Ik doe alsof jij dom bent. En racistisch.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:36 schreef incel het volgende:
[..]
Doe je nu alsof je dom bent om mij uit de tent te lokken (klieren/trollen)?
Ik merk het maar wie wint hier wat mee? Ik probeer racisme juist op te lossen en de mensheid naar het volgende stadium te tillen maar je werkt nog al tegen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:40 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik doe alsof jij dom bent. En racistisch.
Nee dat doe je niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:40 schreef incel het volgende:
[..]
Ik merk het maar wie wint hier wat mee? Ik probeer racisme juist op te lossen en de mensheid naar het volgende stadium te tillen maar je werkt nog al tegen.
Nee. Vraag het chatGPT maar.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:40 schreef incel het volgende:
[..]
Kan je het eens proberen uit te leggen of beargumenteren? Ik steek namelijk een hoop tijd en moeite in mijn posts. Als jij dat nou ook doet, dan wint iedereen er misschien wat mee.
Mijn manier om racisme op te lossen is dus de discussie te starten en mensen laten inzien dat racisme onzin is. En jouw manier om racisme te bestrijden is zeggen trump is slecht en een blanke mag nooit zoiets zeggen. En je denkt nog dat je in je gelijk staat ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet.
[..]
Nee. Vraag het chatGPT maar.
OK, racist.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:43 schreef incel het volgende:
[..]
Mijn manier om racisme op te lossen is dus de discussie te starten en mensen laten inzien dat racisme onzin is. En jouw manier om racisme te bestrijden is zeggen trump is slecht en een blanke mag nooit zoiets zeggen. En je denkt nog dat je in je gelijk staat ook.
Op zich heb je nog een punt ook. Maar nu heeft aap wel een hele negatieve connotatie aangaande racisme.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:15 schreef incel het volgende:
Als je vindt dat dit racistisch is ben je zelf racistisch.
Ik snap mensen nooit die zeggen van ja als je iemand aap noemt dan doel je op z'n huidskleur.
Als je dit denkt ben je zelf juist een racist.
Mensen voor aap uitmaken wordt gewoon bedoelt van aap als in context "primitieveling". En heeft niks met huidskleur te maken. Als je denkt heeft met huidskleur te maken ben je zelf juist een racist.
Net als dat je mensen "snotaap" noemt of het spreekwoord "ook al draagt een aap een gouden ring" dat heeft niks met ras of huidskleur te maken
Wat laat links zich weer ongelooflijk kennen. Als je iemand een brutale aap noemt ben je zeker ook een racist?
Tuurlijk niet. Iedereen vindt het prima om als ontwikkeld mens afgebeeld te worden als een dier uit de jungle.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Op zich heb je nog een punt ook. Maar nu heeft aap wel een hele negatieve connotatie aangaande racisme.
Dat daar racism in the eye of the beholder ontstaat is niet gek.
Maar ironisch genoeg zou het plaatje in een wereld zonder racisme helemaal geen probleem zijn.
Dat is het punt niet, het zou racistisch zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Iedereen vindt het prima om als ontwikkeld mens afgebeeld te worden als een dier uit de jungle.
Idioot.
Nee natuurlijk niet, maar laten we niet doen alsof iemand een aap noemen nou echt zo verschrikkelijk is. Zou ik zelf wel om kunnen lachen mocht iemand dat ooit bij mij doen. Als je er zo veel aanstoot aan neemt, dan is dat waarschijnlijk omdat je huidskleur ziet. Dus je bent zelf een racist.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Iedereen vindt het prima om als ontwikkeld mens afgebeeld te worden als een dier uit de jungle.
Idioot.
Mjah, het racisme ontstaat heus pas wanneer het benoemd wordt. En niet wanneer mensen opzettelijk specifieke termen gaan gebruiken om een groep mensen omwille van hun huidskleur te beledigen. /squote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Op zich heb je nog een punt ook. Maar nu heeft aap wel een hele negatieve connotatie aangaande racisme.
Dat daar racism in the eye of the beholder ontstaat is niet gek.
Maar ironisch genoeg zou het plaatje in een wereld zonder racisme helemaal geen probleem zijn.
De grote apendemonstratie?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:26 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nou, organiseer een demonstratie. De hooligans zijn er vast voor te porren om mee te lopen, apengeluiden te maken en met bananen te gooien.
Spandoek: "Tegen iets als racistisch uitleggen wanneer het gewoon een leuke grap is".
Aap heeft een hele negatieve connotatie vanuit het perspectief van racisme. In dat kader logisch dat er aanstoot van wordt genomen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:52 schreef probeer het volgende:
[..]
Mjah, het racisme ontstaat heus pas wanneer het benoemd wordt. En niet wanneer mensen opzettelijk specifieke termen gaan gebruiken om een groep mensen omwille van hun huidskleur te beledigen. /s
Geloof je dit nou echt? Ben je oprecht zo ver heen?
Punt is, dat Obama echt niet zo lomp, dom of lelijk als een aap is.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:54 schreef the-eye het volgende:
@:incel
Met je eens hoor. Als Trump of Musk of elk willekeurig ander blank persoon als aap wordt afgebeeld zal niemand dat racistisch noemen maar op het moment dat het om iemand met een donkere huidskleur gaat denkt iedereen ineens racisme te zien. Terwijl dat alleen maar kan als je zelf de associatie van donkere mensen met apen in je hoofd hebt
Je verdient een gouden medaille in hersengymnastiek met dit pareltjequote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:15 schreef incel het volgende:
Ik snap mensen nooit die zeggen van ja als je iemand aap noemt dan doel je op z'n huidskleur.
Mensen voor aap uitmaken wordt gewoon bedoelt van aap als in context "primitieveling". En heeft niks met huidskleur te maken. Als je denkt heeft met huidskleur te maken ben je zelf juist een racist.
Net als dat je mensen "snotaap" noemt of het spreekwoord "ook al draagt een aap een gouden ring" dat heeft niks met ras of huidskleur te maken
Wat laat links zich weer ongelooflijk kennen. Als je iemand een brutale aap noemt ben je zeker ook een racist?
De grap is dus dat jij dat bent. Wij proberen racisme voorbij te zijn, en jij zit nog steeds de hele tijd racisme dit en dat! Jij bent dus de gene die ver heen is maar ziet dat zelf niet in.quote:
Zelfs AI weet dat nog aan te tonen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:28 schreef incel het volgende:
Wat een hoop argumenten jongens. Ik maar wachten tot iemand zegt van: "Nou hier en hierom kan ik stellen dat het in feite wel racistisch is" maar enige uitleg ontbreekt compleet. Wel een hoop mensen die blijkbaar op hun teentjes getrapt zijn. Toch wel opmerkelijk hoe dat werkt.
Maar iets zegt me dat als je geconfronteerd wordt met echte publicaties je dan ook wel een excuus voor je racisme kunt verzinnen.quote:Calling a Black person a "monkey" is considered racist due to a long history of dehumanization used to justify oppression and violence. This comparison originated during European colonialism and was later reinforced by pseudoscientific theories to create a racial hierarchy.
The term remains deeply offensive because it invokes the following historical and social contexts:
Dehumanization: The comparison was used to suggest that Black people were "less evolved" and closer to animals than to humans. By stripping away their humanity, oppressors could more easily justify slavery, colonial violence, and systemic abuse.Scientific Racism: In the 18th and 19th centuries, scientists like Petrus Camper and early evolutionary thinkers (before modern genetics) incorrectly theorized that Africans were a "link" between apes and Europeans. These false "scientific" claims were used to promote white superiority.Justification of Abuse: Depicting Black people as "simian" or "apelike" helped normalize the idea that they did not deserve the same legal protections or moral considerations as white people.Stereotypes of Intellect: The term is often paired with insults regarding intelligence, portraying Black people as "brute" or incapable of complex reason.Modern Re-traumatization: Because of this history, the term is still used today in "monkey chanting" at sports events or as a slur (e.g., "porch monkey") to continue the cycle of racial degradation.
While some may use "monkey" as a term of endearment for children in other cultures, when applied to Black individuals, it carries the weight of centuries of institutionalized racism. High-profile incidents, such as H&M's 2018 hoodie controversy, highlight how even unintentional uses of the term can cause significant harm due to its painful historical roots.
Het is een plaatje met de hoofden van de obamaatjes op het lichaam van een gorilla en een orang oetang (zo te beoordelen).quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Punt is, dat Obama echt niet zo lomp, dom of lelijk als een aap is.
Het kan gewoon echt maar één ding betekenen….
We missen hier echt een 'duim omlaag'-knop.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:15 schreef incel het volgende:
Heb je er moeite mee dat ik je een racist noem?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:01 schreef incel het volgende:
[..]
De grap is dus dat jij dat bent. Wij proberen racisme voorbij te zijn, en jij zit nog steeds de hele tijd racisme dit en dat! Jij bent dus de gene die ver heen is maar ziet dat zelf niet in.
Die is er wel geweestquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
We missen hier echt een 'duim omlaag'-knop.
AI is getraind met de data die linkse doorgeslagen idioten op social media posten.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfs AI weet dat nog aan te tonen.
[..]
Maar iets zegt me dat als je geconfronteerd wordt met echte publicaties je dan ook wel een excuus voor je racisme kunt verzinnen.
Ik heb moeite met onjuistheden en kan het niet laten deze te verbeteren. Wat jij persoonlijk van mij vindt kan me echt heel weinig schelen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Heb je er moeite mee dat ik je een racist noem?
Op de spelen voor mentaal uitgedaagden wellicht.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:01 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je verdient een gouden medaille in hersengymnastiek met dit pareltje
Vervelend zeg.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:05 schreef incel het volgende:
[..]
AI is getraind met de data die linkse doorgeslagen idioten op social media posten.
[..]
Ik heb moeite met onjuistheden en kan het niet laten deze te verbeteren. Wat jij persoonlijk van mij vindt kan me echt heel weinig schelen.
Point made adhv je reactie waar je gemakshalve maar even een gedeelte van mijn post weghaalt. Probeer deze 'discussie' maandag eens op de werkvloer?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:05 schreef incel het volgende:
[..]
AI is getraind met de data die linkse doorgeslagen idioten op social media posten.
[..]
Ik heb moeite met onjuistheden en kan het niet laten deze te verbeteren. Wat jij persoonlijk van mij vindt kan me echt heel weinig schelen.
Wat haal je er nou allemaal bij manquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:12 schreef incel het volgende:
[..]
Je denkt echt dat het me boeit maar nogmaals: Jij bent de gene die het bij het verkeerde eind heeft. De echte slimme mensen op deze wereld, wetenschappers, raketgeleerden. Mensen die zich bezig houden met de echte issues op de wereld. Zorgen dat de planeet een type 1 civiliation wordt en we ergens anders gaan wonen en uitbreiden in het universum. Denk jij dat zij zich bezig houden onderling met: "Nee jij mag dit wel zeggen want je hebt deze huidskleur, en jij mag dit niet zeggen want je hebt die huidskleur". Denk je dat echt ja? En het grappige is, jij denkt dus dat je verheven bent want jij weet namelijk beter wat de echte problemen op deze wereld zijn. Jij weet wie de echte racisten zijn en wie nietTerwijl je zelf de grootste mongool bent en de oorzaak dat deze beschaving op het huidige niveau blijft hangen
Want je denkt dat je correct bezig bent, maar je bent eigenlijk een hele domme sukkel. Maar goed. Dat is mijn mening he.
[..]
Dat is jouw volledige recht!
Ik vraag me af hoe ie nóg lager kan zinken eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:15 schreef Momo het volgende:
Ik vraag mij af wat Trump allemaal kan uithalen zonder dat bepaalde fans kritisch gaan zijn.
Ik heb veel moeite gestoken in mijn reacties, die dingen zijn zonder mededeling of beargumentatie verwijderd. Ik heb ook al geklaagd in feedback hierover.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Point made adhv je reactie waar je gemakshalve maar even een gedeelte van mijn post weghaalt. Probeer deze 'discussie' maandag eens op de werkvloer?
Nou, denk helemaal niks hoor. Volgens mij is hij stikjaloers op ze.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:07 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
lijkt me een voorproefje of een waarschuwing van wat er de obama's nog te wachten kan staan
Anderen geen Mongolen noemen helptquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:18 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb veel moeite gestoken in mijn reacties, die dingen zijn zonder mededeling of beargumentatie verwijderd. Ik heb ook al geklaagd in feedback hierover.
Al je posts zijn gewoon racistisch van aard. Meer kunnen we er niet van maken.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:18 schreef incel het volgende:
[..]
Ik heb veel moeite gestoken in mijn reacties, die dingen zijn zonder mededeling of beargumentatie verwijderd. Ik heb ook al geklaagd in feedback hierover.
Ja alleen doet hij dat dus niet. Hij heeft de halve wereld al eens beledigd, maar dit deed hij alleen maar bij twee personen met een donkere huidskleur.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:54 schreef the-eye het volgende:
@:incel
Met je eens hoor. Als Trump of Musk of elk willekeurig ander blank persoon als aap wordt afgebeeld
er spelen zeker nog onderhuidse spanningen tssn henquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, denk helemaal niks hoor. Volgens mij is hij stikjaloers op ze.
Ook niet, op de special olympics hebben ze hogere standaarden.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op de spelen voor mentaal uitgedaagden wellicht.
Het went ook gewoon. Moet je je voorstellen dat een vorige president van de VS een complotfilmpje zou plaatsen over de verkiezingen omdat hij het 5 jaar later nog niet steeds kan hebben dat hij die verloor, en dan gevolgd door... datquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:15 schreef Momo het volgende:
Ik vraag mij af wat Trump allemaal kan uithalen zonder dat bepaalde fans kritisch gaan zijn.
Leg het eens voor een een donkere/zwarte persoon. Ik stel voor: een man van pakweg 1.90 m.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:38 schreef incel het volgende:
Nog steeds 0 argumenten of onderbouwing waarom iets precies racisme zou zijn trouwens.
De tijd dat president zijn van de VS een eervolle taak was is wel voorbij. Jeetje wat een bagger al naar buiten toe en dan weten het meeste nog niet wat binnen de deuren gebeurd. Idiocracy is echt daar.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het went ook gewoon. Moet je je voorstellen dat een vorige president van de VS een complotfilmpje zou plaatsen over de verkiezingen omdat hij het 5 jaar later nog niet steeds kan hebben dat hij die verloor, en dan gevolgd door... datDe verwachtingen zijn zo ongekend gedaald dat dit alleen nog een nieuwsartikel en wat plichtmatige ophef veroorzaakt.
We moeten hier toch door heen. De maskers zijn inmiddels afgevallen en de mensen haken nu of helemaal af, of aan. Er zijn namelijk genoeg maga's die dit geweldig vinden.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:38 schreef Momo het volgende:
[..]
De tijd dat president zijn van de VS een eervolle taak was is wel voorbij. Jeetje wat een bagger al naar buiten toe en dan weten het meeste nog niet wat binnen de deuren gebeurd. Idiocracy is echt daar.
politiek is gewoon een vuil spel, je hebt er die het goed kunnen verbergen en dan heb je trumpquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:38 schreef Momo het volgende:
[..]
De tijd dat president zijn van de VS een eervolle taak was is wel voorbij. Jeetje wat een bagger al naar buiten toe en dan weten het meeste nog niet wat binnen de deuren gebeurd. Idiocracy is echt daar.
Alsof er voorlopig nog verkiezingen gaan komenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 17:29 schreef Nexum het volgende:
Dit gaat er alleen maar voor zorgen dat de pendel weer verschuift. De GOP gaat echt zwaar afgestraft worden de komende jaren en dat hebben ze echt volledig aan zichzelf te danken.
De vrijmibo is vroeg begonnen? Vroeger namen we dan een biertje, maar uit jouw post begrijp ik dat paddo's en/of lsd ook op de bruine fruitschaal liggen?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 15:15 schreef incel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |