Moest googlen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
GojiraHebben ze nog een Grammy voor gewonnen.
Ik zie alleen een tandpasta reclame.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:10 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ja maar ik zat niet echt op een ballet voorstelling te wachten
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:11 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik zie alleen een tandpasta reclame.
Lacuna Coil.quote:
Die coach van Heracles?quote:
Al besproken.quote:
No!quote:
Zal eerder denk alleen Damiano worden met zijn dertien in een dozijn popliedjes.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:14 schreef AgnesGru het volgende:
Hopelijk treed Måneskin ook op.
#ESFONTOUR
Via NOS is het 64 Kbps kwaliteit…quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:13 schreef Redefine het volgende:
Is het geluid van de muziek vrij matig afgesteld of ligt het aan mijn stream?
Bij Eurosport klonk het alsof er iemand doorheen klapte.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:13 schreef Redefine het volgende:
Is het geluid van de muziek vrij matig afgesteld of ligt het aan mijn stream?
Mept jullie terug richting ESFquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:14 schreef AgnesGru het volgende:
Hopelijk treed Måneskin ook op.
#ESFONTOUR
Dan moeten we jou missen bij de showsporten. Jammer.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
Geen HBO Max afgesloten trouwens, ik geloof het wel.
Oh tochquote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bij Eurosport klonk het alsof er iemand doorheen klapte.
Ik kijk Eurosport. Maar bedoel eigenlijk vooral of de geluidskwaliteit bij muzieknummers zoals eigenlijk elke ceremonie niet goed is. Was in Parijs ook al zo.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via NOS is het 64 Kbps kwaliteit…
Zus van Adam Curry?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |