Thomas Schuurman.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:01 schreef heywoodu het volgende:
WE kijken natuurlijk op HBO Max/Eurosport met, naar ik aanneem, de geweldige Ivo van Haaren en een sidekick (Herbert Cool wellicht?). Er is ook nog NPO1, maar daar zijn ze meestal niet echt goed voorbereid op wie wie is, Ivo en co doen wél hun huiswerk.
Morgen!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe op z'n minst even de atletenparade kijken dan
Ah dan moet Mark dus zijn best doen om ook wat te kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:14 schreef Remco het volgende:
Mark Tuitert zit naast de nooit zo scherpe Erik van Dijk vanavond.
Ik heb het doorgegeven aan het IOC. Ze blazen de boel gelijk af.quote:
En langlaufen en het langlaufen van de NoKo gok ik!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:22 schreef Pino112 het volgende:
Ivogod gaat ook commentaar geven bij Bobsleeen, rodelen en skeleton.
Ze komen binnen met de Portugese vlag?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:34 schreef heywoodu het volgende:
Vanavond even opletten als Brazilië het stadion binnen komt, er is een kleine verrassing en daarna zijn we allemaal fan van Lucas Pinheiro Braathen!
https://www.instagram.com/reel/DUazYyXDI3a/quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En langlaufen en het langlaufen van de NoKo gok ik!
Maar dan wordt het publiek neergeknuppeld door ICEquote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik kijk ook uit naar het geboe als de VS aan de beurt is.
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dan wordt het publiek neergeknuppeld door ICE
Live*live*live*quote:
En uiteraard ook bij de zionistische entiteit.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 18:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik kijk ook uit naar het geboe als de VS aan de beurt is.
Gewoon lekker voor niemand boe roepen en lekker genieten en feestje makenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En uiteraard ook bij de zionistische entiteit.
Die is overal waar die belangrijk gevonden kan worden en aandacht krijgt.quote:
Is die nog niet met pensioen dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb npo 1 aan staan en erger me kapot aan Mart Smeets. Wat is die man toch vervelend.
Zal vermoedelijk wel te gast zijn bij Eva of een ander praatpgrogramma.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Is die nog niet met pensioen dan?Dacht dat hij jaren geleden al afscheid had genomen.
Ik was eigenlijk ook wel verbaasd dat hij er zat. Dacht dat hij was ontslagen of zo.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Is die nog niet met pensioen dan?Dacht dat hij jaren geleden al afscheid had genomen.
Hij doet net alsof Yvonne van Gennip op een bruine boterham 3 keer goud heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb npo 1 aan staan en erger me kapot aan Mart Smeets. Wat is die man toch vervelend.
Ze heeft wel een broodjeszaak gehad…quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij doet net alsof Yvonne van Gennip op een bruine boterham 3 keer goud heeft gewonnen.
Hij heeft veel tijd voor dit soort dingen dus.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk ook wel verbaasd dat hij er zat. Dacht dat hij was ontslagen of zo.
Belegde broodjes?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft wel een broodjeszaak gehad…
Je kijkt naar Carrie op Vrijdag van Omroep Max, niet naar een programma van de NOS.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk ook wel verbaasd dat hij er zat. Dacht dat hij was ontslagen of zo.
oh ik zag iets van OS dus ik dacht dat dit het goede programma wasquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kijkt naar Carrie op Vrijdag van Omroep Max, niet naar een programma van de NOS.
Een pensionado bij Max past dan wel weer goedquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kijkt naar Carrie op Vrijdag van Omroep Max, niet naar een programma van de NOS.
Wat is er gebeurd?quote:
19.50 begint het pas op NPO1.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
oh ik zag iets van OS dus ik dacht dat dit het goede programma wasmaar ik zie nu iets van carnaval dus ik zit fout idd
Nou ja carnaval en de openingsceremonie is niet per se een ondenkbare combinatie.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
oh ik zag iets van OS dus ik dacht dat dit het goede programma wasmaar ik zie nu iets van carnaval dus ik zit fout idd
Een van de twee vlaggedragers haalt het niet door treinproblemen. Dus Hanne DeSmet draagt de vlag alleen.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Een van de twee vlaggedragers haalt het niet door treinproblemen. De Hanne DeSmet draagt de vlag alleen.
Dit kan ook echt alleen België overkomen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Een van de twee vlaggedragers haalt het niet door treinproblemen. Dus Hanne DeSmet draagt de vlag alleen.
quote:
quote:"Het spijt me": vlaggendrager Maximilien Drion mist openingsceremonie, geannuleerde trein is de boosdoener
Alsof de duivel ermee gemoeid is. Maximilien Drion moet zijn kat sturen naar de openingsceremonie van de Olympische Winterspelen van Milaan Cortina door een geschrapte trein. De Belgische ski-mountaineerer had de vlag mogen dragen in San Siro, maar Hanne Desmet zal die taak nu alleen moeten vervullen.
https://sporza.be/nl/2026(...)oener~1770399449525/
Hannequote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Een van de twee vlaggedragers haalt het niet door treinproblemen. Dus Hanne DeSmet draagt de vlag alleen.
Belgen kunnen echt niks.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Buiten?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit kan ook echt alleen België overkomen.
Zwitsers kunnen niets!quote:
Dat is waar maar ik heb toch maar HBO opgezet.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja carnaval en de openingsceremonie is niet per se een ondenkbare combinatie.
Niemand denk ik.quote:
Als iedereen via HBO kijkt heeft niemand daar last vanquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
HBO Max heeft een irritante vertraging. Dat is niet handig bij een live topic.
Die gaat dadelijk schreeuwen dat een wereldrecord zal worden verbroken.quote:
Maar dat doen we nietquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:59 schreef mitt het volgende:
[..]
Als iedereen via HBO kijkt heeft niemand daar last van
Thomas waarschijnlijk, die komt er niet tussen.quote:
De NOS zendt niet uit?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:02 schreef Redefine het volgende:
De openingsceremonie is ook gewoon op het open kanaal van Eurosport, dus ook te zien als je geen HBO Max hebt.
Van Dijk zit zeker er nog tussen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:02 schreef Felagund het volgende:
Tuitert zit een meter van de microfoon?
Daar zitten wij. Al hebben we wél HBO. Maar dan is er vertraging.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:02 schreef Redefine het volgende:
De openingsceremonie is ook gewoon op het open kanaal van Eurosport, dus ook te zien als je geen HBO Max hebt.
Hoe haal je dat uit die postquote:
Ik ook. Even naast elkaar open gezet en Eurosport is inderdaad iets eerder dan de app.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar zitten wij. Al hebben we wél HBO. Maar dan is er vertraging.
Maar dan krijg je ieder kwartier reclame of Funny Video’s.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:02 schreef Redefine het volgende:
Erik van Dijk.quote:
Ik denk zelfs later als ik de Italianen zo ken San Remo festivalquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:02 schreef Karina het volgende:
Uh tot kwart voor 11, dat houd ik niet vol denk ik hoor.
Dat betwijfel ik bij de openingsceremonie.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar dan krijg je ieder kwartier reclame of Funny Video’s.
Wat staat hier?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk zelfs later als ik de Italianen zonken San Remo festival
25 tegenwoordig.quote:
Iets over de stad Atlantis die is gezonken.quote:
Leuk hoor. Kpn?quote:
Straks spelen ze vast "sarà perché ti amo"quote:
Prima, maar je vraagt wat er mis is. Dan geven wij aan wat wij er mis aan vinden.quote:
Goeiemoggel!quote:
Beter goed gejat, dan slecht bedachtquote:
Ja voor mij was ook alleen de vraag waarom er wat mis mee is.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Prima, maar je vraagt wat er mis is. Dan geven wij aan wat wij er mis aan vinden.
Google zegt 35.quote:
Mr Bean in Londonquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:28 schreef mitt het volgende:
Blijft er wel eens wat bij van een openingsceremonie?
Masked Maestro.quote:
Die begeleidende crea bea zooi is altijd slaapverwekkend.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:07 schreef Forumtijger het volgende:
Wow, dansende engelen... gaaaaaaaaaaaaaap,,,zzzzzzzzzzzzzzz
Ha, ja zeker. En de Queen uit het vliegtuigquote:
Gojiraquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:28 schreef mitt het volgende:
Blijft er wel eens wat bij van een openingsceremonie?
quote:
Bleek het toch Rossini te zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:09 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vond het wel knap van mezelf dat ik het hoofd van Verdi herkende
Liever een autocratische speech van Meloni?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:10 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ja maar ik zat niet echt op er ballet voorstelling te wachten
Moest googlen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
GojiraHebben ze nog een Grammy voor gewonnen.
Ik zie alleen een tandpasta reclame.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:10 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ja maar ik zat niet echt op een ballet voorstelling te wachten
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:11 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik zie alleen een tandpasta reclame.
Lacuna Coil.quote:
Die coach van Heracles?quote:
Al besproken.quote:
No!quote:
Zal eerder denk alleen Damiano worden met zijn dertien in een dozijn popliedjes.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:14 schreef AgnesGru het volgende:
Hopelijk treed Måneskin ook op.
#ESFONTOUR
Via NOS is het 64 Kbps kwaliteit…quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:13 schreef Redefine het volgende:
Is het geluid van de muziek vrij matig afgesteld of ligt het aan mijn stream?
Bij Eurosport klonk het alsof er iemand doorheen klapte.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:13 schreef Redefine het volgende:
Is het geluid van de muziek vrij matig afgesteld of ligt het aan mijn stream?
Mept jullie terug richting ESFquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:14 schreef AgnesGru het volgende:
Hopelijk treed Måneskin ook op.
#ESFONTOUR
Dan moeten we jou missen bij de showsporten. Jammer.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
Geen HBO Max afgesloten trouwens, ik geloof het wel.
Oh tochquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij Eurosport klonk het alsof er iemand doorheen klapte.
Ik kijk Eurosport. Maar bedoel eigenlijk vooral of de geluidskwaliteit bij muzieknummers zoals eigenlijk elke ceremonie niet goed is. Was in Parijs ook al zo.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via NOS is het 64 Kbps kwaliteit…
Zus van Adam Curry?quote:
Valt er vanzelf vanaf als Mariah Carey gaat uithalenquote:
Beetje orde houden hier.quote:
Lady Gaga was ook niet Frans in 2024quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wáárom Mariah? Die is toch niet Italiaans? Of wel?
Voor de mentale voorbereiding wel fijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fijn dat er al verklapt wordt wat er komt
Dat is het probleem, ze kan niet zingen, maar dan ook echt nietquote:
Misschien 1% Italiaans zo als bij de meeste Amerikanenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wáárom Mariah? Die is toch niet Italiaans? Of wel?
Als she wants for Christmas…quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:16 schreef Karina het volgende:
Ik spreek geen Italiaans maar volgens mij is dit niet zo goed uitgesproken
Ik heb ooit Italiaans gestudeerd en erger me al de hele uitzending kapotquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:16 schreef Karina het volgende:
Ik spreek geen Italiaans maar volgens mij is dit niet zo goed uitgesproken
Ze bestaat toch ook 99% uit plastic.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:17 schreef NailQueen het volgende:
Als dit een wassenbeeld was had ik het ook geloofd
Ik word er niet warm of koud van.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moeten we jou missen bij de showsporten. Jammer.
Er zit een volledig exoskelet onder hun pakken om het te tillen en te bewegenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:20 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wat zou zo'n hoofd op je hoofd wegen
Too soon.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:20 schreef Szura het volgende:
Goed dat het niet in Lissabon is met die trams
Het zag er heel stijfjes uit ja. Zal wel een jurk zijn geweest die uit zou scheuren als ze ook maar enigszins wat deed.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:19 schreef Lalaland79 het volgende:
Ze durft niet te bewegen. Erg uitdrukkingloos gezongen. En volgens mij met autotune om het acceptabel te houden.
Deze bedoelde je:quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ohja dat was The Summer is Magic
Ik dacht al er klopt iets niet.
Voelt als thuiskomenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg hier enorme songfestivalvibes bij, al die sneue filmpjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |