Geklopt door een belgische. Dat was niet de verwachting.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:16 schreef Arizona het volgende:
Ok WE zijn niet goed gestart op het schaatstoernooi. Eerder de snelheid van een schildpad dan van een Conijn
Coachen lijkt mij altijd heel lastig. Afgelopen week een prachtige uitzending van Andere Tijden sport (zo jammer dat het moet verdwijnen) over de periode dat Peter Mueller coach wasquote:Op zaterdag 7 februari 2026 16:38 schreef blackswangreen het volgende:
Conijn lijkt me ook wel frustrerend om te coachen... er valt nooit enige lijn te ontdekken in haar ritten. Behalve dan de eindsprint, die zit er altijd in.
Welkom in Nederland waar we alles beter weten.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Groenewoud![]()
Gepiekt op de okt, want dat was het belangrijkste.
Heeft ze iemand onterecht thuis gelaten dan? Ik vind het voor de moeders wel tof dat er een moeder laat zien dat je ook na een bevalling nog steeds sterk kan zijnquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Groenewoud![]()
Gepiekt op de okt, want dat was het belangrijkste.
Is Lollobrigida moeder dan ? Dat hebben de commentatoren nog niet gezegd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heeft ze iemand onterecht thuis gelaten dan? Ik vind het voor de moeders wel tof dat er een moeder laat zien dat je ook na een bevalling nog steeds sterk kan zijn
Dat vind ik ook wel, maar dat maakt het Nederlandse systeem niet minder kansloos.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heeft ze iemand onterecht thuis gelaten dan? Ik vind het voor de moeders wel tof dat er een moeder laat zien dat je ook na een bevalling nog steeds sterk kan zijn
Vorige Spelen waren zeer succesvol, en toen hanteerden we hetzelfde systeem.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel, maar dat maakt het Nederlandse systeem niet minder kansloos.
Als je Bas van Toor coach maakt van Bayern München zal die ook weleens kampioen worden. Maar een systeem waarin je twee keer moet pieken en veel onzekerheid hebt, lijkt me toch een stuk minder optimaal dan wanneer je gewoon rustig kan voorbereiden op één hoogtepunt in het seizoen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Vorige Spelen waren zeer succesvol, en toen hanteerden we hetzelfde systeem.
Die tijd van Lollobrigida is vooral gewoon heel goed, daar had ze op de vorige Spelen ook Irene Schouten mee verslagen. Al moet ik wel zeggen dat met name Groenewoud er nou niet bepaald goed uitzag.
Het is wel erg Hollands om als het goed gaat het aan toeval te wijtenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je Bas van Toor coach maakt van Bayern München zal die ook weleens kampioen worden. Maar een systeem waarin je twee keer moet pieken en veel onzekerheid hebt, lijkt me toch een stuk minder optimaal dan wanneer je gewoon rustig kan voorbereiden op één hoogtepunt in het seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |