nog niet.
Zilver achter Takagi wellicht. Maar dit is wel serieus goed jaquote:Op maandag 9 februari 2026 18:34 schreef franklop het volgende:
Die pakt ook goud op de 1500
Man man wat is ze goed
Ik denk het wel.quote:
Kon niet beter inderdaadquote:Op maandag 9 februari 2026 18:34 schreef Sabata het volgende:
Met dank aan de tow van Bowe, geweldig gedaan. Loller effect?
Jaquote:Op maandag 9 februari 2026 18:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
En wat kan Jutta doen? Kan ze daar onder of zal het moelijk worden?
En de armpjes lekker op de rug.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Prachtige race zeg, rust van begin tot eind, en dan ook nog keihard.
Zilver pakkenquote:Op maandag 9 februari 2026 18:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jutta gaat zich hierop stukrijdenquote:Op maandag 9 februari 2026 18:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja zeker, maar hoe goed ze haar laatste ronde doorkwam, ongekendquote:Op maandag 9 februari 2026 18:35 schreef H.Vviv het volgende:
Ook wel een prefecte tegenstandster met Bowe bij de eerste kruising.
Had dit niet verwacht na de eerste 12 ritten.quote:
Lijkt me niet.quote:
Normaal hebben we die als laatste, dus wel prima nuquote:Op maandag 9 februari 2026 18:36 schreef Felagund het volgende:
Dit is wel een beetje een anticlimaxrit zo tussen door.
Bijna tijd voor appeltaartquote:
nah, takagi kan nog wel een 1.13.9 eruit persenquote:
TOETERTJESquote:
Dit is echt niet te doen voor Miho en Joetaquote:Op maandag 9 februari 2026 18:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
17.4 - 26.5 - 28.6
Ligt nergens een tiende ruimte, wat een fabelachtige race.
Wees blij dat Van Velde haar heeft. Anders was het Kale & Kokkie.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:37 schreef Em31 het volgende:
Als Jutta nu niet goud pakt moeten we eeuwig dat CHEF KOK aanhoren
Miho kan als ze goed is met minder verval rijden, maar die opent nooit zo hard.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit is echt niet te doen voor Miho en Joeta
5 miljoen instagram volgers kijken nu toequote:
Tuurlijk wel, alleen dan moet alles ook perfect gaan.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dit is echt niet te doen voor Miho en Joeta
Topic gesnoerd Hallojo in OWS / Zijn dit de slechtste Olympische Spelen voor Nederland ooit?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat mensen dachten dat WE nul medailles zouden pakken.
Die mensen zijn nu de mond gesnoerd!
Sow poeh poehquote:Op maandag 9 februari 2026 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Miho van OS 2022 zou dit misschien kunnen.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Miho kan als ze goed is met minder verval rijden, maar die opent nooit zo hard.
Ik ben blij verrast.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laatste rit is echt een zwaar nadeel.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen dan moet alles ook perfect gaan.
Of Femke moet goud houden, het is mij om het evenquote:Op maandag 9 februari 2026 18:38 schreef BillDauterive het volgende:
Zet em op Jutta! Maak ons trots en win GOUD!
De helft weet niet eens of ze vandaag schaatst.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
5 miljoen instagram volgers kijken nu toe
Die spanning lijkt me vreselijk.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laatste rit is echt een zwaar nadeel.
Jake is een pessimist?quote:
Of 1e, 3e, of toch iets anders?quote:Op maandag 9 februari 2026 18:39 schreef kilon het volgende:
Val, 2e of 4e. Dat zijn alle opties voor Juta.
Dit is gespeeld.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Takagi opent sneller dan Leerdam, jeetje.
quote:Op maandag 9 februari 2026 18:40 schreef superniger het volgende:
JAAAAA LEERDAM GOUD
MONDJES GESNOERD
FUCK DE HATERS
quote:
Jake brengt druk.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:40 schreef Sabata het volgende:
HAHAHAHA, uitstekend gedaan Jutta. Inderdaad, onder druk Goud gepakt. Wow
Zeker ja, goed gedaan. Al vind ik het zelf wel jammer.quote:
En ze straks voorbij lopen in mixed zonequote:
Daar komt wat spanning uitquote:Op maandag 9 februari 2026 18:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat ontzettend leuk voor haar. Ziet er mooi uit hoe Jutta nu reageert,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |