Ja, dat was wel een feestquote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was bij FC Twente, daar was het allesbehalve rustig![]()
We hadden wel een topavond uitgezocht om eens naar een voetbalwedstrijd te gaan
Rave-party gehad?quote:Op zondag 8 februari 2026 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Koffie heb ik wel nodig na zo'n slechte nacht.
Graag!quote:Op zondag 8 februari 2026 09:15 schreef Yesse het volgende:
Goedemorgen! Ik ga voor de thee, andere liefhebbers voor ik de waterkoker aan zet? (We hebben de quooker ingeruild).
Nee, mijn knie heeft de hele nacht pijn gehad.quote:
Aiii... Dat is minder leuk.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, mijn knie heeft de hele nacht pijn gehad.
Meeste dagen om 10.05. Maar komen ook wat dagen aan dat ze om 09.05 starten.quote:
Ja, en nu nog steeds. Maar wel eerste partij gewonnen.quote:
Neequote:
Dat is ook wat waard.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en nu nog steeds. Maar wel eerste partij gewonnen.
Enkel feestquote:Op zondag 8 februari 2026 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En mijn enkel ook gewonnen
Heb nu een fikse kou te pakkenquote:
Jij en half Nederlandquote:
Voelen we ons alsnog beter dan Lindsey Vonn.quote:
Ik geloof je op je woordquote:Op zondag 8 februari 2026 12:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voelen we ons alsnog beter dan Lindsey Vonn.
Ja, inpakken en wegwezen voordat de buitenlandse pers zich herinnert dat schaatsen bestaat en zich af begint te vragen waarom Nederland niks meer wintquote:
Treurig ja. Had het net niet live gezien dus even teruggespoeld. Nare val. Maar gelukkig bij bewustzijn en zo.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voelen we ons alsnog beter dan Lindsey Vonn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |