Meeste dagen om 10.05. Maar komen ook wat dagen aan dat ze om 09.05 starten.quote:
Ja, en nu nog steeds. Maar wel eerste partij gewonnen.quote:
Neequote:
Dat is ook wat waard.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en nu nog steeds. Maar wel eerste partij gewonnen.
Enkel feestquote:Op zondag 8 februari 2026 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En mijn enkel ook gewonnen
Heb nu een fikse kou te pakkenquote:
Jij en half Nederlandquote:
Voelen we ons alsnog beter dan Lindsey Vonn.quote:
Ik geloof je op je woordquote:Op zondag 8 februari 2026 12:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voelen we ons alsnog beter dan Lindsey Vonn.
Ja, inpakken en wegwezen voordat de buitenlandse pers zich herinnert dat schaatsen bestaat en zich af begint te vragen waarom Nederland niks meer wintquote:
Treurig ja. Had het net niet live gezien dus even teruggespoeld. Nare val. Maar gelukkig bij bewustzijn en zo.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voelen we ons alsnog beter dan Lindsey Vonn.
Dit gaat nu nergens meer om inderdaad. Dat is lastig te vermijden, maar maakt het wel minder als kijksport.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:30 schreef Strani het volgende:
Ik vind het met Downhill wel jammer dat alle favorieten al vroeg gaan en dat je daarna zit te kijken naar nog een stuk of 20 bonuskandidaten waarvan je al weet dat ze niet gaan winnen.
Bij de NOS moet je wel wegzappen zodra de herhalingen van wat er is gebeurd en de tactische analyses beginnen.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:37 schreef Strani het volgende:
Wel leuk met de winterspelen dat er veel minder medaille-events zijn dus dat je eigenlijk met gemak de hele dag naar dezelfde zender kan kijken en je mist weinig relevants.
Ja... ik neem aan dat het iets te maken heeft met de sneeuwkwaliteit maar jammer is het wel.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit gaat nu nergens meer om inderdaad. Dat is lastig te vermijden, maar maakt het wel minder als kijksport.
Dit ging inderdaad uit als een nachtkaars.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja... ik neem aan dat het iets te maken heeft met de sneeuwkwaliteit maar jammer is het wel.
In ónze tijd gingen ze gewoon allemaal tegelijk van die berg af en degene die het overleefde won dan goud. Niks geen voorkeursbehandeling. En helikopters bestonden nog niet dus als iemand viel moest die persoon gewoon doorrollen tot die beneden was.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit ging inderdaad uit als een nachtkaars.
Of hij kletterde het ravijn in en dan was dat het laatste dat ooit van hem werd vernomen.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
In ónze tijd gingen ze gewoon allemaal tegelijk van die berg af en degene die het overleefde won dan goud. Niks geen voorkeursbehandeling. En helikopters bestonden nog niet dus als iemand viel moest die persoon gewoon doorrollen tot die beneden was.
Precies! Dan kreeg de familie nog een tegoedbon voor honderd blikken bruine bonen en een bescheiden bloemetje en dan ging je allemaal weer door met je leven.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of hij kletterde het ravijn in en dan was dat het laatste dat ooit van hem werd vernomen.
Wáárdeloos. Wordt helemaal niks meer met deze Spelenquote:Op zondag 8 februari 2026 13:08 schreef Arizona het volgende:
Nou, weer een kruisje. Snowboard slalom X
Ik heb het slechtste spelen ooit topic vast weer in mijn favorieten gezetquote:Op zondag 8 februari 2026 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Wáárdeloos. Wordt helemaal niks meer met deze Spelen
Gefeliciteerdquote:Op zondag 8 februari 2026 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
4-4 gedaan.![]()
Weer eens niet verloren. Dat voelt als winnen.
Tja, slechtste spelen ooit....quote:Op zondag 8 februari 2026 13:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb het slechtste spelen ooit topic vast weer in mijn favorieten gezet
#neverfotgetquote:Op zondag 8 februari 2026 13:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Tja, slechtste spelen ooit....
Er zijn vast personen hier die Sarajevo 1984 nog hebben meegemaakt.
Daar heb ik geen actieve herinnering aanquote:Op zondag 8 februari 2026 13:31 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Tja, slechtste spelen ooit....
Er zijn vast personen hier die Sarajevo 1984 nog hebben meegemaakt.
Geen wonder, wij waren toen meer bezig met overleven want het was natuurlijk de Koude Oorlog.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daar heb ik geen actieve herinnering aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |