Op de spelen voor mentaal uitgedaagden wellicht.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:01 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je verdient een gouden medaille in hersengymnastiek met dit pareltje
Vervelend zeg.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:05 schreef incel het volgende:
[..]
AI is getraind met de data die linkse doorgeslagen idioten op social media posten.
[..]
Ik heb moeite met onjuistheden en kan het niet laten deze te verbeteren. Wat jij persoonlijk van mij vindt kan me echt heel weinig schelen.
Point made adhv je reactie waar je gemakshalve maar even een gedeelte van mijn post weghaalt. Probeer deze 'discussie' maandag eens op de werkvloer?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:05 schreef incel het volgende:
[..]
AI is getraind met de data die linkse doorgeslagen idioten op social media posten.
[..]
Ik heb moeite met onjuistheden en kan het niet laten deze te verbeteren. Wat jij persoonlijk van mij vindt kan me echt heel weinig schelen.
Wat haal je er nou allemaal bij manquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:12 schreef incel het volgende:
[..]
Je denkt echt dat het me boeit maar nogmaals: Jij bent de gene die het bij het verkeerde eind heeft. De echte slimme mensen op deze wereld, wetenschappers, raketgeleerden. Mensen die zich bezig houden met de echte issues op de wereld. Zorgen dat de planeet een type 1 civiliation wordt en we ergens anders gaan wonen en uitbreiden in het universum. Denk jij dat zij zich bezig houden onderling met: "Nee jij mag dit wel zeggen want je hebt deze huidskleur, en jij mag dit niet zeggen want je hebt die huidskleur". Denk je dat echt ja? En het grappige is, jij denkt dus dat je verheven bent want jij weet namelijk beter wat de echte problemen op deze wereld zijn. Jij weet wie de echte racisten zijn en wie nietTerwijl je zelf de grootste mongool bent en de oorzaak dat deze beschaving op het huidige niveau blijft hangen
Want je denkt dat je correct bezig bent, maar je bent eigenlijk een hele domme sukkel. Maar goed. Dat is mijn mening he.
[..]
Dat is jouw volledige recht!
Ik vraag me af hoe ie nóg lager kan zinken eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:15 schreef Momo het volgende:
Ik vraag mij af wat Trump allemaal kan uithalen zonder dat bepaalde fans kritisch gaan zijn.
Ik heb veel moeite gestoken in mijn reacties, die dingen zijn zonder mededeling of beargumentatie verwijderd. Ik heb ook al geklaagd in feedback hierover.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Point made adhv je reactie waar je gemakshalve maar even een gedeelte van mijn post weghaalt. Probeer deze 'discussie' maandag eens op de werkvloer?
Nou, denk helemaal niks hoor. Volgens mij is hij stikjaloers op ze.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:07 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
lijkt me een voorproefje of een waarschuwing van wat er de obama's nog te wachten kan staan
Anderen geen Mongolen noemen helptquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:18 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb veel moeite gestoken in mijn reacties, die dingen zijn zonder mededeling of beargumentatie verwijderd. Ik heb ook al geklaagd in feedback hierover.
Al je posts zijn gewoon racistisch van aard. Meer kunnen we er niet van maken.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:18 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb veel moeite gestoken in mijn reacties, die dingen zijn zonder mededeling of beargumentatie verwijderd. Ik heb ook al geklaagd in feedback hierover.
Ja alleen doet hij dat dus niet. Hij heeft de halve wereld al eens beledigd, maar dit deed hij alleen maar bij twee personen met een donkere huidskleur.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:54 schreef the-eye het volgende:
@:incel
Met je eens hoor. Als Trump of Musk of elk willekeurig ander blank persoon als aap wordt afgebeeld
er spelen zeker nog onderhuidse spanningen tssn henquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, denk helemaal niks hoor. Volgens mij is hij stikjaloers op ze.
Ook niet, op de special olympics hebben ze hogere standaarden.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op de spelen voor mentaal uitgedaagden wellicht.
Het went ook gewoon. Moet je je voorstellen dat een vorige president van de VS een complotfilmpje zou plaatsen over de verkiezingen omdat hij het 5 jaar later nog niet steeds kan hebben dat hij die verloor, en dan gevolgd door... datquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:15 schreef Momo het volgende:
Ik vraag mij af wat Trump allemaal kan uithalen zonder dat bepaalde fans kritisch gaan zijn.
Leg het eens voor een een donkere/zwarte persoon. Ik stel voor: een man van pakweg 1.90 m.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:38 schreef incel het volgende:
Nog steeds 0 argumenten of onderbouwing waarom iets precies racisme zou zijn trouwens.
De tijd dat president zijn van de VS een eervolle taak was is wel voorbij. Jeetje wat een bagger al naar buiten toe en dan weten het meeste nog niet wat binnen de deuren gebeurd. Idiocracy is echt daar.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het went ook gewoon. Moet je je voorstellen dat een vorige president van de VS een complotfilmpje zou plaatsen over de verkiezingen omdat hij het 5 jaar later nog niet steeds kan hebben dat hij die verloor, en dan gevolgd door... datDe verwachtingen zijn zo ongekend gedaald dat dit alleen nog een nieuwsartikel en wat plichtmatige ophef veroorzaakt.
We moeten hier toch door heen. De maskers zijn inmiddels afgevallen en de mensen haken nu of helemaal af, of aan. Er zijn namelijk genoeg maga's die dit geweldig vinden.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:38 schreef Momo het volgende:
[..]
De tijd dat president zijn van de VS een eervolle taak was is wel voorbij. Jeetje wat een bagger al naar buiten toe en dan weten het meeste nog niet wat binnen de deuren gebeurd. Idiocracy is echt daar.
politiek is gewoon een vuil spel, je hebt er die het goed kunnen verbergen en dan heb je trumpquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:38 schreef Momo het volgende:
[..]
De tijd dat president zijn van de VS een eervolle taak was is wel voorbij. Jeetje wat een bagger al naar buiten toe en dan weten het meeste nog niet wat binnen de deuren gebeurd. Idiocracy is echt daar.
Alsof er voorlopig nog verkiezingen gaan komenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:29 schreef Nexum het volgende:
Dit gaat er alleen maar voor zorgen dat de pendel weer verschuift. De GOP gaat echt zwaar afgestraft worden de komende jaren en dat hebben ze echt volledig aan zichzelf te danken.
De vrijmibo is vroeg begonnen? Vroeger namen we dan een biertje, maar uit jouw post begrijp ik dat paddo's en/of lsd ook op de bruine fruitschaal liggen?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:15 schreef incel het volgende:
Als je vindt dat dit racistisch is ben je zelf racistisch.
Ik snap mensen nooit die zeggen van ja als je iemand aap noemt dan doel je op z'n huidskleur.
Als je dit denkt ben je zelf juist een racist.
Mensen voor aap uitmaken wordt gewoon bedoelt van aap als in context "primitieveling". En heeft niks met huidskleur te maken. Als je denkt heeft met huidskleur te maken ben je zelf juist een racist.
Net als dat je mensen "snotaap" noemt of het spreekwoord "ook al draagt een aap een gouden ring" dat heeft niks met ras of huidskleur te maken
Wat laat links zich weer ongelooflijk kennen. Als je iemand een brutale aap noemt ben je zeker ook een racist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |