Ja, dat was wel een feestquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was bij FC Twente, daar was het allesbehalve rustig![]()
We hadden wel een topavond uitgezocht om eens naar een voetbalwedstrijd te gaan
Rave-party gehad?quote:Op zondag 8 februari 2026 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Koffie heb ik wel nodig na zo'n slechte nacht.
Graag!quote:Op zondag 8 februari 2026 09:15 schreef Yesse het volgende:
Goedemorgen! Ik ga voor de thee, andere liefhebbers voor ik de waterkoker aan zet? (We hebben de quooker ingeruild).
Nee, mijn knie heeft de hele nacht pijn gehad.quote:
Aiii... Dat is minder leuk.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, mijn knie heeft de hele nacht pijn gehad.
Meeste dagen om 10.05. Maar komen ook wat dagen aan dat ze om 09.05 starten.quote:
Ja, en nu nog steeds. Maar wel eerste partij gewonnen.quote:
Neequote:
Dat is ook wat waard.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en nu nog steeds. Maar wel eerste partij gewonnen.
Enkel feestquote:Op zondag 8 februari 2026 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En mijn enkel ook gewonnen
Heb nu een fikse kou te pakkenquote:
Jij en half Nederlandquote:
Voelen we ons alsnog beter dan Lindsey Vonn.quote:
Ik geloof je op je woordquote:Op zondag 8 februari 2026 12:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voelen we ons alsnog beter dan Lindsey Vonn.
Ja, inpakken en wegwezen voordat de buitenlandse pers zich herinnert dat schaatsen bestaat en zich af begint te vragen waarom Nederland niks meer wintquote:
Treurig ja. Had het net niet live gezien dus even teruggespoeld. Nare val. Maar gelukkig bij bewustzijn en zo.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voelen we ons alsnog beter dan Lindsey Vonn.
Dit gaat nu nergens meer om inderdaad. Dat is lastig te vermijden, maar maakt het wel minder als kijksport.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:30 schreef Strani het volgende:
Ik vind het met Downhill wel jammer dat alle favorieten al vroeg gaan en dat je daarna zit te kijken naar nog een stuk of 20 bonuskandidaten waarvan je al weet dat ze niet gaan winnen.
Bij de NOS moet je wel wegzappen zodra de herhalingen van wat er is gebeurd en de tactische analyses beginnen.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:37 schreef Strani het volgende:
Wel leuk met de winterspelen dat er veel minder medaille-events zijn dus dat je eigenlijk met gemak de hele dag naar dezelfde zender kan kijken en je mist weinig relevants.
Ja... ik neem aan dat het iets te maken heeft met de sneeuwkwaliteit maar jammer is het wel.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit gaat nu nergens meer om inderdaad. Dat is lastig te vermijden, maar maakt het wel minder als kijksport.
Dit ging inderdaad uit als een nachtkaars.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja... ik neem aan dat het iets te maken heeft met de sneeuwkwaliteit maar jammer is het wel.
In ónze tijd gingen ze gewoon allemaal tegelijk van die berg af en degene die het overleefde won dan goud. Niks geen voorkeursbehandeling. En helikopters bestonden nog niet dus als iemand viel moest die persoon gewoon doorrollen tot die beneden was.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit ging inderdaad uit als een nachtkaars.
Of hij kletterde het ravijn in en dan was dat het laatste dat ooit van hem werd vernomen.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
In ónze tijd gingen ze gewoon allemaal tegelijk van die berg af en degene die het overleefde won dan goud. Niks geen voorkeursbehandeling. En helikopters bestonden nog niet dus als iemand viel moest die persoon gewoon doorrollen tot die beneden was.
Precies! Dan kreeg de familie nog een tegoedbon voor honderd blikken bruine bonen en een bescheiden bloemetje en dan ging je allemaal weer door met je leven.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of hij kletterde het ravijn in en dan was dat het laatste dat ooit van hem werd vernomen.
Wáárdeloos. Wordt helemaal niks meer met deze Spelenquote:Op zondag 8 februari 2026 13:08 schreef Arizona het volgende:
Nou, weer een kruisje. Snowboard slalom X
Ik heb het slechtste spelen ooit topic vast weer in mijn favorieten gezetquote:Op zondag 8 februari 2026 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Wáárdeloos. Wordt helemaal niks meer met deze Spelen
Gefeliciteerdquote:Op zondag 8 februari 2026 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
4-4 gedaan.![]()
Weer eens niet verloren. Dat voelt als winnen.
Tja, slechtste spelen ooit....quote:Op zondag 8 februari 2026 13:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb het slechtste spelen ooit topic vast weer in mijn favorieten gezet
#neverfotgetquote:Op zondag 8 februari 2026 13:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Tja, slechtste spelen ooit....
Er zijn vast personen hier die Sarajevo 1984 nog hebben meegemaakt.
Daar heb ik geen actieve herinnering aanquote:Op zondag 8 februari 2026 13:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Tja, slechtste spelen ooit....
Er zijn vast personen hier die Sarajevo 1984 nog hebben meegemaakt.
Geen wonder, wij waren toen meer bezig met overleven want het was natuurlijk de Koude Oorlog.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar heb ik geen actieve herinnering aan
Ik was toen vooral bezig met Pinkeltje lezen en zorgen dat ik als eerste bij de loopklossen was als we gingen buitenspelen op de kleuterschoolquote:Op zondag 8 februari 2026 14:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen wonder, wij waren toen meer bezig met overleven want het was natuurlijk de Koude Oorlog.
Ja, omdát we niet de hele tijd aan de Koude Oorlog konden denken. We gingen eraan onderdoor, Ariquote:Op zondag 8 februari 2026 15:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was toen vooral bezig met Pinkeltje lezen en zorgen dat ik als eerste bij de loopklossen was als we gingen buitenspelen op de kleuterschool
Het is ook niet jouw schuld.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar heb ik geen actieve herinnering aan
Misschien moet ik even naar de OS gaan. Ik bedoel, ik zat gisteren in het stadion van FC Twente en we weten hoe dat is afgelopenquote:Op zondag 8 februari 2026 15:30 schreef Strani het volgende:
Nu gaan we kijken hoe Nederland vernederd wordt op de 5000 meter. Al dan niet met @:arizona als oorzaak.
Ik wist het niet maar ik zie dat dat goed is gegaan. Nou doe dat dan maar inderdaadquote:Op zondag 8 februari 2026 15:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien moet ik even naar de OS gaan. Ik bedoel, ik zat gisteren in het stadion van FC Twente en we weten hoe dat is afgelopen
Kijkt naar uitslag.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:13 schreef Fred_B het volgende:
Groot Brittannië heeft een groot probleem bij de curling trouwens.
Stik voorzichtig.quote:
Die ken ik niet.quote:
Lekkere zeehond gegeten?quote:
Die nieuwe pakken werken nog niet echt lekker.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geen medaille voor de heren op de 5km
En geen tijd voor upgrades.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die nieuwe pakken werken nog niet echt lekker.
Over vier jaar pas weer.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En geen tijd voor upgrades.
Het ligt niet aan de pakken hoor.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die nieuwe pakken werken nog niet echt lekker.
Waarom doen er eigenlijk steeds zo veel Nederlanders mee met het schaatsen, als wij daar blijkbaar geen reet van kunnen?quote:Op zondag 8 februari 2026 17:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Beweer je nou dat Nederland gewoon niet goed genoeg is!?
Nee! *grijpt alu hoedje*quote:Op zondag 8 februari 2026 17:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Beweer je nou dat Nederland gewoon niet goed genoeg is!?
Ze zouden inderdaad meer startplekken moeten toewijzen aan echte schaatslanden.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarom doen er eigenlijk steeds zo veel Nederlanders mee met het schaatsen, als wij daar blijkbaar geen reet van kunnen?
quote:Op zondag 8 februari 2026 17:51 schreef Fred_B het volgende:
Die Noorse coach is net Lamme Frans trouwens.
Jeg våkner alltid med en øl i hånden.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:51 schreef Fred_B het volgende:
Die Noorse coach is net Lamme Frans trouwens.
Hender hender blomst gardinquote:Op zondag 8 februari 2026 17:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeg våkner alltid med en øl i hånden.
Oh die.quote:
Op zich fijn dat dat niet voorbehouden is aan dagjesmensen in ESF.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:07 schreef Redefine het volgende:
Dit is uiteraard deze keer wel gestart als grapje, maar ik vermoed dat een derde (als het niet meer is) in dat topic bloedserieus is. Van die types die opeens allerlei dingen beweren die grote onzin zijn, maar denken ze feitelijke informatie delen![]()
OWS / Zijn dit de slechtste Olympische Spelen voor Nederland ooit?
Ik denk dat de overlap tussen de dagjesmensen die wel serieus is, bij beide evenementen groot is.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op zich fijn dat dat niet voorbehouden is aan dagjesmensen in ESF.
Nog geen Spanjaard of Spaanse gezien inderdaad.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze zouden inderdaad meer startplekken moeten toewijzen aan echte schaatslanden.
Het is wachten tot Llop.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nog geen Spanjaard of Spaanse gezien inderdaad.
Ik ga dadelijk weer gamen.quote:
quote:
En curling kijken.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk weer gamen.
Ik hoor wel hoe het gingquote:
Spareribsquote:
Kom eraan!quote:
Is wel genot om te lezen hoor.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:07 schreef Redefine het volgende:
Dit is uiteraard deze keer wel gestart als grapje, maar ik vermoed dat een derde (als het niet meer is) in dat topic bloedserieus is. Van die types die opeens allerlei dingen beweren die grote onzin zijn, maar denken ze feitelijke informatie delen![]()
OWS / Zijn dit de slechtste Olympische Spelen voor Nederland ooit?
Bij de lezers die niet serieus zijn zeer zeker. Bij degene die bloedserieus zijn past alleen eenquote:
Zo even een paar rondjes Gran Turismo rijden in VR tegen een oude schoolvriend van me. Daarna denk ik nog even wat leren voor Power BI en vanaf 12:30 de Super Bowl kijken.quote:
Oh ja de Super Bowl. Alvast veel plezier.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo even een paar rondjes Gran Turismo rijden in VR tegen een oude schoolvriend van me. Daarna denk ik nog even wat leren voor Power BI en vanaf 12:30 de Super Bowl kijken.
En jij?
Dank, dank!quote:Op zondag 8 februari 2026 19:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja de Super Bowl. Alvast veel plezier.
Totdat er wel medailles komen.quote:
Dan zie je veel niet meer terug.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Totdat er wel medailles komen.
Daarom, is in F1 net zoquote:
Britjes en VS'ers gewonnen.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoor wel hoe het ging
De Britten zijn ongekend aan het schroeien.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Britjes en VS'ers gewonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |