abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220017138
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 16:36 schreef incel het volgende:

[..]
Doe je nu alsof je dom bent om mij uit de tent te lokken (klieren/trollen)?
Ik doe alsof jij dom bent. En racistisch.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 6 februari 2026 @ 16:40:44 #102
483584 incel
they/them
pi_220017142
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 16:40 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik doe alsof jij dom bent. En racistisch.
Ik merk het maar wie wint hier wat mee? Ik probeer racisme juist op te lossen en de mensheid naar het volgende stadium te tillen maar je werkt nog al tegen.
pi_220017150
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 16:40 schreef incel het volgende:

[..]
Ik merk het maar wie wint hier wat mee? Ik probeer racisme juist op te lossen en de mensheid naar het volgende stadium te tillen maar je werkt nog al tegen.
Nee dat doe je niet.

quote:

[..]
Kan je het eens proberen uit te leggen of beargumenteren? Ik steek namelijk een hoop tijd en moeite in mijn posts. Als jij dat nou ook doet, dan wint iedereen er misschien wat mee.
Nee. Vraag het chatGPT maar.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 16:43:20 #104
483584 incel
they/them
pi_220017156
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 16:41 schreef probeer het volgende:

[..]
Nee dat doe je niet.
[..]
Nee. Vraag het chatGPT maar.
Mijn manier om racisme op te lossen is dus de discussie te starten en mensen laten inzien dat racisme onzin is. En jouw manier om racisme te bestrijden is zeggen trump is slecht en een blanke mag nooit zoiets zeggen. En je denkt nog dat je in je gelijk staat ook.
pi_220017162
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 16:43 schreef incel het volgende:

[..]
Mijn manier om racisme op te lossen is dus de discussie te starten en mensen laten inzien dat racisme onzin is. En jouw manier om racisme te bestrijden is zeggen trump is slecht en een blanke mag nooit zoiets zeggen. En je denkt nog dat je in je gelijk staat ook.
OK, racist.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 16:46:48 #106
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220017177
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:15 schreef incel het volgende:
Als je vindt dat dit racistisch is ben je zelf racistisch.

Ik snap mensen nooit die zeggen van ja als je iemand aap noemt dan doel je op z'n huidskleur.

Als je dit denkt ben je zelf juist een racist.

Mensen voor aap uitmaken wordt gewoon bedoelt van aap als in context "primitieveling". En heeft niks met huidskleur te maken. Als je denkt heeft met huidskleur te maken ben je zelf juist een racist.

Net als dat je mensen "snotaap" noemt of het spreekwoord "ook al draagt een aap een gouden ring" dat heeft niks met ras of huidskleur te maken :')

Wat laat links zich weer ongelooflijk kennen. Als je iemand een brutale aap noemt ben je zeker ook een racist?
Op zich heb je nog een punt ook. Maar nu heeft aap wel een hele negatieve connotatie aangaande racisme.

Dat daar racism in the eye of the beholder ontstaat is niet gek.

Maar ironisch genoeg zou het plaatje in een wereld zonder racisme helemaal geen probleem zijn.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 6 februari 2026 @ 16:48:15 #107
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_220017189
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 16:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Op zich heb je nog een punt ook. Maar nu heeft aap wel een hele negatieve connotatie aangaande racisme.

Maar ironisch genoeg zou het plaatje in een wereld zonder racisme helemaal geen probleem zijn.
Tuurlijk niet. Iedereen vindt het prima om als ontwikkeld mens afgebeeld te worden als een dier uit de jungle.

Idioot.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 6 februari 2026 @ 16:49:43 #108
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220017201
Ik heb zelden iemand zichzelf zo belachelijk zien maken als @incel in dit topic doet :')

Graaf die kuil vooral nog wat dieper knul :9~
Huilen dan.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 16:49:45 #109
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220017202
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 16:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Tuurlijk niet. Iedereen vindt het prima om als ontwikkeld mens afgebeeld te worden als een dier uit de jungle.

Idioot.
Dat is het punt niet, het zou racistisch zijn.

Alleen mensen met een fragiel ego liggen wakker van de afbeelding op zich.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 6 februari 2026 @ 16:50:16 #110
483584 incel
they/them
pi_220017210
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 16:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Idioot.
Nee natuurlijk niet, maar laten we niet doen alsof iemand een aap noemen nou echt zo verschrikkelijk is. Zou ik zelf wel om kunnen lachen mocht iemand dat ooit bij mij doen. Als je er zo veel aanstoot aan neemt, dan is dat waarschijnlijk omdat je huidskleur ziet. Dus je bent zelf een racist.
pi_220017217
Is Steve al live om verslag te doen van de ‘riots’?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220017236
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 16:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Mjah, het racisme ontstaat heus pas wanneer het benoemd wordt. En niet wanneer mensen opzettelijk specifieke termen gaan gebruiken om een groep mensen omwille van hun huidskleur te beledigen. /s

Geloof je dit nou echt? Ben je oprecht zo ver heen?
  vrijdag 6 februari 2026 @ 16:53:14 #113
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220017243
Trump gaat wel de geschiedenis in als de meest besproken en tumultueuze president.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 16:54:44 #114
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220017258
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 16:26 schreef OllieA het volgende:

[..]
Nou, organiseer een demonstratie. De hooligans zijn er vast voor te porren om mee te lopen, apengeluiden te maken en met bananen te gooien.
Spandoek: "Tegen iets als racistisch uitleggen wanneer het gewoon een leuke grap is".
De grote apendemonstratie?
Ik zal er over denken

Bekijk deze YouTube-video
pi_220017275
Het trekt wel weer lekker veel views. Hoeveel mensen hadden anders dit filmpje over vermeende verkiezingsfraude gekeken. Wss nog geen 1% van wat er nu gekeken heeft.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 16:57:48 #116
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220017280
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 16:52 schreef probeer het volgende:

[..]
Mjah, het racisme ontstaat heus pas wanneer het benoemd wordt. En niet wanneer mensen opzettelijk specifieke termen gaan gebruiken om een groep mensen omwille van hun huidskleur te beledigen. /s

Geloof je dit nou echt? Ben je oprecht zo ver heen?
Aap heeft een hele negatieve connotatie vanuit het perspectief van racisme. In dat kader logisch dat er aanstoot van wordt genomen.

Maar het plaatje is op zichzelf niet racistisch.

Wel achterlijk van Trump verder.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 16:59:42 #117
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220017294
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:54 schreef the-eye het volgende:
@:incel
Met je eens hoor. Als Trump of Musk of elk willekeurig ander blank persoon als aap wordt afgebeeld zal niemand dat racistisch noemen maar op het moment dat het om iemand met een donkere huidskleur gaat denkt iedereen ineens racisme te zien. Terwijl dat alleen maar kan als je zelf de associatie van donkere mensen met apen in je hoofd hebt
Punt is, dat Obama echt niet zo lomp, dom of lelijk als een aap is.
Het kan gewoon echt maar één ding betekenen….
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220017309
quote:

Ik snap mensen nooit die zeggen van ja als je iemand aap noemt dan doel je op z'n huidskleur.

Mensen voor aap uitmaken wordt gewoon bedoelt van aap als in context "primitieveling". En heeft niks met huidskleur te maken. Als je denkt heeft met huidskleur te maken ben je zelf juist een racist.

Net als dat je mensen "snotaap" noemt of het spreekwoord "ook al draagt een aap een gouden ring" dat heeft niks met ras of huidskleur te maken :')

Wat laat links zich weer ongelooflijk kennen. Als je iemand een brutale aap noemt ben je zeker ook een racist?
Je verdient een gouden medaille in hersengymnastiek met dit pareltje :')
  vrijdag 6 februari 2026 @ 17:01:25 #119
483584 incel
they/them
pi_220017311
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 16:52 schreef probeer het volgende:

[..]
Ben je oprecht zo ver heen?
De grap is dus dat jij dat bent. Wij proberen racisme voorbij te zijn, en jij zit nog steeds de hele tijd racisme dit en dat! Jij bent dus de gene die ver heen is maar ziet dat zelf niet in.
pi_220017317
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:28 schreef incel het volgende:
Wat een hoop argumenten jongens. Ik maar wachten tot iemand zegt van: "Nou hier en hierom kan ik stellen dat het in feite wel racistisch is" maar enige uitleg ontbreekt compleet. Wel een hoop mensen die blijkbaar op hun teentjes getrapt zijn. Toch wel opmerkelijk hoe dat werkt.
Zelfs AI weet dat nog aan te tonen.

quote:
Calling a Black person a "monkey" is considered racist due to a long history of dehumanization used to justify oppression and violence. This comparison originated during European colonialism and was later reinforced by pseudoscientific theories to create a racial hierarchy.

The term remains deeply offensive because it invokes the following historical and social contexts:

Dehumanization: The comparison was used to suggest that Black people were "less evolved" and closer to animals than to humans. By stripping away their humanity, oppressors could more easily justify slavery, colonial violence, and systemic abuse.Scientific Racism: In the 18th and 19th centuries, scientists like Petrus Camper and early evolutionary thinkers (before modern genetics) incorrectly theorized that Africans were a "link" between apes and Europeans. These false "scientific" claims were used to promote white superiority.Justification of Abuse: Depicting Black people as "simian" or "apelike" helped normalize the idea that they did not deserve the same legal protections or moral considerations as white people.Stereotypes of Intellect: The term is often paired with insults regarding intelligence, portraying Black people as "brute" or incapable of complex reason.Modern Re-traumatization: Because of this history, the term is still used today in "monkey chanting" at sports events or as a slur (e.g., "porch monkey") to continue the cycle of racial degradation.

While some may use "monkey" as a term of endearment for children in other cultures, when applied to Black individuals, it carries the weight of centuries of institutionalized racism. High-profile incidents, such as H&M's 2018 hoodie controversy, highlight how even unintentional uses of the term can cause significant harm due to its painful historical roots.

Maar iets zegt me dat als je geconfronteerd wordt met echte publicaties je dan ook wel een excuus voor je racisme kunt verzinnen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 17:03:10 #121
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220017320
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Punt is, dat Obama echt niet zo lomp, dom of lelijk als een aap is.
Het kan gewoon echt maar één ding betekenen….
Het is een plaatje met de hoofden van de obamaatjes op het lichaam van een gorilla en een orang oetang (zo te beoordelen).

Wat het allemaal betekent ken je er vervolgens zelf aan toe. En Trump met zijn intentie.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 17:03:21 #122
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220017321
quote:

We missen hier echt een 'duim omlaag'-knop.
pi_220017322
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:01 schreef incel het volgende:

[..]
De grap is dus dat jij dat bent. Wij proberen racisme voorbij te zijn, en jij zit nog steeds de hele tijd racisme dit en dat! Jij bent dus de gene die ver heen is maar ziet dat zelf niet in.
Heb je er moeite mee dat ik je een racist noem?
  vrijdag 6 februari 2026 @ 17:04:06 #124
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220017323
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:03 schreef Eightyone het volgende:

[..]
We missen hier echt een 'duim omlaag'-knop.
Die is er wel geweest :P

Was geen succes :D
  vrijdag 6 februari 2026 @ 17:05:35 #125
483584 incel
they/them
pi_220017329
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Zelfs AI weet dat nog aan te tonen.
[..]
Maar iets zegt me dat als je geconfronteerd wordt met echte publicaties je dan ook wel een excuus voor je racisme kunt verzinnen.
AI is getraind met de data die linkse doorgeslagen idioten op social media posten. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:03 schreef probeer het volgende:

[..]
Heb je er moeite mee dat ik je een racist noem?
Ik heb moeite met onjuistheden en kan het niet laten deze te verbeteren. Wat jij persoonlijk van mij vindt kan me echt heel weinig schelen.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 17:06:12 #126
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220017331
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:01 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Je verdient een gouden medaille in hersengymnastiek met dit pareltje :')
Op de spelen voor mentaal uitgedaagden wellicht.
Huilen dan.
pi_220017347
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:05 schreef incel het volgende:

[..]
AI is getraind met de data die linkse doorgeslagen idioten op social media posten. :')
[..]
Ik heb moeite met onjuistheden en kan het niet laten deze te verbeteren. Wat jij persoonlijk van mij vindt kan me echt heel weinig schelen.
Vervelend zeg.

Racist.
pi_220017350
lijkt me een voorproefje of een waarschuwing van wat er de obama's nog te wachten kan staan
pi_220017396
Net als je denkt dat het echt niet meer gekker kan komt Trump hier mee, dit kan gewoon door niemand geaccepteerd worden.
pi_220017399
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:05 schreef incel het volgende:

[..]
[..]
Point made adhv je reactie waar je gemakshalve maar even een gedeelte van mijn post weghaalt. Probeer deze 'discussie' maandag eens op de werkvloer?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 17:15:56 #131
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220017407
Ik vraag mij af wat Trump allemaal kan uithalen zonder dat bepaalde fans kritisch gaan zijn.
pi_220017414
Wat een veegwerk _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220017418
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:12 schreef incel het volgende:

[..]
Je denkt echt dat het me boeit maar nogmaals: Jij bent de gene die het bij het verkeerde eind heeft. De echte slimme mensen op deze wereld, wetenschappers, raketgeleerden. Mensen die zich bezig houden met de echte issues op de wereld. Zorgen dat de planeet een type 1 civiliation wordt en we ergens anders gaan wonen en uitbreiden in het universum. Denk jij dat zij zich bezig houden onderling met: "Nee jij mag dit wel zeggen want je hebt deze huidskleur, en jij mag dit niet zeggen want je hebt die huidskleur". Denk je dat echt ja? En het grappige is, jij denkt dus dat je verheven bent want jij weet namelijk beter wat de echte problemen op deze wereld zijn. Jij weet wie de echte racisten zijn en wie niet :D Terwijl je zelf de grootste mongool bent en de oorzaak dat deze beschaving op het huidige niveau blijft hangen :') Want je denkt dat je correct bezig bent, maar je bent eigenlijk een hele domme sukkel. Maar goed. Dat is mijn mening he.
[..]
Dat is jouw volledige recht!
Wat haal je er nou allemaal bij man :').

Het gaat erom dat de POTUS zich (wederom) krankzinnig kinderachtig en in dit geval ja: racistisch gedraagt.

Dat jij het niet racistisch vindt mag je vinden natuurlijk. Als bijna iedereen het hier eens is dat het ontzettend racistisch is wat er in dit filmpje voorbij komt, waarom zoek je het dan ook niet maar enigszins bij jezelf?
Kun je nou écht niet begrijpen dat de vergelijking van een donker persoon met een aap niet bepaald zo heel erg fris is?
pi_220017424
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:15 schreef Momo het volgende:
Ik vraag mij af wat Trump allemaal kan uithalen zonder dat bepaalde fans kritisch gaan zijn.
Ik vraag me af hoe ie nóg lager kan zinken eerlijk gezegd.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 17:18:45 #135
483584 incel
they/them
pi_220017426
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Point made adhv je reactie waar je gemakshalve maar even een gedeelte van mijn post weghaalt. Probeer deze 'discussie' maandag eens op de werkvloer?
Ik heb veel moeite gestoken in mijn reacties, die dingen zijn zonder mededeling of beargumentatie verwijderd. Ik heb ook al geklaagd in feedback hierover.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 17:19:28 #136
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220017432
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:07 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
lijkt me een voorproefje of een waarschuwing van wat er de obama's nog te wachten kan staan
Nou, denk helemaal niks hoor. Volgens mij is hij stikjaloers op ze.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Forum Admin vrijdag 6 februari 2026 @ 17:19:34 #137
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220017433
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:18 schreef incel het volgende:

[..]
Ik heb veel moeite gestoken in mijn reacties, die dingen zijn zonder mededeling of beargumentatie verwijderd. Ik heb ook al geklaagd in feedback hierover.
Anderen geen Mongolen noemen helpt
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220017443
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:18 schreef incel het volgende:

[..]
Al je posts zijn gewoon racistisch van aard. Meer kunnen we er niet van maken.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 17:24:36 #139
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_220017466
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:54 schreef the-eye het volgende:
@:incel
Met je eens hoor. Als Trump of Musk of elk willekeurig ander blank persoon als aap wordt afgebeeld
Ja alleen doet hij dat dus niet. Hij heeft de halve wereld al eens beledigd, maar dit deed hij alleen maar bij twee personen met een donkere huidskleur.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_220017476
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:19 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nou, denk helemaal niks hoor. Volgens mij is hij stikjaloers op ze.
er spelen zeker nog onderhuidse spanningen tssn hen
  vrijdag 6 februari 2026 @ 17:28:19 #141
pi_220017485
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Op de spelen voor mentaal uitgedaagden wellicht.
Ook niet, op de special olympics hebben ze hogere standaarden.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_220017491
Dit gaat er alleen maar voor zorgen dat de pendel weer verschuift. De GOP gaat echt zwaar afgestraft worden de komende jaren en dat hebben ze echt volledig aan zichzelf te danken.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 17:34:02 #143
pi_220017513
quote:
Het went ook gewoon. Moet je je voorstellen dat een vorige president van de VS een complotfilmpje zou plaatsen over de verkiezingen omdat hij het 5 jaar later nog niet steeds kan hebben dat hij die verloor, en dan gevolgd door... dat :{ De verwachtingen zijn zo ongekend gedaald dat dit alleen nog een nieuwsartikel en wat plichtmatige ophef veroorzaakt.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 17:34:58 #144
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220017523
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:38 schreef incel het volgende:
Nog steeds 0 argumenten of onderbouwing waarom iets precies racisme zou zijn trouwens.
Leg het eens voor een een donkere/zwarte persoon. Ik stel voor: een man van pakweg 1.90 m.

Vergelijk hem (eventueel lachend) met een aap.

Dan kom je erachter of het racistisch is.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 17:38:44 #145
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220017557
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Het went ook gewoon. Moet je je voorstellen dat een vorige president van de VS een complotfilmpje zou plaatsen over de verkiezingen omdat hij het 5 jaar later nog niet steeds kan hebben dat hij die verloor, en dan gevolgd door... dat :{ De verwachtingen zijn zo ongekend gedaald dat dit alleen nog een nieuwsartikel en wat plichtmatige ophef veroorzaakt.
De tijd dat president zijn van de VS een eervolle taak was is wel voorbij. Jeetje wat een bagger al naar buiten toe en dan weten het meeste nog niet wat binnen de deuren gebeurd. Idiocracy is echt daar.
  Forum Admin vrijdag 6 februari 2026 @ 17:40:29 #146
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220017564
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:38 schreef Momo het volgende:

[..]
De tijd dat president zijn van de VS een eervolle taak was is wel voorbij. Jeetje wat een bagger al naar buiten toe en dan weten het meeste nog niet wat binnen de deuren gebeurd. Idiocracy is echt daar.
We moeten hier toch door heen. De maskers zijn inmiddels afgevallen en de mensen haken nu of helemaal af, of aan. Er zijn namelijk genoeg maga's die dit geweldig vinden.

i voted for this!
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220017571
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:38 schreef Momo het volgende:

[..]
politiek is gewoon een vuil spel, je hebt er die het goed kunnen verbergen en dan heb je trump
pi_220017574
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:29 schreef Nexum het volgende:
Dit gaat er alleen maar voor zorgen dat de pendel weer verschuift. De GOP gaat echt zwaar afgestraft worden de komende jaren en dat hebben ze echt volledig aan zichzelf te danken.
Alsof er voorlopig nog verkiezingen gaan komen
pi_220017575
quote:

De vrijmibo is vroeg begonnen? Vroeger namen we dan een biertje, maar uit jouw post begrijp ik dat paddo's en/of lsd ook op de bruine fruitschaal liggen?
pi_220017580
@incel lost hier wereldproblemen op _O_ Dit moet je op een podium gaan verkondigen op de Dam ofzo
pi_220017583
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:34 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Leg het eens voor een een donkere/zwarte persoon. Ik stel voor: een man van pakweg 1.90 m.

Ik ga er van uit dat je er op doelt dat hij dan in elkaar geslagen wordt.

Hoezo bewijst dat dat het racistisch is?
pi_220017601
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 13:18 schreef Starhopper het volgende:
Wat een kinderachtige totaal idioot is het toch ook :')
kinderachtig is een understatement, dit is gewoon racistisch.
pi_220017613
quote:

Jij vind bananen gooien naar donkere voetballers ook vast prima of niet?
pi_220017620
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:48 schreef Elizium het volgende:

[..]
Bananen geven snelle energie, maar ze begrijpen wereldvreemde incel gewoon verkeerd!
  vrijdag 6 februari 2026 @ 17:50:23 #155
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220017625
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:44 schreef Stoorzendert het volgende:
@:incel lost hier wereldproblemen op _O_ Dit moet je op een podium gaan verkondigen op de Dam ofzo
Dan hebben talkshows, Boulevard, enzovoort dagenlang vulling.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 17:53:08 #156
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220017655
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:45 schreef OmniRocket het volgende:
Hoezo bewijst dat dat het racistisch is?
Niet.
Immers: bewijs maar eens dat een groene appel daadwerkelijk groen is.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 17:57:12 #157
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220017691
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:48 schreef Elizium het volgende:

[..]
Meloenen krijg je het stadion niet in :D
  vrijdag 6 februari 2026 @ 17:57:53 #158
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220017695
apen zijn anders hele mooie dieren
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 6 februari 2026 @ 17:58:57 #159
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220017707
Echt een heel zielig mannetje is het.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 6 februari 2026 @ 17:59:05 #160
459912 FlippingCoin
pi_220017709
quote:

voor die linkse users zou aap nog een compliment zijn nota bene!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:00:12 #161
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220017715
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:28 schreef incel het volgende:
Wat een hoop argumenten jongens. Ik maar wachten tot iemand zegt van: "Nou hier en hierom kan ik stellen dat het in feite wel racistisch is" maar enige uitleg ontbreekt compleet. Wel een hoop mensen die blijkbaar op hun teentjes getrapt zijn. Toch wel opmerkelijk hoe dat werkt.
Haha deze kneus verdedigd alles wat Trump zegt en doet, en durft nu zelfs te stellen dat het plaatsen van een hoofd van een donker persoon op het lichaam van een aap 'niet racistisch' is :')

Man man man, schaam jezelf.

En weer deze kneus aub van het forum.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:01:21 #162
459912 FlippingCoin
pi_220017730
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:00 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Haha deze kneus verdedigd alles wat Trump zegt en doet, en durft nu zelfs te stellen dat het plaatsen van een hoofd van een donker persoon op het lichaam van een aap 'niet racistisch' is :')

Man man man, schaam jezelf.

En weer deze kneus aub van het forum.
er zijn ook witte apen hoor
pi_220017745
quote:
16s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:01 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
er zijn ook witte apen hoor
George Bush
  Moderator vrijdag 6 februari 2026 @ 18:06:16 #164
236264 crew  capricia
pi_220017759
Ik vraag me af of zijn geestelijke gesteldheid wel dusdanig is dat ie zich die beelden op het einde van de video gerealiseerd heeft. Of überhaupt gezien.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_220017767
Maar euh is racisme hier gewoon toegestaan op Fok @mods ?

Ik zie waarschuwingen als iemand trol genoemd wordt.
Maar ondersteunen van racistische opmerkingen en foto's kan wel?
Gewoon even een vraag
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:07:56 #166
459912 FlippingCoin
pi_220017773
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:03 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
George Bush
lol

mag dit wel iverigens? :@
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:08:21 #167
459912 FlippingCoin
pi_220017777
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:07 schreef Elizium het volgende:
Maar euh is racisme hier gewoon toegestaan op Fok @:mods ?

Ik zie waarschuwingen als iemand trol genoemd wordt.
Maar ondersteunen van racistische opmerkingen en foto's kan wel?
Gewoon even een vraag
dat hoort in fb!
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:10:12 #168
277627 Seven.
We are Borg.
pi_220017792
Best een slimme move van Trump. De komende week gaat het over de racistische president, in plaats van de kinderverkrachter.
Resistance is futile.
pi_220017794
De geschiedenis herhaalt zich. De vraag niet of, maar is wanneer iemand het klusje ‘definitief’ gaat klaren. Dit kan haast geen goede afloop hebben.
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:10:42 #170
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220017796
Niks meer te vinden onder https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/116021857490657707.

Drong opeens iets tot Trump en/of zijn omgeving door?
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:12:53 #171
459912 FlippingCoin
pi_220017819
quote:
86s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:10 schreef Seven. het volgende:
Best een slimme move van Trump. De komende week gaat het over de racistische president, in plaats van de kinderverkrachter.
dacht ik ook aan ja, het is ook zo gemakkelijk tegenwoordig
pi_220017830
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:57 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Meloenen krijg je het stadion niet in :D
Onderschat Ajacieden niet :P
pi_220017832
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:10 schreef Eightyone het volgende:
Niks meer te vinden onder https://truthsocial.com/@:realDonaldTrump/116021857490657707.

Heej, dat is apart!
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:13:56 #174
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220017833
quote:

[..]
Ik steek namelijk een hoop tijd en moeite in mijn posts.
_O-

Je moet idd wel de tijd nemen om iets te verzinnen om dit soort gedrag goed te praten
pi_220017836
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:53 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Niet.
Immers: bewijs maar eens dat een groene appel daadwerkelijk groen is.
Dan heb je er dus niks aan.

Als je het tegen de verkeerde persoon zegt ongeacht huidskleur heb je altijd kans dat je in elkaar geslagen wordt.

Ik hoop dat onder de streep iedereen vindt dat het beledigen van mensen niet hoort.

En of het nu wel of niet racistisch is, zo iemand wil je niet als leider van je land hebben.
pi_220017848
Waar kan ik het vinden?
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:16:46 #177
459912 FlippingCoin
pi_220017852
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:34 schreef Kopiko het volgende:

[..]

alle donkere mensen zijn gewelddadige beesten? :?

geweld is nu wel prima? :?
pi_220017860
quote:
16s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:16 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
alle donkere mensen zijn gewelddadige beesten? :?

geweld is nu wel prima? :?
bizarre logica idd
pi_220017864
quote:
Niks meer te vinden onder https://truthsocial.com/@:realDonaldTrump/116021857490657707.

Post is nu weg inderdaad. Stilletjes verwijderd, uiteraard zonder excuses.

Wel weer koren op de molen van de "hij heeft dat niet gepost, is fake" brigade. :')
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
pi_220017870
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:18 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Post is nu weg inderdaad. Stilletjes verwijderd, uiteraard zonder excuses.
Tjongejonge.. Melania is misschien boos geworden :D
  vrijdag 6 februari 2026 @ 18:24:31 #181
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220017924
Als het niet racistisch is, waarom is de video dan verwijderd?

Ik hoop dat user incel ons kan helpen hiermee :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_220017933
Schijnt al excuus te zijn op truthsocial

Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220017973
Ik ben tegen racisme
Groot fan van User Wotte
pi_220017982
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:25 schreef epicbeardman het volgende:
Schijnt al excuus te zijn op truthsocial

[ afbeelding ]
Dat schrijfseltje is van een te hoog niveau, dat kan nooit Trump zijn.
pi_220017998
De beelden zouden per ongeluk door een medewerker zijn geplaatst.

https://www.ad.nl/buitenl(...)-de-schuld~a2572302/

Tuurlijk joh
  Moderator vrijdag 6 februari 2026 @ 18:35:35 #186
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220018025
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:16 schreef Tjacka het volgende:
Waar kan ik het vinden?
Je kon het vinden op Truth Social. Nu is die vid loesoe
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220018026
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Als het niet racistisch is, waarom is de video dan verwijderd?

Ik hoop dat user incel ons kan helpen hiermee :)
Ik neem aan dat jij bewijs hebt dat ze het verwijderd hebben omdat het racistisch is?

Ik denk dat ze het eerder verwijderd hebben vanwege de ophef dan dat ze het zelf racistisch vonden.
pi_220018034
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:32 schreef Firuze60 het volgende:
De beelden zouden per ongeluk door een medewerker zijn geplaatst.

https://www.ad.nl/buitenl(...)-de-schuld~a2572302/

Tuurlijk joh
Waarom maak je zulke beelden uberhaupt?

Afschuwelijke beledigingscultuur in de Amerikaanse politiek
pi_220018056
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:36 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Waarom maak je zulke beelden uberhaupt?

Afschuwelijke beledigingscultuur in de Amerikaanse politiek
Heeft die kleuter dan geen socialmedia adviseur of spindoctor die de boel controleert voordat het de deur uit gaat? :')
Vakman pur sang
pi_220018101
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Je kon het vinden op Truth Social. Nu is die vid loesoe
:'(
Groot fan van User Wotte
pi_220018115
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Heeft die kleuter dan geen socialmedia adviseur of spindoctor die de boel controleert voordat het de deur uit gaat? :')
Dat is Trump zelf natuurlijk.
pi_220018123
Trump heeft vaak genoeg uitspraken gedaan waarin hij door de mand valt. Zo was er in 2019 al gedoe toen hij zwarte mensen zei dat ze beter terug konden gaan naar hun eigen land terwijl ze gewoon geboren Amerikanen waren. Als je hier je ogen voor sluit ben je niet goed bij je hoofd of ben je zelf net zo'n sneue maar vooral slechte mafketel als Trump.
}:|
Oh ja, en dit had hij niet gezegd als het mensen waren met zijn huidskleur. Nou ja, zonder oranje dan.
pi_220018138
quote:
Alles, zolang hij maar wat libs owned en mensen met een ander kleurtje aanpakt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220018146
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:46 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Dat is Trump zelf natuurlijk.
Ik zou als staf zijn computers hacken zodat de post niet verstuurt wordt en ergens blijft hangen en aangepast kan worden.
Net ze met Biden deden, alhoewel die kon niet meer zelf typen.
Vakman pur sang
pi_220018155
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik zou als staf zijn computers hacken zodat de post niet verstuurt wordt en ergens blijft hangen en aangepast kan worden.
Net ze met Biden deden, alhoewel die kon niet meer zelf typen.
Ik vrees dat zijn kontlikkende staf er minstens zelf ook zo over denkt.
pi_220018158
quote:

Trump zag gewoon de eerste 10 seconden van het filmpje, dacht 'he fraude repost' en kwam er pas later achter dat de maker van het filmpje op het einde nog een garpig mopje erin had gestopt.

Dat maakt hem overigens niet uit, maar toen hebben wat mensen uit zijn team toch maar de post verwijderd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220018171
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Trump zag gewoon de eerste 10 seconden van het filmpje, dacht 'he fraude repost' en kwam er pas later achter dat de maker van het filmpje op het einde nog een garpig mopje erin had gestopt.

Dat maakt hem overigens niet uit, maar toen hebben wat mensen uit zijn team toch maar de post verwijderd.
Ik denk eerder dat enkel 't mopje de reden is dat hij het gepost heeft.
pi_220018182
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 18:30 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Dat schrijfseltje is van een te hoog niveau, dat kan nooit Trump zijn.
Nee, dat is EpicBeardman die het topic probeert te kapen met zijn claim dat Michelle Obama een kerel is.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220018189
Dit is een ramp voor de FIFA Peace Prize.
anonieme razernist
pi_220018192
https://www.nu.nl/verkiez(...)aflid-de-schuld.html

En nu maar wachten tot halfjes als @incel nu gaan verdedigen dat het toch wel racisme was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')