Geklopt door een belgische. Dat was niet de verwachting.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:16 schreef Arizona het volgende:
Ok WE zijn niet goed gestart op het schaatstoernooi. Eerder de snelheid van een schildpad dan van een Conijn
Coachen lijkt mij altijd heel lastig. Afgelopen week een prachtige uitzending van Andere Tijden sport (zo jammer dat het moet verdwijnen) over de periode dat Peter Mueller coach wasquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:38 schreef blackswangreen het volgende:
Conijn lijkt me ook wel frustrerend om te coachen... er valt nooit enige lijn te ontdekken in haar ritten. Behalve dan de eindsprint, die zit er altijd in.
Welkom in Nederland waar we alles beter weten.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Groenewoud![]()
Gepiekt op de okt, want dat was het belangrijkste.
Heeft ze iemand onterecht thuis gelaten dan? Ik vind het voor de moeders wel tof dat er een moeder laat zien dat je ook na een bevalling nog steeds sterk kan zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Groenewoud![]()
Gepiekt op de okt, want dat was het belangrijkste.
Is Lollobrigida moeder dan ? Dat hebben de commentatoren nog niet gezegd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heeft ze iemand onterecht thuis gelaten dan? Ik vind het voor de moeders wel tof dat er een moeder laat zien dat je ook na een bevalling nog steeds sterk kan zijn
Dat vind ik ook wel, maar dat maakt het Nederlandse systeem niet minder kansloos.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heeft ze iemand onterecht thuis gelaten dan? Ik vind het voor de moeders wel tof dat er een moeder laat zien dat je ook na een bevalling nog steeds sterk kan zijn
Vorige Spelen waren zeer succesvol, en toen hanteerden we hetzelfde systeem.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel, maar dat maakt het Nederlandse systeem niet minder kansloos.
Als je Bas van Toor coach maakt van Bayern München zal die ook weleens kampioen worden. Maar een systeem waarin je twee keer moet pieken en veel onzekerheid hebt, lijkt me toch een stuk minder optimaal dan wanneer je gewoon rustig kan voorbereiden op één hoogtepunt in het seizoen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vorige Spelen waren zeer succesvol, en toen hanteerden we hetzelfde systeem.
Die tijd van Lollobrigida is vooral gewoon heel goed, daar had ze op de vorige Spelen ook Irene Schouten mee verslagen. Al moet ik wel zeggen dat met name Groenewoud er nou niet bepaald goed uitzag.
Het is wel erg Hollands om als het goed gaat het aan toeval te wijtenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je Bas van Toor coach maakt van Bayern München zal die ook weleens kampioen worden. Maar een systeem waarin je twee keer moet pieken en veel onzekerheid hebt, lijkt me toch een stuk minder optimaal dan wanneer je gewoon rustig kan voorbereiden op één hoogtepunt in het seizoen.
Bevorderlijk mogelijk niet. Maar bij zwemmen en atletiek doen grote landen het al jaren, waarbij toppers nog weleens de OS missen en alsnog die landen heel goed presteren bij de OS. Dus per se slecht is het ook niet.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:13 schreef Fred_B het volgende:
Met de Nederlandse talentenpool is het logisch dat je met elke selectiemethode wel tot resultaten komt. Maar in geen enkele sport lijkt het me bevorderlijk voor een goede piekprestatie als je een tijdje daarvoor al tot het uiterste moet gaan tegen je ploeggenoten om überhaupt de voorbereiding te kunnen beginnen.
Ja. Waarbij de ritindeling ook nog wel een rol speelde. Gok dat Maltais geen brons gewonnen had als die in een andere rit had gezeten en Beune mogelijk juist wel. En denk dat Lollobrigida wel een seconde langzamer was geweest als die Weidemann als tegenstander had.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:49 schreef Cyan9 het volgende:
Het is vooral een onverwacht schroeiende Lollo (en Maltais) die ons hier nekt. Ok, en een Groenewoud en Conijn die het niet helemaal laten zien.
Kun je eindelijk bijkomen.quote:
Hebben ze al die tijd in de deur gestaan?quote:
Ja, snap je niet he.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hebben ze al die tijd in de deur gestaan?
Nog even gamen voordat ik naar bed ga.quote:
We zijn allemaal aan bet bijkomen van het grote feest bij Luctor.quote:
Heb ik die moeten missen. Ik vond het al zo saai dat meneer naar een feestje ging en dan mis ik ook nog een Zeeuwse partyquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zijn allemaal aan bet bijkomen van het grote feest bij Luctor.
Nee, bij mij komen ze meestal op de bank zitten.quote:
Ja, dat is ook wel een logischere plek.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, bij mij komen ze meestal op de bank zitten.
Maar is dat dan een Zeeuws ding of zo?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel een logischere plek.
Neuh.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar is dat dan een Zeeuws ding of zo?
Hm ok, dan houden we dit gewoon op verbazingwekkend vreemde visite.quote:
Ik was bij FC Twente, daar was het allesbehalve rustigquote:
Dat wordt morgen een flinke katerquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
We zijn allemaal aan bet bijkomen van het grote feest bij Luctor.
Ah je bent inmiddels uit de lampen geklommen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat wordt morgen een flinke kater
Waarom heb jij die sombrero hoed nog op?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah je bent inmiddels uit de lampen geklommen.
Omdat het hier koud is.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarom heb jij die sombrero hoed nog op?
Ja, dat was wel een feestquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was bij FC Twente, daar was het allesbehalve rustig![]()
We hadden wel een topavond uitgezocht om eens naar een voetbalwedstrijd te gaan
Rave-party gehad?quote:Op zondag 8 februari 2026 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Koffie heb ik wel nodig na zo'n slechte nacht.
Graag!quote:Op zondag 8 februari 2026 09:15 schreef Yesse het volgende:
Goedemorgen! Ik ga voor de thee, andere liefhebbers voor ik de waterkoker aan zet? (We hebben de quooker ingeruild).
Nee, mijn knie heeft de hele nacht pijn gehad.quote:
Aiii... Dat is minder leuk.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, mijn knie heeft de hele nacht pijn gehad.
Meeste dagen om 10.05. Maar komen ook wat dagen aan dat ze om 09.05 starten.quote:
Ja, en nu nog steeds. Maar wel eerste partij gewonnen.quote:
Neequote:
Dat is ook wat waard.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en nu nog steeds. Maar wel eerste partij gewonnen.
Enkel feestquote:Op zondag 8 februari 2026 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En mijn enkel ook gewonnen
Heb nu een fikse kou te pakkenquote:
Jij en half Nederlandquote:
Voelen we ons alsnog beter dan Lindsey Vonn.quote:
Ik geloof je op je woordquote:Op zondag 8 februari 2026 12:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voelen we ons alsnog beter dan Lindsey Vonn.
Ja, inpakken en wegwezen voordat de buitenlandse pers zich herinnert dat schaatsen bestaat en zich af begint te vragen waarom Nederland niks meer wintquote:
Treurig ja. Had het net niet live gezien dus even teruggespoeld. Nare val. Maar gelukkig bij bewustzijn en zo.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voelen we ons alsnog beter dan Lindsey Vonn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |