abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin vrijdag 6 februari 2026 @ 15:37:13 #51
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220016753
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:36 schreef incel het volgende:

[..]
Kijk ik ben zeg maar al verder dan jij. Jij zit constant te denken van: Trump noemt mensen een aap, want dat mag niet, want er is een verschil in huidskleur.

En jij denkt van "katoenplukker" mag je niet zeggen, want is huidskleur.

Ik ben al veel verder dan dat. Ik kan logisch nadenken. Ik zie geen huidskleur. Ik ben iemand die draait op logica. Kunnen alleen mensen met de ene huidskleur katoenplukker van beroep zijn en mensen met een andere huidskleur niet? Of zijn alle mensen met een bepaalde huidskleur katoenplukker?

Jij denkt tegen racisme te zijn, maar bent daarbij racistisch. Snap je?
Iets met drijfzand en spartelen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220016755
quote:

[..]
Kijk ik ben zeg maar al verder dan jij. Jij zit constant te denken van: Trump noemt mensen een aap, want dat mag niet, want er is een verschil in huidskleur.

Ik ben al veel verder dan dat. Ik kan logisch nadenken. Ik zie geen huidskleur. Ik ben iemand die draait op logica. Kunnen alleen mensen met de ene huidskleur katoenplukker van beroep zijn en mensen met een andere huidskleur niet? Of zijn alle mensen met een bepaalde huidskleur katoenplukker?

Jij bent zoveel verder. De enige die logisch kan nadenken lijkt het wel. Bizar man.
pi_220016757
quote:

[..]

Je hoort in de gedwongen opname
"Pools are perfect for holding water"
pi_220016760
Nog steeds 0 argumenten of onderbouwing waarom iets precies racisme zou zijn trouwens.
pi_220016771
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:38 schreef incel het volgende:
Nog steeds 0 argumenten of onderbouwing waarom iets precies racisme zou zijn trouwens.
Beetje zoals je moeder die geld aanneemt voor seks geen hoer is toch.
pi_220016797
Wat een hoop compleet gezonde reacties hier. :')
  vrijdag 6 februari 2026 @ 15:43:06 #57
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220016803
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:15 schreef incel het volgende:
<Knip>

Mensen voor aap uitmaken wordt gewoon bedoelt van aap als in context "primitieveling". En heeft niks met huidskleur te maken. Als je denkt heeft met huidskleur te maken ben je zelf juist een racist.

Net als dat je mensen "snotaap" noemt of het spreekwoord "ook al draagt een aap een gouden ring" dat heeft niks met ras of huidskleur te maken :')

Wat laat links zich weer ongelooflijk kennen. Als je iemand een brutale aap noemt ben je zeker ook een racist?

Nederland is niet de VS he!

[ Bericht 4% gewijzigd door Jippie op 06-02-2026 19:57:44 ]
what a year!, and its only Januari!
  vrijdag 6 februari 2026 @ 15:45:12 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220016812
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:38 schreef incel het volgende:
Ik geef je een hint, ga de stad in en spreek de eerste de beste surinamer aan met aap.
^O^
pi_220016816
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:45 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik geef je een hint, ga de stad in en spreek de eerste de beste surinamer aan met aap.
^O^
Dat is toch geen argument _O-
  vrijdag 6 februari 2026 @ 15:49:54 #60
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220016844
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:46 schreef incel het volgende:

[..]
Dat is toch geen argument _O-
Tuurlijk wel want waarschijnlijk verbouwt hij jou hoofd als antwoord!
pi_220016845
Ik kan me nog wel herinneren dat het presidentschap iets van decorum had
pi_220016849
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:49 schreef theguyver het volgende:

[..]
Het is namelijk compleet normaal om met geweld te dreigen op een internet forum of daarbuiten wanneer het op maatschappelijke discussies hebben aankomt.
pi_220016851
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:49 schreef theguyver het volgende:

[..]
point proven dan?
  vrijdag 6 februari 2026 @ 15:54:22 #64
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220016874
@incel
Met je eens hoor. Als Trump of Musk of elk willekeurig ander blank persoon als aap wordt afgebeeld zal niemand dat racistisch noemen maar op het moment dat het om iemand met een donkere huidskleur gaat denkt iedereen ineens racisme te zien. Terwijl dat alleen maar kan als je zelf de associatie van donkere mensen met apen in je hoofd hebt
pi_220016882
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:51 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:

[..]
point proven dan?
Het is nog al triest dat je dus geen discussie mag hebben omdat er mensen zijn die dan met geweld dreigen of geweld gaan plegen, iets wat overduidelijk tegen de (gront)wet is.

Laat ook gelijk zien het niveau. Ik wil alleen maar mensen laten inzien dat die hele racisme discussie in 2026 fucking bullshit is want alleen maar domme mensen hebben daar last van en het word je gewoon onmogelijk gemaakt door mensen die denken goed bezig te zijn maar eigenlijk dus slecht bezig zijn.
pi_220016886
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:54 schreef the-eye het volgende:
@:incel
Met je eens hoor. Als Trump of Musk of elk willekeurig ander blank persoon als aap wordt afgebeeld zal niemand dat racistisch noemen maar op het moment dat het om iemand met een donkere huidskleur gaat denkt iedereen ineens racisme te zien. Terwijl dat alleen maar kan als je zelf de associatie van donkere mensen met apen in je hoofd hebt
Precies mijn punt. Als ik denk aan een brutale aap, of snotaap. Dan denk ik gewoon aan een vervelend mannetje zoals Dick Trom als je hem nog kent. Maar blijkbaar is het dus een racistische hate crime. En als je vraagt waarom, dan moeten mensen geweld tegen je gebruiken of zo? En ik ben dan de gene die gek is natuurlijk he vergeet dat niet
pi_220016900
Dat de amerikanen hem niet het witte huis uit sturen. Is toch een bizar land
pi_220016923
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:58 schreef Jahr00n het volgende:
En wat maakt het uit wat voor kleur dat huis heeft?
  vrijdag 6 februari 2026 @ 16:02:59 #69
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220016924
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:58 schreef Jahr00n het volgende:
Kun je over de Russen met Putin ook zeggen. Je komt toch massaal in opstand, met alle veiligheidstroepen erbij, als blijkt dat jouw eigen burgers in een debiel penguinpak de dood in worden gestuurd voor wat modder?
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220016930
Dra-ma.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 16:04:46 #71
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220016932
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:55 schreef incel het volgende:

[..]
Het is nog al triest dat je dus geen discussie mag hebben omdat er mensen zijn die dan met geweld dreigen of geweld gaan plegen, iets wat overduidelijk tegen de (gront)wet is.

Laat ook gelijk zien het niveau. Ik wil alleen maar mensen laten inzien dat die hele racisme discussie in 2026 fucking bullshit is want alleen maar domme mensen hebben daar last van en het word je gewoon onmogelijk gemaakt door mensen die denken goed bezig te zijn maar eigenlijk dus slecht bezig zijn.
Ik dreig niet met geweld, lees ff goed ga de stad in en de eerste de beste surinamer spreek je aan als aap..bedoel moet niks uitmaken toch?

Ik dreig helemaal niet met geweld.
Ik vertel je wat er gaat gebeuren als je dat zou doen.
Althans de kans is heel erg groot!

En als jij niet snapt waarom een Surinamer dan heel boos op je word dan heb ik het echt met je te doen.
pi_220016934
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:55 schreef incel het volgende:

[..]

Zonder geweld. Probeer het maandag eens op je werk.
pi_220016943
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 16:04 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik dreig niet met geweld, lees ff goed ga de stad in en de eerste de beste surinamer spreek je aan als aap..bedoel moet niks uitmaken toch?

Ik dreig helemaal niet met geweld.
Ik vertel je wat er gaat gebeuren als je dat zou doen.
Althans de kans is heel erg groot!

En als jij niet snapt waarom een Surinamer dan heel boos op je word dan heb ik het echt met je te doen.
Dus je zegt eigenlijk dat de gemiddelde Surinamer dus niet de zelfbeheersing heeft om een discussie te hebben en zou dan geweld gaan plegen, iets wat bij wet verboden is, omdat jij gewoon wilt converseren met hem?
  vrijdag 6 februari 2026 @ 16:08:11 #74
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220016955
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 15:45 schreef theguyver het volgende:

[..]
^O^
Dat is natuurlijk gelul want het feit blijft dat niemand het als een compliment zal zien. Het punt is alleen dat het een een "normale"belediging is en de massa het alleen interessant vindt als er racisme of genocide geschreeuwd kan worden
pi_220016964
Ik snap eigenlijk niet dat die Trumpfluisteraars zo getriggerd worden door het gegeven dat er mensen zijn die Trump een racist noemen.

Dat is toch volslagen onbelangrijk? Trump staat vèr boven dat soort apen. Met zijn gigantische intellect en zijn morele kompas dat altijd naar hemzelf wijst!

Dus, maak je niet druk, Trumpfluisteraars. Wees wijs als Trumpgod, en haal je schouders op. De apen gaan verliezen van de Leeuw.
And it's only the giving
That makes you
What you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')