Bevorderlijk mogelijk niet. Maar bij zwemmen en atletiek doen grote landen het al jaren, waarbij toppers nog weleens de OS missen en alsnog die landen heel goed presteren bij de OS. Dus per se slecht is het ook niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:13 schreef Fred_B het volgende:
Met de Nederlandse talentenpool is het logisch dat je met elke selectiemethode wel tot resultaten komt. Maar in geen enkele sport lijkt het me bevorderlijk voor een goede piekprestatie als je een tijdje daarvoor al tot het uiterste moet gaan tegen je ploeggenoten om überhaupt de voorbereiding te kunnen beginnen.
Ja. Waarbij de ritindeling ook nog wel een rol speelde. Gok dat Maltais geen brons gewonnen had als die in een andere rit had gezeten en Beune mogelijk juist wel. En denk dat Lollobrigida wel een seconde langzamer was geweest als die Weidemann als tegenstander had.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:49 schreef Cyan9 het volgende:
Het is vooral een onverwacht schroeiende Lollo (en Maltais) die ons hier nekt. Ok, en een Groenewoud en Conijn die het niet helemaal laten zien.
Kun je eindelijk bijkomen.quote:
Hebben ze al die tijd in de deur gestaan?quote:
Ja, snap je niet he.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hebben ze al die tijd in de deur gestaan?
Nog even gamen voordat ik naar bed ga.quote:
We zijn allemaal aan bet bijkomen van het grote feest bij Luctor.quote:
Heb ik die moeten missen. Ik vond het al zo saai dat meneer naar een feestje ging en dan mis ik ook nog een Zeeuwse partyquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zijn allemaal aan bet bijkomen van het grote feest bij Luctor.
Nee, bij mij komen ze meestal op de bank zitten.quote:
Ja, dat is ook wel een logischere plek.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, bij mij komen ze meestal op de bank zitten.
Maar is dat dan een Zeeuws ding of zo?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel een logischere plek.
Neuh.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar is dat dan een Zeeuws ding of zo?
Hm ok, dan houden we dit gewoon op verbazingwekkend vreemde visite.quote:
Ik was bij FC Twente, daar was het allesbehalve rustigquote:
Dat wordt morgen een flinke katerquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zijn allemaal aan bet bijkomen van het grote feest bij Luctor.
Ah je bent inmiddels uit de lampen geklommen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat wordt morgen een flinke kater
Waarom heb jij die sombrero hoed nog op?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah je bent inmiddels uit de lampen geklommen.
Omdat het hier koud is.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarom heb jij die sombrero hoed nog op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |