Die is overal waar die belangrijk gevonden kan worden en aandacht krijgt.quote:
Is die nog niet met pensioen dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb npo 1 aan staan en erger me kapot aan Mart Smeets. Wat is die man toch vervelend.
Zal vermoedelijk wel te gast zijn bij Eva of een ander praatpgrogramma.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Is die nog niet met pensioen dan?Dacht dat hij jaren geleden al afscheid had genomen.
Ik was eigenlijk ook wel verbaasd dat hij er zat. Dacht dat hij was ontslagen of zo.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:20 schreef Viv het volgende:
[..]
Is die nog niet met pensioen dan?Dacht dat hij jaren geleden al afscheid had genomen.
Hij doet net alsof Yvonne van Gennip op een bruine boterham 3 keer goud heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb npo 1 aan staan en erger me kapot aan Mart Smeets. Wat is die man toch vervelend.
Ze heeft wel een broodjeszaak gehad…quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij doet net alsof Yvonne van Gennip op een bruine boterham 3 keer goud heeft gewonnen.
Hij heeft veel tijd voor dit soort dingen dus.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk ook wel verbaasd dat hij er zat. Dacht dat hij was ontslagen of zo.
Belegde broodjes?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heeft wel een broodjeszaak gehad…
Je kijkt naar Carrie op Vrijdag van Omroep Max, niet naar een programma van de NOS.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk ook wel verbaasd dat hij er zat. Dacht dat hij was ontslagen of zo.
oh ik zag iets van OS dus ik dacht dat dit het goede programma wasquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kijkt naar Carrie op Vrijdag van Omroep Max, niet naar een programma van de NOS.
Een pensionado bij Max past dan wel weer goedquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kijkt naar Carrie op Vrijdag van Omroep Max, niet naar een programma van de NOS.
Wat is er gebeurd?quote:
19.50 begint het pas op NPO1.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
oh ik zag iets van OS dus ik dacht dat dit het goede programma wasmaar ik zie nu iets van carnaval dus ik zit fout idd
Nou ja carnaval en de openingsceremonie is niet per se een ondenkbare combinatie.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
oh ik zag iets van OS dus ik dacht dat dit het goede programma wasmaar ik zie nu iets van carnaval dus ik zit fout idd
Een van de twee vlaggedragers haalt het niet door treinproblemen. Dus Hanne DeSmet draagt de vlag alleen.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Een van de twee vlaggedragers haalt het niet door treinproblemen. De Hanne DeSmet draagt de vlag alleen.
Dit kan ook echt alleen België overkomen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Een van de twee vlaggedragers haalt het niet door treinproblemen. Dus Hanne DeSmet draagt de vlag alleen.
quote:
quote:"Het spijt me": vlaggendrager Maximilien Drion mist openingsceremonie, geannuleerde trein is de boosdoener
Alsof de duivel ermee gemoeid is. Maximilien Drion moet zijn kat sturen naar de openingsceremonie van de Olympische Winterspelen van Milaan Cortina door een geschrapte trein. De Belgische ski-mountaineerer had de vlag mogen dragen in San Siro, maar Hanne Desmet zal die taak nu alleen moeten vervullen.
https://sporza.be/nl/2026(...)oener~1770399449525/
Hannequote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Een van de twee vlaggedragers haalt het niet door treinproblemen. Dus Hanne DeSmet draagt de vlag alleen.
Belgen kunnen echt niks.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |