quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:15 schreef incel het volgende:
<Knip>
Mensen voor aap uitmaken wordt gewoon bedoelt van aap als in context "primitieveling". En heeft niks met huidskleur te maken. Als je denkt heeft met huidskleur te maken ben je zelf juist een racist.
Net als dat je mensen "snotaap" noemt of het spreekwoord "ook al draagt een aap een gouden ring" dat heeft niks met ras of huidskleur te maken
Wat laat links zich weer ongelooflijk kennen. Als je iemand een brutale aap noemt ben je zeker ook een racist?
Je vond dit zelf wel overtuigend klinken?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:15 schreef incel het volgende:
<Knip>
Mensen voor aap uitmaken wordt gewoon bedoelt van aap als in context "primitieveling". En heeft niks met huidskleur te maken. Als je denkt heeft met huidskleur te maken ben je zelf juist een racist.
Net als dat je mensen "snotaap" noemt of het spreekwoord "ook al draagt een aap een gouden ring" dat heeft niks met ras of huidskleur te maken
Wat laat links zich weer ongelooflijk kennen. Als je iemand een brutale aap noemt ben je zeker ook een racist?
Het is wel zo. Als ik mensen aap noem dan bedoel ik meer dan ze zich gedragen als een ongeleid projectiel.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je vond dit zelf wel overtuigend klinken?
Gast!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:15 schreef incel het volgende:
<Knip>
2026 is nog jong maar dit is hem dames en heren. De meest fucking achterlijke post van 2026.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:15 schreef incel het volgende:
<Knip>
Blijf nou eens van die verdovende middelen af Thierry!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:15 schreef incel het volgende:
<Knip>
Ach, dieptepunt dit. Als je denkt dat je alle Trump bullshit goedpraterij hebt gehad komt dit onder je ogen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:15 schreef incel het volgende:
<Knip>
Misschien is ie homeopathisch verdund.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:26 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Blijf nou eens van die verdovende middelen af Thierry!!!!!!!!![]()
Sjerrie Bidet.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Misschien is ie homeopathisch verdund.
Even voor de duidelijkheid: Gevoelige onderwerpen aankaarten en (maatschappelijke) discussies aanzwengelen is NIET hetzelfde als trollen. Dit is een discussieplatform en mensen hebben graag interessante leerzame discussies.quote:
lijkt hier wel een jungle somsquote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:28 schreef incel het volgende:
Wat een hoop argumenten jongens. Ik maar wachten tot iemand zegt van: "Nou hier en hierom kan ik stellen dat het in feite wel racistisch is" maar enige uitleg ontbreekt compleet. Wel een hoop mensen die blijkbaar op hun teentjes getrapt zijn. Toch wel opmerkelijk hoe dat werkt.
Haha ja ik spreek mijn collega ook altijd aan met katoenplukker. Gewoon een joke je weet toch.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:31 schreef incel het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: Gevoelige onderwerpen aankaarten en (maatschappelijke) discussies aanzwengelen is NIET hetzelfde als trollen.
Types met te weinig hersencellen om gezond verstand te hebben kun je beter gewoon dom laten lullen. Je kan er niks mee, en ze leren niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:28 schreef incel het volgende:
Wat een hoop argumenten jongens. Ik maar wachten tot iemand zegt van: "Nou hier en hierom kan ik stellen dat het in feite wel racistisch is" maar enige uitleg ontbreekt compleet. Wel een hoop mensen die blijkbaar op hun teentjes getrapt zijn. Toch wel opmerkelijk hoe dat werkt.
Ik ben wel eens aangesproken door buitenlandse vrienden met dingen als kaas, windmolens, tulpen en wiet.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Haha ja ik spreek mijn collega ook altijd aan met katoenplukker. Gewoon een joke je weet toch.
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:33 schreef incel het volgende:
[..]
Ik ben wel eens aangesproken door buitenlandse vrienden met dingen als kaas, windmolens, tulpen en wiet.
En huilen wat ik hierover doe joh!
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:33 schreef incel het volgende:
[..]
Ik ben wel eens aangesproken door buitenlandse vrienden met dingen als kaas, windmolens, tulpen en wiet.
En huilen wat ik hierover doe joh!
Kijk ik ben zeg maar al verder dan jij. Jij zit constant te denken van: Trump noemt mensen een aap, want dat mag niet, want er is een verschil in huidskleur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |